Škoda prodává v Číně Superb za 385 tis a nikdo ho nechce. Proč? Je tam na 70 místě mezi garáž automobilkami. A proč? Protože lidi chtějí kvalitní, technologií nabité elektro. To je celý. Evropě ujel vlak.
Ano lidi chtějí elektro.....
Podle prodejů to vypadá, že se o něj rvou.
Proč se prodej Elektra udává hlavně v procentech?
Protože krásné vypadá, když se řekne že se prodej zvýšil o 50% a pak podle čísel to je že se 100zcedl prodej na 150.
Jinak ty vaše technologie, kde asi vzali?
Vy jste do teď jezdil Trabantem, že jste v autě žádnou neměl?
Škoda prodává v Číně Superb za 385 tis a nikdo ho nechce. Proč? Je tam na 70 místě mezi garáž automobilkami. A proč? Protože lidi chtějí kvalitní, technologií nabité elektro. To je celý. Evropě ujel vlak.
Bože to je výplod.
Ono to je dané mnoha faktory a koukám, že slovo dotace vám nic neříká.
Evropě ujel vlak kvůli bláznům co si myslí, že elektosrot je elektrosrot ekologický. A na klasické auta uvalili taková nařízení, že jsou nesplnitelná.
A když se budeme bavit o technologiích, tak vám asi očividně nevadí co Číňani v rámci špionáže nakradli. Ono vyzkoumat nějakou technologií stojí několik milionů a to se někde musí projevit.
A nevím jestli jste tak jednoduchý s nebo si na něj hrajete.
Opravdu si zjistěte jak to funguje s nařízeními v Číně a v Evropě. Jelikož má Čína ekologii na háku, tak stačí úplatek a můžete si fabriku postavit kdekoliv a je jim jedno jestli vystěhují vesnici....
Nejdříve si nastuduje, co se ve světě děje.
Tihle zelení bolševici alespoň EU automobilky trochu dotlačili k elektromobilitě, jinak by byli už úplně VW a podobní v pr.....
Super nejdřív šašek pak kašpárek.
Melete nemysly. Elektromobilita už byla a neprošla a hlavně potřebujete zdroje na nabíjení.
Asi nevíte jak je starý elektromobil že?
Tak ze sebe nedělejte hlupáka.
A co se děje ve světě?
Čína, Indie plus zbytek Asie a k tomu Amerika jsou největší znečištitele světa a mají to naháku v my Evropě budeme zachraňovat svět se svými asi 10% celosvětového znečištění.
My si tady zničíme ekonomiku, aby zelený bolševický odpad měl radost.
Jinak měla by rozhodovat trh a což v Evropě není ohledně elektromobily to bylo politické rozhodnutí.
Můj dojem je že vůbec nemáte tušení co se děje, že solary a větrníky na výrobu potřebné kapacity elektřiny nestačí, jak Čína plundruje Afriku kvůli lithium a jiným surovinám......
Opravdu si něco o tom nastudujte
Dobře napsaný článek. Naprostý souhlas. Je potřeba neustupovat fosiní propagandě různých Jahnů, Turků a dalších. Ochrana klimatu je zásadní věc a pokud je potřeba někde ustoupit, tak jsou to strategicky důležité obory jako je ocelářství, hutnictví, výroba cementu atd. V těchto oborech je snižování emisí skutečnou technologickou výzvou. Výroba i provoz el. aut jsou levnější než u spalováků a snížení emisí je relativně snadno dosažitelné. Automobilový průmysl není jen VW, který vlastní arogancí ztratil Čínský trh a nyní vydírá Evropu. Mnozí zákazníci přestali kupovat auta, protože vidí, že ID3 se v Evropě prodává za dvojnásobek ceny v Číně a nenechají se okrádat. Z různých důvodů považuji bankrot VW za ozdravný proces v Evropském automotive.
Vy opravdu nevíte co jste napsal za blábol. Zjistěte si jaké podmínky jsou pro výrobu aut v Evropě a jaké v Číně . V Evropě mají automobilky stovky nařízení a norem, které musí dodržovat a ty prodražují výrobu, v Číně o ekologii ještě neslyšeli a jedou si tam podle svého, plus k tomu je tam vývoz dotován.
V Evropě vám hodí emisní povolenky, které zdražují výrobu a třešničkou na tom je , že je nakupují Číňani a ti s nimi kšeftují a dál zvyšují jejich cenu, což opět zvyšuje cenu výroby.
Díky zeleným bolševikům je v Evropě pokřivený trh a proto ztrácí konkurenceschopnost .
Tak si příště o tom něco zjistěte......
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Ale na to musíte mít. A ne že se v Evropě zabíjíte jeden z mála vydělávajících průmyslu.
Až v Evropě budou mraky nezaměstnaných, tak uvidíte tu zodpovědnost.
Nebo vám nedošlo proč s Čína může dovolit tak levné elektrosroty?
A není to jen levnou pracovní silou a dotacemi, ale třeba téměř nulovým přístupem k ochraně životního prostředí.
Tady v Evropě platíme emisní povolenky, aby se prý dosáhlo menšího znečištění. A Číňani s těmi povolenkami obchodují jak cennými papíry a tím nám zdražují energie atd.
A když jste tak nesobecký člověk, tak by jste svojí osvětu měl začít v těch státech, kteří produkují největší znečištění. Vždyť táhneme všichni za jeden provaz..... proto se nám tady hroutí průmysl
Ne že my si tady všechno zregulujene a nebudeme schopný nic pořádně vyrobit.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Ano a Evropa to zachrání se svými asi 8% celkového znečištění.
USA brzo odstoupí , Čína se začala jakžtakž snažit, ale ne na úkor své ekonomiky a co vytvářejí Indie a zbytek asi je vám doufám známo ( tam přes 60% celosvětově ho znečištění)
Tak přestaňte mlít nesmysly
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak Orbán ví co má dělat, maďarské ekonomice se daří výborně. Proto si půjčil do Číňanů milion eur.
A to nám ho prorok Okamura a mesiáš Raichel dávali za vzor.