Ne, já jsem psal "exot", nikoliv "exod" 🤣 Ale jinak vás chápu. Prostě na to nemáte, tak si mám cosi najít sám 😄 Tak jinou reakci jsem samozřejmě nečekal. A přitom stačilo napsat, že víte kulové... 😛 A už mi nepište, kecy totiž nemají cenu 😜
Trochu obráceně. Informace jste požadoval vy, ne já. Jinak opravdu zbytečný čas. Krásné vánoce a nový rok.
Navrhuji EU aby nám dala čipy do těla a měla o nás přehled jak ve sciense fiction lidstvo nenávratně směřuje ke třídění obyvatel podle důležitosti, takže ti méně inteligentní se po narození budou likvidovat a zůstanou jen nadlidé , to už jsme si vyzkoušeli za Hitlera, vidím v tom vliv Německa
Však s těmi čipy se v budoucnu počítá.
Duchodovy system je neudrzitelny. Je potreba prejit na zakladni maly rovny duchod a od mladi lidem vstepovat, ze stari si musi zajistit sami.
Vyresi se tim mnoho problemu, nerovnopravnost mezi muzi, zeny, profesemi, ... proste vse. Kazdy musi byt sam zodpovedny. Ano, pro lidi co meli v zivote opravdu smulu, tu stale je socialni system.
Proč si myslím, že vaše myšlenka neprojde? Protože do důchodu nakonec půjdou i politici a jejich solidarita s občany je známá.
Ekonomická, politická a sociální nejistota, nyní navíc možnost vypuknutí války působí na lidskou psychiku. Naše podvědomí bez naší vůle vše vnímá a oslabuje se tak naše imunita, kterou navíc ovlivňují naše zlozvyky, kouření, alkohol,drogy, nezdravé stravování potravinami plných éček,...Jak asi bude pokračovat vývoj prodloužením věku do důchodu?
Spousta lidí vůbec nechápe, k čemu jednotlivé vzdělávací aktivity slouží, přesto se ke školství každý vyjadřuje jako nějaký odborník (teď nemyslím autorku). Domácí úkoly neslouží k tomu, aby se děti naučily samy, co se ve škole nestihlo, nejsou ani žádnou prací, kterou si nosí domů ze zaměstnání, k čemuž je někdo přirovnává. Jejich hlavní smysl je naučit se cílevědomosti, organizovat si čas, plánovat činnosti a vedlejším efektem je procvičování již naučeného. Bez procvičování se vědomosti neupevní a rychle se zapomenou. Stejně nesmyslné jsou diskuze, co k čemu budou potřebovat. Nikdy se ve škole nenaučí vše, co budou potřebovat a vždy se naučí něco, co potřebovat nebudou. Takhle to ale nefunguje jen ve škole, v životě to funguje stejně. Všichni hodiny čumí na internet, ale jestli to k něčemu potřebují, se nikdo neptá. Smyslem učení ve škole je trénování paměti. Proto se dřív děti učily básničky. Dalším úkolem školy je poskytnout všeobecný přehled o světě. Čím víc se toho děti učí, tím více se jim rozvíjí mozek a samozřejmě jim roste i povědomí o okolním světě. Mluvíme o učení provázeném zapamatováním, ne o vyhledávání informací jedno odkud. Jinak se mozek nerozvíjí a zakrní. A přesně tohle dětem děláme. Někdo, nevím kdo, vymyslel, že učení, rozvíjení vůle a trénování mozku u dětí je něco špatného a všichni na to skočili. Dnešní děti neumí číst, počítat, logicky myslet, polovině slov v učebnici nebo čítance nerozumí a nedovedou se soustředit déle než deset minut. Za to opravdu nemohou technologie ani doba. Můžeme za to my, kteří je vychováváme a učíme. My dospělí.
Líp bych to nenapsala!! Díky.
.
Učil jsem se ruštinu, sin,cos.tang,cotangens, chemické vzorečky, národní buditele, spisovatele - kdy se narodili, kdy zemřeli-co zesmolili, atd,..
A myslíte, že jsem z toho v životě něco potřeboval?
Slovy klasika - život tě naučí!
Přesto se všechny tyto zbytečnosti podílely na vývoji vaší osobnosti. Ani si to neuvědomujete. To se pozná teprve v dalších generacích, které se budou učit jen "užitečné" věci, které podle výběru vyvolených budou uznány za hodna výuky. Já si nemyslím, že tím se lidská společnost obohatí. Naopak.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Otázkou zůstává, kdo vlastně rozhodoval o světové politice a z jakého důvodu to Amerika připustila.