Jedním slovem nádhera, Daytona patří k nejkrásnějším modelům a tohle z toho vychází se vší úctou k dokonalosti. A na otázky typu "na co je takové auto dobré" je jednoduchá odpověď - tohle není přibližovadlo z bodu A do bodu B - tohle je umělecké dílo! A tak je potřeba se na to dívat, jako na přehlídku špičkového designu, vrcholné techniky i nejvyspělejších konstrukčních řešení a výrobních technologií.
Cit.: "...například řidičák D tam nespadá, protože je až od 18 let" - ať čtu Zákon 361/2000 Sb. z jakékoli strany, pořád tam vidím řidičák na autobus nejdřív v 21 letech. Jinak celý program je černá díra na peníze - o těch pár tisíc nezaměstnaných puberťáků se stará 400 specialistů - když místo nich nastoupí 400 učitelů, můžou být všichni ve škole, vzájemný poměr počtu je jak mistr na učňáku a skupina žáků, na gymplu je na jednoho učitele ještě víc žáků. No a stát zaplatí "zvolenou" rekvalifikaci - takže bez výběrového řízení na nejnižší cenu a příští rok mlaďák nastoupí na střední školu a tu rekvalifikaci nepoužije - cholera, bardzo špatný kšeft :(
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechci autorovi mluvit do odborné úrovně, ale co se tak zamyslet než napíšu nějaká čísla? 430 Nm z osmiválce - to jako vážně? Dvoulitrový čtyřválec v Kodiaqu má 500 Nm! (uznávám že s dvojicí turbodmychadel). I ta profláklá Wiki vám prozradí, že tahle Vé-osmička měla 650 Nm. A výkon? Ne "kolem 200 koní" ale 195 KILOWATT ! Já vím koně a kW pro autory na Novinkách jako holínky a hodinky, oboje se natahuje:)
3 odpovědi