Viděl jsem tento film s tím, že jdu do kina. První okamžiky, ano rozčarování, naprosto beze sporu. Je se však na to podívat jako celek a základní informaci = dezinformace pro okolí. Vše se odehrává v tom, že okolí má něčemu věřit a uvěří. Dějově je to slatanina, preskakovani z děje do jiného děje. Vše to však do sebe zapadá a každou chvíli filmu jde o navedeni okolí, že jde o dezinformaci. Přeci i skoro závěr, že se občan skalpelem pořeže, aby našel něco co vlastně neexistuje. ALE vždyť to ve filmu zazní. "Jak můžete dokázat něco, co neexistuje, když to může existovat ". Naprostá hloupost, ale spousty lidí z tohoto žije a nejste schopni ničím vyvrátit. Filozoficky obrovská hloubka, ale filmem ne moc šťastně podáno. Dokázal bych si lépe představit tento film jako divadelní představení, ale režisér spíše pro divadlo než Hřebejk známý pro film. V divadle vstupy pro rádio v temném až zhasnutem provedení, aby se posluchač dostal do dezinformace... Vše je to však ale, jak to na koho jako celek působí. Je to opět nějaký filmový záměr, který nějak zapadne do všech možných pokusů o nějaký námět.
Rozhodně jsem pro, aby řidičáky do 25.let věku měl být na zkoušku a při jakémkoliv prohřešku okamžité odebrání, vysoká pokuta, ať si mladiství už opravdu uvědomí, že takhle opravdu ne. Tyhle agresivní honičky začínají od mladistvého věku, protože jim nikdo tipec nezavře. Samozřejmě to nemusel být mladiství, ale prevence by se měla hodně zvednout, ale politicky se do toho nikomu nechce. Dopravních prostředků přibývá a riziko je čím dál více je větší. Souhlasím s názory ostatních, když na první výzvy policie řidič nereaguje, tak alarmovat ostatní příslušníky, technické možnosti sledování (kamery apod.) a zajistit hříšníka z auta jiným způsobem, ale opět za porušení nezastavení odebrání řidičáku na místě na dobu určitou a dost, ale dost tučnou pokutu a pokud jen podruhé se tohle děje bez ohledu časového úseku, tak zavřít.
Jsem starší generace, osoba pracující s těmito nástroji pro práci a osobní život. Děti samozřejmě mají tyto prostředky a využívají a nosí do školy, kde to je ještě povolené a v některých případech i ve škole můžou využít, když paní učitelka dovolí. A zde jsem u jádra pudla celého diskusního fóra. Zapomínáme na to, že učitel opravdu přebírá výchovu dítěte a má ho vést ke slušnosti a rozvíjení se mysli. Už dávno je pryč ta doba, kdy jako žáci jsme pravém dostali facku, zatahnuti za koutky vlasů = dostali jsme trest. Když tohle bylo na škole, tak byl vždy klid a rodiče nepotřebovali nic řešit s učitelem. I ti největší sígři byli ve střehu a měli respekt. Dneska každý rodič je kantorem a skoro ředitelem školy. Každý rodič, když jeho dítě něco provede, tak řeší přes sociální sítě, urputně řeší, jak se vše zhorší a vše bude špatně. Přitom dítě takového rodiče i 5 hodin denně vysedává na těchto zařízeních, fotí, dělá videa svých vrstevníků a nadává stejně jako jeho rodič co je vše špatně a jak je mu ubližováno. Nechejme školu konat v této věci a když se vám nelíbí, tak dítě přeřaďte do jiné základní školy. Respektujte učitele a vedení školy.
Přece podle nových daňových pravidel zaměstnanců tohle je 100% připočitatelná položka ke mzdě a tím příslušných odvodů. Nebo snad naši zákonodárci z drah nejsou lidé, pro které mají taky platit tyto nové zákony? Zaměstnancům vzali všechny benefity, málem na "teambuildingové akce" se mají počítat každé snězené jablka a zde se opět hýří ve velkém.
Nechápu proč v této věci opět není stát propojený. Auta jsou pod státní správou Ministerstvadopravy. Jak budou řešit auta v podnikání, když jsou na IČ. Nemovitosti má v evidenci katastrální úřad potažmo finanční úřad. Už dneska si můžou vytáhnout problémové osoby. Nechápu, jak bude celý proces probíhat z hlediska kontroly. To jím někdo na formuláři uvede že nemá a tím to končí?
Podle lokalizace, kde má sekačka sekat, tak vlastně jde o soudobý robotický vysavač doma. Ale kvituji tento způsob navádění sekačky. Můj názor, že funguje na stejném principu. U robotických sekaček je taky jeden zásadní problém, jak s dosekáním krajů, kde nůž z robotické sekačky nedosáhne. Zde asi "zahradník" musí dojít a dosekat trávu. Rozhodně doporučuji tyto stroje rozšiřovat u majitelů zahrad, aby hluk v obytných částech, kde se pravidelně seká, když jsou trávy vysoké, se snížil na minimum. Stačí dva tři sousedé najednou, aby začali sekat současnými sekačkami na benzín/elektro a pomalu je lepší jít pryč z baráku a už vůbec nepomýšlet, že bych byl na zahradě po celou tu dobu sekání.
Těžko hledat kompromis. I zde dva tábory v komentářích. Já jsem pro a naše škola toleruje mít mobilní zařízení. Bohužel, vždy to bude o kázni žáka a přístup pedagogů k žákovi. Šikana byla i mimo používání mobilů a muselo se řešit. Můj názor je však ten, aby žák respektoval pedagoga a to je alfa omega celého problému. Všude se sděluje, že kantor je jako rodič, ale pravomoce být jako rodič ve školních zařízeních je skoro nulový a jen kantor čeká na nějaké nařízení nebo vyhlášku, kterou se má teprve řídit nebo snad až argumetuje, že se jí může řídit vůči žákovi. Zde si myslím, že je "zakopaný pes" v celém systému MÍT MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ VE ŠKOLE ČI NIKOLIV.
Když je problém, tak jej nechají na lidech a potom přicházejí s tím, jak by se mohlo řešit. Vždyť o digitalizaci se píše minimálně 10 let ve školství. Děti v první třídě umi s počítačem, mobilem, tabletem, hodinkami digitálními. A úředník nyní zjišťuje pro školství digitalizaci přijímacích zkoušek. Co opravdu ta vláda chce řešit za dalších 10 let? Že je opět potřeba něco vylepšit?
Je spousty neziskových organizací, které se starají o seniory. Nechápu, proč stát nezadá zakázku, která by se postarala o osvětu práce s bankovnictvim a pomohla takto i s výběrem vhodné banky, která dále pomůže seniorovi s běžnou práci, když už tam bude mít účet. Můj názor je, že je spousta seniorů, kteří vnímají bankovní účet jen jako riziko ztráty finančních prostředků po všech mediálních kauzach. Když jsem si přečetl info, jak funguje a nejsou poplatky u Česká spořitelna, tak to zní lákavě. Vůči seniorům by to chtělo příznivější bankovní osvětu a hlavně od banky solidnost, aby opravdu od věku seniora nad 70.let nebyly žádné poplatky.
Pojďme se tuto záležitost podívat ze stránky zřizovatele. Proč nám neukážou, co je konkrétně ztrátové. Nájemné, balíky, finanční služby, dopisy, pracovníci konkrétních úseků. Žádný rozbor před tímto hromadným propoustenim a zaviranim není. Co se stane s budovy po zavření. Kolik budou stát dále uzavřené pobočky? Kdo o ně bude pečovat, když zůstanou ve vlastnictví a kolik bude stát českou poštu tohle do budoucna nutné úsilí? Pošta vlastně tím uzavřením nic nesdelila občanům na čem přesně chce vydělat a jak všichni píšou jen více vznikne chaos na pobočkách neuzavřenych poboček, protože nebudou schopny včas a řádně obsloužit své klienty.
Tady si myslím, že trh ukáže sílu spotřebitele. Zákazník si už hodně zvykl na možnost platit kartou a to hlavně pro svou rychlost, kartu máme v mobilu a nemusím ji hledat v nějakém obalu a taky v přehlednosti, kdy a v některých obchodech co vše konkrétně za zboží jsem platil aniž bych musel mít fyzicky doklad. Tady se spíše bude hledat tlak na banky nebo poskytovatele těchto služeb, aby poplatek byl co nejnižší.
Já jsem 100% zastáncem platby kartou a hlavně její systémové šíření jednoduchost přístrojů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zvláštní až opravdu zvláštní. Vzpomeňte si na současné elektronické přihlášky. Učitelé musí kontrolovat, zda daný uchazeč je ta správná osoba. Kolik výsledků do dané přihlášky musíte zadávat. Proč to asi uchazeč musí zadávat, protože neexistuje jednotný registr žáka, kde by tyto informace byly a dále by se používaly a případně další školní institut by do něj nahlížel, případně i sám žák pro svou kontrolu. Vždyť to je správně, že všechny tyto údaje budou evidovány a doufejme, že budou spojeny s dalšími registry, aby se neduplikovaly. Stále všichni nadáváme kolik formulářů se musí vyplnit a přitom je prý stát zná. Nezná, protože tyto údaje mají jen jednotlivé školní instituce a nejsou propojené.
1 odpověď