Jako recese dobré. Jako připomínka toho, že horší auto snad nikdo na světě nevyráběl. Když to vezmu od zádi dopředu a obráceně, na škodovce nenajdu ani jeden díl, který by se nedal označit jinak, než hrozný....Opravdu to nejhorší, co automobilový svět spatřil. Nekvalitní, nepohodlné, ošklivé, opravdu křáp všech křápů....Pokud se najde někdo, kdo to pochválí, musí být velmi zoufalý. Ostatně, škodovka se toho puncu nezbavila a pokračuje v tom dodnes...
V žádném případě to neni bezporuchove. A bez servisu uz vubec ne. Pořizovací cena je katastrofa. Dojezd ještě horší. Zatím pouzitelnost tak jako druhé auto do domacnosti. A v momentě kdy klekne baterka ....zatím jsem ji neviděl u žádného auta pod 400tis. Po 5ti letech je to dobrý akorat jako kurnik pro slepice.
Musíte si přečíst příspěvek, na jterý odpovídáte😀
Absolutní pomatenost a zaslepenost lidí, kteří elektřině fandí, protože je to módní. Lidé jsou v tomto snadno ovladatelní, když jim někdo řekne, ať skočí ze skály, skočí, protože to někdo říká....Elektroauto je nesmysl. Problém je kapacita a nabíjení.....Zatím nikdo nevymyslel baterii, která by měla takovou kapacitu, aby auto mělo dojezd cca 1000km, jako klasický motor. Baterie má přímou úměru, čím větší kapacita, tím větší baterie.....A nelze to obejít. Baterie je problém všude. V telefonu, v notebooku, prostě všude. A nikdo nemá řešení....Dělat elektroauta dokud není na světě baterie, to je stejné, jako kopat studnu, když nevím, kde je voda...Dnes, když někdo potřebuje auto, koupí si třeba starého Focuse za cca 30 tisíc, dá do něj hned např. 5-8tisíc a může hned jezdit. Když si někdo koupí ojeté elektroauto s mrtvou baterií, bude jí muset vyměnit a to je třeba 200 tisíc. Takže aby člověk mohl jezdit, musí vytáhnout čtvrt milionu...To je prostě holý nesmysl...Takže budou stát všude mrtvá auta bez baterie, které nikdo nebude chtít........To je realita. Také nabíjení. Dnes, když přijedu na pumpu, občas jsou tam fronty a to je tam třeba dest stojanů, kdy natankování trvá maximálně 5minut. Těžko si představit, že stejný počet aut přijede k dobíjecím stojanům....To bude fronta na několik hodin. A řeči, jak se dá débít rychle a že je třeba si cestu plánovat.....nesmysl. Nikdo si nechce plánovat cestu. Další problém je ztráta. Když si dnes natankuju a nechám auto měsíc stát, přijdu a mám pořád plnou. Když nabiju elektroauto a nechám ho měsíc stát , tak přijdu a mám půlku vybitou.
Tohle auto jsem si chtěl kdysi koupit. Auto to bude asi spolehlivé, Toyoty platí za jedny z nevětších držáků.....Bohužel, na to, že se jedná o vlajkovou loď, je to auto uvnitř malé, a to nejsem žádný obr. Uvnitř je to opravdu taková socka. Přirovnal bych to k Felicii. Není tam nic navíc. Což někdo možná ocení, co tam není, to člověk nepotřebuje.....Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak nic moc. Zvuk od předních kol do kabiny je neskutečný, je to prostě hlučné. Auto je to vážně nudné, bez emocí a bez radosti ho řídit. Na druhou stranu, pokud ho člověk bude brát jen jako věc, prostě auto, které mu udělá službu a bude spolehlivé, asi by to bylo auto, které bych si pro tyto účely koupil. Je to jen o tom, na co je člověk zvyklý. Kdo jezdil ve Felicii, nebo Fabii a skočí do Avensisu, bude pět ódy. Pokud jezdím v Mercedesu, težko mě auto uchvátí,,,,,,
Tak Češi jsou v podstatě vesničané, hrající si na měšťáky. Čouhá jim sláma z bot, prostě paštikáři. A mají dojem, že ve škodovce budou honorace. Je to ale opravdu takový pojízdný chlívek. A Češi opravdu potřebují v autě odvézt prase, několik beden piva, kurník slepic a hlavně, aby to Lojza spravil kladivem a šroubovákem.
Podle vašeho jména jste asi propagátor všeho amerického, mám pravdu? Jel jste někdy v "Americe" ze šedesátých let? Vy asi ne, ale já ano. Ta obrovská dvoutunová auta s pěti-šestilitrovými motory se spotřebou 20 litrů měla výkon kolem 200 koní, což v té době měly evropské dvoulitry s poloviční spotřebou. Zvlášť se mi líbily ty pevné zadní nápravy s listovými pery, kdy auto umělo jezdit jen rovně. A ty "skvělé" brzdy, vpředu i vzadu bubnové a když jste tu obludu rozjel na 150, tak jste musel koukat hódně dopředu, abyste to monstrum včas zastavil. Čest výjimkám, jako byl Ford Mustang nebo Dodge Charger.
František Jakeš Fando, vy podle jména nebudete propagátor velkého myšlení...Mám pravdu?? Zkuste někdy popřemýšlet, než něco napíšete, tak, aby to dávalo nějaký smysl.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážený pane, měl jsem Škodu 120L a najezdil jsem s ní 300 000 km. Jediná vážnější porucha bylo těsnění pod hlavou, které se věkem rozpadlo a také jsem tam měnil převodovku a to jen proto, že jsem chtěl mít pětikvalt. Jiný důvod na výměnu nebyl.
Auto bylo bez koroze a vždy mne spolehlivě všude dopravilo. A co bylo hlavní, že veškerá údržba se mohla dělat doma v garáži.
Zkrátka auto to bylo sice jednoduché, ale spolehlivé.
A když čtu vaše názory na toto auto, tak mám dojem, že jste si ho prohlížel někde na vrakovišti a nikoli u někoho v garáži.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozhodně. A jelikož jste tehdy nepoužíval bidet a připadalo vám to strašně fajn, tak si v tom libujete dodnes a nepoužíváte ho stále....
1 odpověď