Jako recese dobré. Jako připomínka toho, že horší auto snad nikdo na světě nevyráběl. Když to vezmu od zádi dopředu a obráceně, na škodovce nenajdu ani jeden díl, který by se nedal označit jinak, než hrozný....Opravdu to nejhorší, co automobilový svět spatřil. Nekvalitní, nepohodlné, ošklivé, opravdu křáp všech křápů....Pokud se najde někdo, kdo to pochválí, musí být velmi zoufalý. Ostatně, škodovka se toho puncu nezbavila a pokračuje v tom dodnes...
Absolutní pomatenost a zaslepenost lidí, kteří elektřině fandí, protože je to módní. Lidé jsou v tomto snadno ovladatelní, když jim někdo řekne, ať skočí ze skály, skočí, protože to někdo říká....Elektroauto je nesmysl. Problém je kapacita a nabíjení.....Zatím nikdo nevymyslel baterii, která by měla takovou kapacitu, aby auto mělo dojezd cca 1000km, jako klasický motor. Baterie má přímou úměru, čím větší kapacita, tím větší baterie.....A nelze to obejít. Baterie je problém všude. V telefonu, v notebooku, prostě všude. A nikdo nemá řešení....Dělat elektroauta dokud není na světě baterie, to je stejné, jako kopat studnu, když nevím, kde je voda...Dnes, když někdo potřebuje auto, koupí si třeba starého Focuse za cca 30 tisíc, dá do něj hned např. 5-8tisíc a může hned jezdit. Když si někdo koupí ojeté elektroauto s mrtvou baterií, bude jí muset vyměnit a to je třeba 200 tisíc. Takže aby člověk mohl jezdit, musí vytáhnout čtvrt milionu...To je prostě holý nesmysl...Takže budou stát všude mrtvá auta bez baterie, které nikdo nebude chtít........To je realita. Také nabíjení. Dnes, když přijedu na pumpu, občas jsou tam fronty a to je tam třeba dest stojanů, kdy natankování trvá maximálně 5minut. Těžko si představit, že stejný počet aut přijede k dobíjecím stojanům....To bude fronta na několik hodin. A řeči, jak se dá débít rychle a že je třeba si cestu plánovat.....nesmysl. Nikdo si nechce plánovat cestu. Další problém je ztráta. Když si dnes natankuju a nechám auto měsíc stát, přijdu a mám pořád plnou. Když nabiju elektroauto a nechám ho měsíc stát , tak přijdu a mám půlku vybitou.
Tohle auto jsem si chtěl kdysi koupit. Auto to bude asi spolehlivé, Toyoty platí za jedny z nevětších držáků.....Bohužel, na to, že se jedná o vlajkovou loď, je to auto uvnitř malé, a to nejsem žádný obr. Uvnitř je to opravdu taková socka. Přirovnal bych to k Felicii. Není tam nic navíc. Což někdo možná ocení, co tam není, to člověk nepotřebuje.....Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak nic moc. Zvuk od předních kol do kabiny je neskutečný, je to prostě hlučné. Auto je to vážně nudné, bez emocí a bez radosti ho řídit. Na druhou stranu, pokud ho člověk bude brát jen jako věc, prostě auto, které mu udělá službu a bude spolehlivé, asi by to bylo auto, které bych si pro tyto účely koupil. Je to jen o tom, na co je člověk zvyklý. Kdo jezdil ve Felicii, nebo Fabii a skočí do Avensisu, bude pět ódy. Pokud jezdím v Mercedesu, težko mě auto uchvátí,,,,,,
Tak Češi jsou v podstatě vesničané, hrající si na měšťáky. Čouhá jim sláma z bot, prostě paštikáři. A mají dojem, že ve škodovce budou honorace. Je to ale opravdu takový pojízdný chlívek. A Češi opravdu potřebují v autě odvézt prase, několik beden piva, kurník slepic a hlavně, aby to Lojza spravil kladivem a šroubovákem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lidé před smrtí nevíc litují toho, že zemřou....