Bohužel nestačilo. V ranní špičce stojí D5 každý den od Rudné k D0 ve směru k D1 a kolona pokračuje až ke sjezdu na Barandov. Stávajíci dva jízdní pruhy nestačí počtu vozidel. Přitom úsek od D5 ke sjezdu na Barandov prošel před otevřením pokračování k D1 celkovou rekonstrukcí.
Jo, tam se tehdá nedodělal třetí pruh kvůli chybějícím pozemkům. Prostě se nestihly vykoupit. Ale rozšíření je už v plánu. Tak snad v toce 28.
Najděte si ty průtahy a neobtěžujte bez ucelených znalostí. Vychování nemáte žádné, fakt jen ztráta času s vámi.
Takze ted uz mame z obchvatu prutah… zajimave, jak lide bez argumentu prechazi k pokusu o osobni utok. Prave jste se dokonale odkopala a potvrdila, ze Vam nekde o stavbu, ale politickou agitaci.
Melete pořád jen co se vám hodí. Komunikovat se ztracenou existencí jako vy je ztráta času. Nastudujte si kompletně všechno.
Je to presne naopak, predlozil jsem Vam jasny dukaz, ze Vase tvrzeni je mylne. EIA pro usek D0-511 byla vydana mesic pred tim, nez byl Babis jmenován premierem. Tak vyndejte hlavu ze zadku a uznejte, ze jste se mylila.
Spíš mi připadne, že je v této společnosti něco špatně. Děti jsou třeba od 6:30 v družině až do 17:30. A proč? Prarodiče třeba ještě pracují a nemůžou vnouče vyzvednout po obědě a vzít ho třeba na procházku, do cukrárny. Rodiče se přiřítí s notebookem přes rameno v 17:30, rychle domů a moc na nějakou výchovu není čas. Pokud nepatříte k tomu málu procenta, co se mají nad poměry....a svatba? Kdo z pánů se chce dobrovolně ženit? To mi ten průzkum opravdu moc nesedí. Spíš ti nejmladší - byt zařídí rodiče, celé dny i ve vedrech leží u televize u Netflixu, nějak jim ani ten sex nic moc neříká, potomka jim buď zařídí rodiče nebo Netflix. Občas si říkám, kdo je k čemu vychoval ( pozor to nejsou děcka z Prahy, ale děcka z vesnice).
Vono je to jednoduchý, v 6:30 dítě do školky, pak hodinu MHD do práce. 7:30-16:00 odmakat, pak hodinu zpět, cestou se ještě stavit něco koupit a je, 17:30. Horko těžko se to dá stihnout do školky, která končí už v pět. A manželka to samý. Snaha je najít takové práce, aby sme se pak doma sice nepotkali, ale aspoň děti v ústavu byly o dvě hodiny míň. No a prarodiče? Do důchodu daleko!
Právník a IT specialista vnímají jako problém finance k založení rodiny.....
Tak to je asi zbytek společnosti v totální díře ne?
To je zase článek. Bože dejte mi za průzkum co tohle 5000 a já vám je budu valit do tuctu denně. A to si přispím po kočovnice z včerejška
Jestli to nebude tím, že chtějí všechno a hned. Tedy rovnou "vilu na Ořechovce". Nebo velkej byt v novostavbě na nábřeží. To je pak docela jasný, že to právník s IT specialistou mít nebudou, když jim vypadne jeden příjem na pár let.
Je fajn, že těch 12km bude v režimu 3+3 pruhy. Na to musí, ale navázat i zprovoznění 3+3 až k D10, a na D11 v celém úseku k exitu 8. Na toto jsou tyto úseky připraveny.
Ideální by byla i D10 v šestipruhu až po Brandýs.
Škoda je, že stávající D0 již nebyla stavěna jako šestipruh.
Vím, že jsou plány ji rozšířit, stejně jako v celé délce D1, D11 až do Poděbrad, D10 do Mladé Boleslavi atd. Ale to je tak rok 2060 🙂
D0 se má rozšiřovat se začátkem v roce 2026. Teď se řeší už stavební povolení.
Chorvati postavili za 2 roky 150km dalnic vcetne razeni tunelu! Jenze tady se to dava stale dokola 1-2 firmam kde 1 stroj chvili na 1 stavbe, pak prejede jinam a tim se vse prodluzuje.
To se mi zdá nějak ustřeleně rychlé. Máte nějakej odkaz, jakou technologii použili, kolik lidí/strojů nasadili? Jestli jeli 24/7?
Co kolony kolem Barrandova,které jsou skoro na denním pořádku?A to se ani nemusí nikde nic budovat,jak v poslednich měsících...Úplně vidím ty kolapsy,když se přiřítí auta z tříproudové části na dvouproudovou...
Doprava, co uhne z D5 a sjíždí na Barrandov, Jižní spojku a dále na D11, D10 a D8 by právě mohla pokračovat po okruhu dál a nezajíždět na MO. Uvidíme, co to udělá, až to bude. Nicméně tenhle úsek bude v několika následujících letech peklo. 2025 se bude dělat povrch od sjezdu na Barrandov k tunelu, na to naváže prodloužení sjezdu z Barrandova směr D5. Rozšiřování a přestavba MÚK D0, D5, Rozšiřování D5 od Berouna ku D0....
Nazvat jeden z nejdulezitejsich dalnicnich useku v CR stavbou "obchvatu par obci" ukazuje na zasadni neznalost mistnich pomeru a souvislosti...
No, konec konců, Praha je jen jedna obec, dle zákonné definice. Takže pan Walter to fakticky trefil..... Jen ten počet lidí, které obchvatem 511 objedeme je poněkud větší.. Řádově statisíce...
Pokud se nepletu, tak Pražský okruh staví ŘSD takže stát. Hřib s tím nemá nic společného. Ten může řešit maximálně městský okruh.
To neni tak jednoduché: Odkaz
Jestli se dobře pamatuju, tak město nějak vykupovalo pozemky pro D0 a pak je převádělo na stát....
Ano s tím souhlasím, toto je obrovský problém, už jsem si toho všimnul. Každý projekt, který vznikne v Česku má v sobě vždy od začátku nějaké systémové kazítko.
Připadá mi to jakoby stát byl ovládán nějakým trollem, který se po každém takovém nepovedeném projektu řechtá na celou republiku. Pravda je to jen personifikace něčeho hluboce shnilého. 😡
Tím systémovým kazítkem máte na mysli chybějící severní část D0?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Petře! Jestli bydlíte v dolních Břežanech, tak si najděte práci v Dolních Břežanech. Nebo v Ohrobci. Nebo nějaké jiné díře. A do Prahy jezděte autobusem. Děkujeme.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autobusem a tramvají daná trasa zabere hodinu. Jen to parkování na P2 bude trochu oříšek.