Na přechodu pro chodce se to určitě nemohlo stát, protože nikde neexistuje přechod pro chodce přes koleje. Přechod je vždy ukončen před kolejemi a zase začíná za kolejemi. Takže přes koleje žádný přechod, žádná přednost!
Záleží, co míníte přechodem. Přechod fyzicky existuje, jak by se lidé dostali přes samostatné kolejové těleso? Podstatné je, co máte na mysli, že tam není namalovaná zebra. Je to vidět na ortofotomapě.
Však na tuto zkoušku lokomotiva nemusí být moderní. Stačí, když je dost těžká. A to parní lokomotiva i sovětský Sergej splňují.
Nejde úplně jen o hmotnost, té by se dalo jednodušeji a levněji dosáhnout vhodnými nákladními vozy. Jde o rozložení kol po délce vozidla (dílčí rozvory), které jsou u parní lokomotivy exotické a i pro ně musí sedět kontrola výpočtu.
Není. Zbourané je inundační pole, na ně navazující rámové pole přes Štorchovu ulici a přemostění Voctářovy ulice. Stojí rámové pole na holešovické straně a rámové pole na libeňské straně. Obě jsou v tak špatném stavu, že jsou podepřená, takže by si čtenář mohl myslet, že jde o ně.
Nepochybně půjdou dolů taky - jde mi jen o identifikaci místa, kde teď předpokládají ty problémy s mrazem.
Taky se jedná pouze o oněch pět oblouků, zbytek je už zbouraný.
Není. Zbourané je inundační pole, na ně navazující rámové pole přes Štorchovu ulici a přemostění Voctářovy ulice. Stojí rámové pole na holešovické straně a rámové pole na libeňské straně. Obě jsou v tak špatném stavu, že jsou podepřená, takže by si čtenář mohl myslet, že jde o ně.
Ne, toto je důsledek toho, že VW zaspal a jeho elektroauta jsou drahá a zastaralá oproti čínské konkurenci.
A VW také zaspal, že si nechal kafrat odboráři do toho, kolik mají platit lidem za práci a také, že se z VW stal neuvěřitelný zkostnatělý moloch, který pomalu zavádí inovace, což se mu zřejmě stane osudným.😯
V tom není rozpor. Kdyby nebylo Green Dealu, bylo by lhostejné, kolik stojí čínská elektroauta.
To je dost. Nikdy jsem nepochopil, proč vůbec ten opruz zavedli - autobus jen na zbylou část mostu a pak čekat na tramvaj, které tam má úvrať. Ono určitě polovina lidí z Palmovky chtěla jet právě jen na ten Libeňský most, to jsou hlavy. No, takhle to bude určitě pohodlnější, snad to zpátky už nevrátí.
Např. proto, že řidičů autobusů je nedostatek.
Všem doporučuji shlédnout tuto reportáž na Primě po pádu lanovky v Itálii. O tom že není nainstalovaná automatická brzda veřejně mluví správce areálu ! Tudiž je nemyslitelné říct, že o tom nikdo nevěděl!
Brzdu odmontovali nejspíše proto, protože při cestě lanovky nahoru, dojde za podměrným sloupem k zhoupnutí lanovky, čímž se na chvíli odlehčí tažné lano a brzda se tak mohla aktivovat.
Ve vyšetřovací zprávě se píše o tom, že to lano urezlo v místě kde je lanovka připojená. V tomto místě je kryt, do kterého zatékala voda. Jelikož prý nemazali originálním olejem ale dle nález VUT vyjetým olejem, tak došlo ke korozi.
Všechno je zaviněné ametérismem a laxností provozovatele. Přitom lanovka byla velmi zisková a na tyto údržby měla dostatek prostředků.
Při rekonstrukci 1975 nahradili dvě podpěry jednou. Efekt zhoupnutí, o kterém mluvíte, se na té jediné podpěře nejspíš zesílil. Někdo to nedomyslel.
Při hodnocení této příhody je potřeba mít na paměti, že Drážní inspekce nezjišťuje míru zavinění a není orgánem činným v trestním řízení. Její úlohou je popsat co nejúplněji z technického, organizačního a pod. hlediska sled příčin, které vedly k nehodě. Vydává též bezpečnostní doporučení.
Dotčené subjekty teď budou vyskakovat a vyemočňovat se, ale to je potřeba vnímat jako že se už píše jiný příběh, zavinění bude řešit někdo jiný.
Třetí kolej není potřeba.,to že by se postavila je takový bonus.Vzdálenost mezi žst.Praha-Smíchov a žst.Praha-hl.n. je 4 km,při současné frekvenci vlaků je dvoukolejka dostačující a ještě je rezerva cca 100%.
Tak se dá kolej na severní stranu,však v návrhu to tak je.
V návrhu, o kterém diskutujeme, je třetí kolej na jižní straně, na vizualizaci ji vidíte na straně vyšehradské baziliky. Důvody jsou pohledové - trámová konstrukce bude mít nějakou výšku a spodní hrana je daná požadavky na plavbu.
Dvoukolejka stačí, pokud nepočítáte s rezervou na výluky. Dnešní stav mostu je mimo jiné výsledkem této skutečnosti - odpovědní lidé se zjevně báli most uzavírat na delší dobu s výhledem, že bude tak jako tak nahrazen.
Samozřejmě nejezdíte v 4km mezistaničním oddíle, jezdíte mezi Vyšehradem a Smíchovem, ale propustná výkonnost je omezená nízkou rychlostí na mostě (dnes 20km/h a nesmíte na mostě nic potkat). Nově navrhovaný most počítá se zvýšením rychlosti na 60 z původních 40, což souvisí i se zvětšením poloměrů na smíchovské straně. (Tam, dál od budovy, se teď horečně staví.)
Opět vítr okolo mostu Výtoň.
Nově představený návrh je vynikající ukázka toho,jak elegantně se dá opravit tento ikonický most pro teoretický možný nárust železniční dopravy za zlomek ceny výstavby nového mostu.Chápu,že se ozvaly kritické hlasy k tomuto návrhu,prostě uplacení úředníci na Správě železnic již dostali všimné za výstabu nového a drahého mostu od stavebních firem.Na opravě se moc nevydělá,na výstavbě nového mostu ano.
Elegantně? Co je elegantního na kompletním přenýtování? Na dalších sto let budeme vyrábět konstrukci o parametrech 19. století? Dále, důvody, proč starý most korodoval, nezmizí. Máte představu, kdo to bude nýtovat?
I údaj o výměně 15 procent nosníků je asi podstřelený.
Přidá-li se třetí kolej na jižní stranu, vznikne na smíchovské straně miniaturní oblouk, kterým možná Elefant ani neprojede (nedělejte si iluze o jízdních odporech moderních vozidel v obloucích).
Je tam několik nepřesností. Jednak nebyla to ona, kdo chtěl zrušit jádro v Německu. Po havárii ve Fukušimě se zvedl nebývalý odpor proti jádru. Pomalu se ukazuje, že byl zčásti řízen i z Moskvy.
Nabízela se jiná alternetiva. Plyn. Provoz plynovek není sice tak úplně ekologický, je ale bezproblémový a postavit plynovku lze ein-zwei. Nabízel se levný ruský plyn a to přeci chtěli i domácnosti, firmy, všichni. Vyšla vstříc přání lidu.
Taktéž to jádro, i když to původně vůbec nechtěla, i zde přistoupila na přání lidu.
A pozvání Syřanů do Německa? Ona jich pozvala cca 8.000, kteří tehdy okupovali několik týdnů Keletipályaudvar v Budapešti a chtěli do Německa. Těm tehdy řekla to svoje "Wir schaffen es" a celé Německo migranty vítalo.
Ti ostatní přišli až poté a už bez pozvání.
Jaký odpor po Fukušimě? Merkelová rozhodla bezprostředně po té havárii, odpor se ani nestihl zvednout, Zelení ani nestačili otevřít huby. Od té chvíle bylo mezi řádky čitelné, že jde o ruský plyn.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Žádné nákladové nádraží už tam dávno není, je to jen název brownfieldu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Provoz byl ukončen 2002. Od roku 2019 tam nevedou koleje.