Elektromobily měly v zásadě úplně stejnou možnost historicky uspět jako auta poháněná spalovacím motorem. Nepovedlo se to, v přímém srovnání prostě prohrály. A teď se to má změnit tím, že toho úspěšnějšího prostě zakážeme? No, nejsem si tím jist.
Apropo, na světě jezdí 1,2 miliardy aut. Pokud bychom je chtěli nahradit elektromobily, kolikrát víc bychom museli získat elektrické energie oproti současnému stavu? Pane autore? Nebavím se o kompletní restrukturalizaci přenosové soustavy, to jsou další cifry. Počítejte. Přál bych si vidět, jak se u toho budete tvářit.
Aby bylo jasno: mějte názor jaký chcete, ale jestli budete tleskat zákazům, žádný soudný člověk si vás nebude moct vážit. Takže: lidem nevadí elektromobily. Lidem vadí zákaz spalováků. Autor to pouze nepochopil.
Je už takový zvyk, považovat Multiplu za nejhnusnější auto světa. Bonton. Přitom si nikdo ani nevzpomene na takovou Audi A2, která byla opravdu hnusná a navíc jí chyběl jakýkoliv designérský nápad, jež jsou na Multiple ovšem hojné. Miluju tu odvahu designérů Fiatu za tu spoustu geniálních nápadů, které bohužel přizabila potřeba praktičnosti (ta užitková stránka užitného designu). Můj kamarád Ital tvrdí, že v jeho domovině se tomu autu říká "šukající žáby". Moje kamarádka architektka se do toho auta naplno zabouchla po cestě na seminář v Paříži, tak promyšlený vnitřní koncept prostě jinde nenajdete.
Takže vždycky je něco za něco. A mně se líbí, že Multipla existuje. Ano, to auto se mi líbí. Narozdíl od Pontiacu Aztec. Narozdíl od těch starých SsangYongů. Narozdíl od spousty škodovek. A narozdíl od skoro všech Lamborghini, které vypadají jak rozšláplé krab. Ale bacha, Lambo se vlastně nekritizuje, že?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Profesoři. Na gymplu. Asi tam byli na návštěvě, ne? Novinky.cz, prosím, hlídejte si ty "redaktory", nějak vám to tam vlčí!