Na takovéhle kraviny, má Praha času dost, ale že by konečně dostavěla vnitřní okruh to ne. Mohla by tlačit i na vnější, ale to taky ne.
Lidi nezačnou jezdit MHD, jen proto, že jim auto dost zkazíte. Pan architekt, by měl častějí jezdit MHD ve špičkách. Narváno, všude nějaká podivná existence, smrad, bordel. Nedivím se, že lidi radši jezdí autem.
No já bych se paní podíval na důchod, jestli náhodou nedostává víc, než by odvedla. Přece se má taky o sebe postarat sama. Taky bych ji nedal žádný příspěvek. Přece má se postarat sama. Žádné slevy pro důchodce a podobně.
Stejná logika.
Je hnusné, kam nás komunisti dostali. Lidi se na ostatní koukají se závistí, nepomůžou druhým.
Ta paní by určitě dost nadávala, kdyby ji v autobuse nepustili sednout, nebo ji nepomohli, kdyby spadla.
Nechali jste Hizballáh, aby umístil vojenská zařízení všude i do civilních budov. Dělal to stejně jako Hamás a teďka se někdo diví?
Drtivý počet záběrů Izraelských úderů ukazuje následné exploze, což znamená, že trefili sklad výbušnin a zbraní.
To je jako by Japonci nebo Němci brečeli po spojeneckém bombardování. Začali jste válku, máte válku a to ještě dost humánní. Všichni moc dobře vědí, že Izraelci dávali vědět, které čtvrti a místa budou zničena.
Problém je, že auto je jednoho člověka. Ten moc velký vliv nemá.
Kdežto tyhle lodě a jejich náklad patří nadnárodním firmám.
A ty občas někoho pozvou na dovolenou, pořídí auto a tak a úředníci se nestarají.
To je stejné, jako se sledovali některé tyhle lodě a zjistilo se, jaký odpad vypouštějí v mezinárodních vodách.
Člověk chce jen stejný přístup, dupu po autech, musím dupat i po větších znečištovatelých.
Stejný jako s brčkama. Zakázali plastová brčka, kelímky atd, jen aby se zjistilo, že je to cca pod 1% plastů v oceánech, zbytek jsou věci vyhozené nebo ztracené z rybářských a přepravních lodí.
1) Může si za to EU sama, kdyby kvůli nesmyslným eko požadavkům nerostla cena aut, obnovil by se vozový park rychleji.
2) U nových aut jsou obří problémy se spolehlivostí, jsou děsně choulostivé a člověk tam musí lít 5 různých kapalin
3) Co je špatného na 20let starém autě, které má podobné emise jako moderní EV s energetickým mixem Německa? Tyhle auta jsou dost bezpečná, na nich se nešetřilo tolik jako dneska, mají pořádné plechy a pořádné brzdy, ne žádné malé kotoučky jako ty moderní auta.
Moje 20let staré auto, jezdí za 2,5Kč/km včetně amortizace, má nízké emise díky LPG, je spolehlivé a i dost bezpečné, protože se o něj dobře starám, brzdí lépe a na silnici drží lépe, než kdejaké moderní auto.
Měřit 30 nebo 40km/h je zločin. Většina aut v takovéhle rychlosti ani nedovolí zapnout tempomat, pak stačí menší více opření se do plynového pedálu a hnedka člověk překročí rychlost.
A pokud touhle rychlostí si myslíme, že chráníme chodce, tak jsme na omylu, dokud se chodci nenaučí rozhlížet a nevstupovat přímo pod auto, tak je jakákoliv rychlost vysoká.
Řidiče aut budeme trestat jak porušení zákona, ale chodce budeme chránit, když porušují zákon?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady je vidět, jak dneska lidi nepřemýšlí. Přeci se má dodržet nějaké šestinedělí miminka, aby zbytečně nedošlo ke kontaktu s někým nemocným.
A pak nechápu, proč na takovou cestu vyráží někdo sám s miminkem a dítětem. Vysoce nezodpovědné. Vidím to dnes a denně, jak se maminky v MPV a SUV otáčejí na děti za sebou a na dost dlouhou dobu nesledují provoz před sebou.
1 odpověď