"Mangan je žádanou komoditou například k výrobě baterií do elektromobilů či bateriových úložišť. V současné době se však 98 procent manganu do baterií dováží ze ..."
A tak je to teď všude, nábožensky pojatá politika především. O tom, že mangan je odedávna složkou téměř každé lepší oceli, kde zvyšuje otěruvzdornost, že je například v kolejnicích, které potřebujeme a budeme potřebovat úplně stejně jako ty baterie, ani slůvko. A další stupeň: když baterie, tak do elektromobilů.
"Žádnou tehdy nenapadlo, že jsou nad nimi dráty."
Pokud lezou po stupačkách k tomu uzpůsobených, tak ten blesk je tam namalovaný. (Na uhlácích, co jsou na ilustračním snímku, se ani jinak nahoru nedostanete.) Je na to samozřejmě předpis.
"Určit, jaká vzdálenost od drátů je bezpečná, podle něj jednoduše nejde."
Snad i jde. Dá se soudit podle délky izolátoru. Ten visí na uzemněné konstrukci a musí být tak dlouhý, aby nepřeskočilo. Tím nechci radit, aby to někdo provozoval.
"Mám desítky psychiatrických pacientů, kteří žádné léky neužívají. A pokud někdo bere antidepresiva, tak bych o něm nedokázal tvrdit, že je to nebezpečný střelec,“ namítl předseda ..."
Nikdo snad nic takového nepožaduje, to je přehnaná reakce, která má zajistit, aby se nic nezměnilo. Je nápadné, jak systém vůbec nepředpokládá, že by si lékař mohl s takovým člověkem prostě pohovořit. Od toho je psycholog, ale ani informace od něj nikam nepronikají.
Rozsudek nesouhlasí s fakty. Hrad není jeden objekt a nemá jednoho majitele. Jsou tam úředně pojmenovaná veřejná prostranství a na nich doručovací adresy. Přinejmenším dva majitelé, Česká republika a Arcibiskupství pražské, jsou vlastníky různých objektů s různými čísly popisnými a tedy různými doručovacími adresami. Česká republika sotva může řídit přístup občanů do objektů arcibiskupství a naopak. Státní část tvoří jeden blok a závěry soudu možná lze vztáhnout na tento blok, ale ne na celý hrad tak, jak jej vnímá veřejnost.
Zvýšení jmenovité rychlosti přinese jen nepatrné zkrácení dojezdových dob za cenu zvýšení spotřeby trakční energie. Srovnání se zeměmi jako Francie, Itálie, Německo je povrchní, jsou to země rozlehlejší a v případě Německa dvakrát hustěji osídlené. Pro nás je mnohem efektivnější odstraňovat úzká hrdla, kde vlaky musejí zpomalovat, stavět přeložky a tunely. Zkrácení trati přinese následně snížení spotřeby všech zdrojů všem, nejen vyvoleným. Raději než zážitek z jízdy 200 bych přivítal, kdyby osobák výchozí z Kolína nevyjížděl opožděn o 15 minut jen proto, že jede sprška zpožděných rychlíků. Atd Atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opravdu je třetinková láhev od Budvaru zálohovaná? Zdá se, že se mám stále co učit.