Vám pořád nedochází jak funguje logistika a logistická centra, průmysl 4.0 atp. Zastavte se někdy na přednášce logistiky na jedné z fakult zabývajícím se tématy logistiky ať uz FT nebo FL.
Jsou většinou přístupné veřejnosti.
Nebo navštivte kurz log. Akademie. Možná se něco taky přiučíte a pochopíte jak komplexní to je, že se na takový blábol co jste napsal nedá ani odpovědět jinak a přestanete psát nesmysly o kterých nic nevíte a jen chcete vypadat důležitě.
Teorie a praxe je úplně něco jiného 🤣. Vykládat někomu něco, co v praxi nefunguje jak by mělo fungovat? Vykládat můžou, ale realita je úplně někde jinde. Přeprava zboží vlakem dříve fungovala bez problémů. Jenže nějací chytráci si chtěli ušetřit čas a peníze a přepravu po kolejích zrušili. Teď se všichni diví, že jsou všude kolony právě kvůli kamionům, které to zboží převáží. Teď ať si nestěžují a platí. A nebo ať ti na těch fakultách, kterými se tak oháníte, tenhle problém vyřeší 🤷🤷.
Aha a po jakých kolejích by jezdili? Železnice v čr je pretižená, navíc byste potřeboval u každého města překladiště neboť do fabriky to stejně musí dovézt kamion. To je zase blábol. Vysoká škola života?
Dříve to tak fungovalo a žádný problém nebyl. Zase záleží na tom o jaké zboží jde. Většina zboží by mohlo být přepravované po železnici.
Ne vždycky můžete vlakem jet. Vlak není zdaleka levnější varianta. Dva v autě a pes a auto je pro nás nejlevnější. Když jede na služebku a tahnete sebou spoustu krámu, vlak též není varianta. Nemluvě i ceně .... jsou místa, kam vlak nejezdí. Vlakem jsem cestovala cca do roku 2000, poté přišlo tak razantní zdražení, že se mi protocily panenky. Teď raději auto, pěšky, kolo,bus cokoli.
Tady nejde o osobní přepravu! Jde o zboží přepravované vlakem. Jeden vagon nahradí dva kamióny! Záleží ovšem o jaké zboží jde. Dříve se zboží většinou přepravovalo jen vlakem. Teď kamiony brzdí provoz na dálnicích a když jsou kolony, tak i na silnicích vedoucích přes vesnice a města. Protože se jim nechce stát na dálnici v kolonách. Doprava vlakem je rychlejší i levnější.
No není co závidět stát v takové koloně, směr Praha - Brno. Jezdím denně do Brna do práce. Při jízdě zpět však vidím a nechápu, proč jsou kolony tam, kde by vůbec nemuseli být! 🤔. Před Brnem nic, plynulí provoz a asi po třech km. to najednou stojí. Žádné omezení, žádné zúžení.Nic co by mohlo vést k vytvoření kolony. Jenže je to proto, že jedou dva kamiony vedle sebe a zdržují provoz 🤷🤷. To jako proč dělají? Asi je to baví, nebo co 🤔.
Vcera jsme se sešli parta chlapů, dali jsme si pár panáků a probrali tenhle článek a napadlo nás znovu vytvořit Velkou Moravu. Já bych tomu teda šéfoval, sebekriticky jsem zhodnotil, že proto mám předpoklady a že su nejlepší. Nějaké to území zabereme Východočechům, pak zaútočíme na západ Slovenska (teda jestli to má smysl). No a pak budeme potřebovat pár nějakých ministrů. Tož tak kdo by chtěl šéfovat, hlaste se. Postavíme byty pro všecky, dálnice pro všecky, v obchodě bude vše za 30 a každý občan bude jezdit povinně na dovolenou. Jednou lyžovat do Alp, jednou na Bora-Bora k moři. Přihlášky k pobytu budou posuzovány jednotlivě odbornou komisí 😎😜
Dovolenou na Bora – Bora neberu🤣🤣 . To bych se nemusela už vrátit. Vybrala bych si sama 😀.
Ne, já s tímto názorem nesouhlasím. Stačilo by udělat z Prahy (1,5 mil. obyvatel, vč. vlády, Senátu - ten je vůbec na nic - i vlády a Hradu)) samostatný stát, ať se o sebe starají a vydělávaji si na ty statisícové platy. Nám ostatním na venkově (9,0 mil. obyvatel), se jako mávnutím proutku bude žít perfektně. My už se uživíme a nebudeme dělat nikdo takové pitominy, jako jdou z Prahy.
Já bych to neviděla tak růžově !
V Německu jsou celkově méně unavení a mají auta v lepším stavu. Jinak pokud by mělo být za mne, tak ve chvíli, kdy jsou dálnice prázdné a nejsou tam zatáčky, tak bych dovolil 150 klidně i pomocí značek na displejích. 120 by mělo být i na přehledných úsecích hlavních silnic, stejně se tak jezdí, když nepřekáží kamiony. Někdo počítá uhlíkovou stopu, pro mne je ale důležitější po dlouhé jízdě být doma legálně půl hodiny před půlnocí a ne půl hodiny po půlnoci s rizikem mikrospánku...
Tu půl hodinu před půlnocí můžete být taky úplně někde jinde a né doma.
Pan Alois je hlupák, co o učitelování nic neví. Já učitelka nejsem, naštěstí. Učit a vychovávat současnou mládež je o nervy. Učitel je otloukánek, protože žáky nesmí ani napomínat, protože si na něj vyšlápnou rodiče. Šikanu řeší ve škole učitel s proškolením a papírem, že to může vykonávat, takže práce navíc. Nehledě na dozory na chodbách o přestávkách, v jídelně atd. A další komentář o tom, co se děti naučí, je další blábol. Pokud se učit nechtějí, je to jejich volba a jejich rodičů. Výchova dětí je snad povinnost rodičů a ne kantorů. Ti je mají vzdělávat, rozvíjet, ale základy mají mít z domova. Že se pán neobuje do poslanců a senátorů, kteří plodí jeden blud za druhým a ještě škodí lidem.
Jsou horší profese, než učitel!! A dohled v jídelně a na chodbách je snad v pracovní době, jaká práce navíc?? Konstatování, když se učit nechtějí, že je to jejich volba a rodičů?? To by potom učitelů nebylo třeba! Milá paní, učitel učí i vychovává! I když musím přiznat, že ta výchova je k ničemu. Učitelé mají v tomto směru svázané ruce nesmyslnými zákony. Podlé toho taky chování u některých žáku vypadá !
Vážená paní Dvořáková, to váš komentář je směšný! Celý jeden den o víkendu věnuji opravám písemek a seminárních prací 150 studentů 3 ročníku. 40 hodin týdně mi rozhodně nestačí. Písemky dávám koncem týdne, abych na jejich opravu měla čas a klid o víkendu. Jistě jste nikdy neučila. Každý, trochu zodpovědný učitel pracuje víc hodin, než se po něm že zákona požaduje a nikdo mu prací o víkendech a státních svátcích neproplácí. Hezký den!
No vidíte. Vy si práci berete hezky domů v klídku si ji doděláte. Ale jsou profese, kdy práci musím stihnout v pracovní době a domu si jí vzít nemohou. Když se práce nestihá, třeba pro poruchu stroje, musí se práce dodělat po pracovní době a ten přesčas nikdo nezaplatí! Učitelé si pořád jen stěžují, že mají málo a chtějí pořád přidávat. Ještě jsem neslyšela si stěžovat Hasiče a záchranáře. Ti si to za svou práci opravdu zaslouží !!!!
Práce učitele se nedá hodnotit podle počtu odpracovaných hodin. Zde neexistuje měřítko. Práce učitele zahrnuje řadu faktorů. Učiteli neskončí pracovní činnost ukončením výuky, ale naopak musí se velmi často snažit do psychiky svých žáků, pro řadu z nich je v jejich vývoji vzorem, už i proto, že v současné době zaneprázdněnost rodičů nestíhá své rodičovské povinnosti. I v dalších povoláních neskončí pracovní povinnosti skončením pracovní doby. Manuální pracovník vypne stroj a jde domů. Ale řídící pracovník, soudci a jiní, musí po pracovní době velmi často řešit řady problémů spojených s výkonem jejich činnosti. To samé se týká učitelů. Kdyby se práce učitelů posuzovala podle hodin, tak by asi bylo lepší místo nich nasadit roboty.
Ale to je jejich problém, že ti Vámi jmenovaní nestihají dělat svou práci v pracovní době. A ten Manuální pracovník si nemůže vypnout stroj (asi tím myslíte ruce, že ??) a po pěti hodinách práce jít domů!! Je spousta Manuálních pracovníků, kteří musí tvrdě pracovat a pracovní dobu, kterou má danou si odpracovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel nesou vinu oba. Váš syn určitě věděl, že jeho kamarád nemá řidičák a pokud viděl, že je opilí tak opravdu neměl nastoupit. Samozřejmě že ten kamarád neměl v autě jako řidič co dělat a za to nesou zodpovědnost jeho rodiče 🤷. Je mi líto mladých lidí co si tak ničí život.