No a? Tak se ta průměrn česká rodina má snažit. Moji rodinu povauji za veskrze průměrnou, oba vyděláváme normálně, oba jsme zaměstnaní, nejsme žádní podnikatelé a i tak vyděláváme měsíčně dohromady kolem 80-100 000 Kč v hrubém a to ani jeden z nás nemá nijak nadprůměrnou mzdu. Možná je čas si, v průměru, říct o vyšší mzdu a přestat dělat nekvalifkovanou práci. Jinak FVE si může na dům, tím spíš v době dotací, postavit opravdu kde jaká průměrná rodina. I u nás na vesnici je jich tady u několik a to několik let, ne až teď. Spíš to chce nehledat proč to nejde a trošku se začít snažit a ne jenom čekat, až mi někdo sám od sebe přidá. Samo se nikdy nic.
Áaaa pan Chytrej😅
Dobrý den,
za deset let najedu 140 000km, což činí přibližně 280 000kč v penězích. Spalovací auto jsem koupil za 400 000 nové, takže jsem na 680 000 v součtu. Mě ta KIA za milion + prostě nevychází...
Argumenty typu, ale Vaše auto nemá koní atd... Já nepotřebuji 300 koní, já chci obyčejné auto, které "jen" jezdí z A do B a dělá to spolehlivě a levně po dlouhou dobu své životnosti... A navíc má životnost minimálně 15 let, spíše 20.
Další věc je, co uděláte s neutracenými penězi. Nekoupil jsem si auto za milion+ a ani si ho koupit nechci, protože mi přijde rozumnější těch třeba 800 000 neutratit za spotřební věc, ale investovat je. A jestliže dlouhodobě investice může vynášet 8% po očištění o inflaci, tak to generuje 64 000 ročně.... Tedy za deset let 640 000.
Elektromobilita, resp regulace s ní spojené zabíjí právě tyto normální, obyčejná, levná auta.
A k zamyšlení na závěr: Jestlliže cena výrobku představuje materiálovou, energetickou a výrobní náročnost, může být ekologické něco, co není ekonomické?
Na všechno se dá dívat různými úhly pohledu. Samozřejmě těch 8 procent úroků "čistého"není bez rizika! Nebo o takové investici nevím.
Díváte se na to úplně špatně. Kolik projezdíte v benzínu/naftě za 10 let v penězích? A teď si vemte, e si to pořídí průměrná česká rodna a bude nabíjet z vlastní FVE. A pak to přepočítejte znovu. Hm? Už to tak špatně nevychází, že? Pokud bych chtěl jezdit ve městě, koupím si jakýkoli menší elektroobil s velkou baterkou. Pokud po dlouhých trasách, koupím si Teslu. Ani v jednom případě bych nepřemýšlel nad touhle předraženou Kiou s mizeným dojezdem a cenou téměř stejnou jako Tesla model 3, která má ale parametry plně někde jinde.
Tak si pořiďte FVE pak jeden elektro na krátký jeden na dlouhý cesty pak si to spočtěte. Furt to vychází Blbě. I s jedním elektromobilem. Neříkám, že to je špatný. Jen to trochu bez ty dotace nevychází.
A pritom ten clanek pojednava o tom, ze se euro 7 nejspis jeste bude menit, a auta se superkatalyzatory ji budou splnovat, pouze to bude moc drahe reseni pro male levne auta. A ma otazka porad zni, jak zasadne se lisi infrastruktura pro auto s katalyzatorem plnicim euro 7 od infrastruktury pro auta plnici euro 6?
Ach jo. No když to psali na Garáži, tak to bude asi pravda. A to jste ještě pravidelný odběratel Autofóra hádám. Za mě tam budou takový sankce za každý gram co2, že si více lidí zvolí elektro a tady nastává ta zásadní odlišnost v infrastruktuře.
Platíme si pojistné na důchod - ne že si spoříme na důchod. To že jste platil vysoké pojistné má význam ten, že Vám bude vypočítán velký důchod. Ale ne takový abyste měl nárok vyčerpat důchodem vše co jste do tzv."průtokáče" zaplatil. Protože - to co jste v minulosti zaplatil, bylo vyplaceno na důchodech tehdejšímn důchodcům. * Kritizuji zvyšování důchodu všem o stejné % z důvodu zvyšování cen Protože všichni platíme stejné zdražené ceny. Přesto se nejvíc zvyšují největší důchody. Má snad někdo 2 žaludky nebo spí na 2 postelích ? Nebo jezdí ve 2 autech zároveň ? Nebo platí 2x tolik zubaři, protože má 60 zubů ? atd
Paní, když něčemu nerozumím, tak se do toho nemontuju bo se ztrapním.
Sebevrazi na kole v jednosměrce v protisměru, kličkování chodník silnice, předjíždění aut vpravo vlevo - to jsou kolaři ve velkoměstě. Když Vám zdemolují auto, tak co si na nich vezmete ( a ještě to odnesete, protože běžný argument policie " měl jste předvídat") nehledě na Váš šok ze zraněného člověka.
Hlavně, že utužují zdraví - inhalováním výfukových plynů
Si to tak neberte, to byla čistokrevná ironie😉
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Je známo, že běžní lidé, tedy dělnická třída, nemají plně rozvinuté rozlišovací schopnosti, nemají cit pro kulturu, umění, pro styl. Jejich životy řídí nízké pudy a zvířecí chování. Od toho se odvíjí jejich život, stravování, oblékání, vybavení domácnosti, nakonec, i auto....
6 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
No, tímto svým přístupem se řadíte někde pod tuto dělnickou třídu. Jste ubožák co si o sobě myslí bůhví co není. Ikdyž se k nim neřadím, tento přístup je 🤢🤮. Lituju vás.