No v Praze žijí vzdělanější lidé, než u Vás někde v Ostravě nebo Chomutově 😆
No to snad nemyslíte vážně? Kde jste k takovému tvrzení získal podklady? V jakém procentuálním poměru žijí vzdělanější lidé v Praze, v jakém Ostravě a v jakém Chomutově? Prosím můžete mi to sdělit i s prameny, ze kterých jste čerpal?
Známý, který pracoval za komunismu na jatkách mi popisoval, jak se vyráběly různé uzeniny a paštiky. Maso se do strojů házelo, jak přišlo pod ruku. O nějakém umývání a čištění nemohla být ani řeč, Před spuštěním strojů se železnou tyčí párkrát do nich zabušilo železnou tyčí aby vyběhli potkani. Kteří to nestihli měli prostě smůlu. Byli pomleti s masem. Výrobní stroje se prakticky nemyly. Pouze postříkaly vodou z hadice. Hygienici to neřešili. Dostávali pravidelný příděl kvalitního masa, který jim vozil veterinář jatek.
Tak tento blábol jste si oprávě vymyslel. Nevím o tom, že by se na jatkách vyráběly uzeniny a paštiky. Tam se porážel dobytek a maso porcovalo, chladilo... Na výrobu uzenin, paštik a dalších masných výrobků byly jiné podniky. V jednom takovém konzervárenském podmiku na zpracování masa jsem pracoval a musím potvrdit, že výrobky byly skutečně z kvalitních surovin a proti dnešním výrobkům chutné. Příklad: bakoňské plátky, vepřové ve vlastní šťávě, uzené maso s fazolí, paštiky Májka, Svačinka, Lečo s klobásou, Trenčanský párek s fazolí, atd, atd. .....
Jen pro doplnění - zelený se žlutýma kolama byl třeba i Zetor Z 35 Super a byl i ve slabikáři z roku 1980 v tomto barevném provedení.
Ano jistě, je to pravda. Zetor řady 35 a 50 Super byly v obdobných barvách, stejně jak Zetory 25a a 25k, tedy v zeleném provedení kapoty a žluté disky kol. Ale tyto traktory nebyly součástí unifikované řady 1, tedy UŘ 1 o kterých je článek. Byly jejich předchůdci.
Řekl bych že v článku jsou chyby, mám ten pocit že první 2 čísla označení je výkon v koních, tudíž 5511 nemá 38 kW. Dále 7711 podle mě neměl náhon na všechna kola, to měly ty s označením 45 na posledních dvou číslech, 11 byly zadokolky. Ale jistý si stoprocentně nejsem 😉. Třeba se tu najde odborník co mi dá za pravdu nebo naopak.
Máte pravdu. Autor navíc zapomněl, na řadu Zetor 4611 a 5611/45. Přitom má Zetor 5611 na fotce. A s těmi barvami to vůbec smotal -žluté ráfky a zelenou kapotu má John Deer. Jím popisované typy traktorů měly ráfky béžovo bílé - řekl bych "slonovou kost" a kapoty jasně červené. Žluto zelenou kombinaci používal Zetor jen chvíli poté, co myslím koncerm devadesátých let právě s John Deerem spolupracoval. Tu dobu si přesně nepamatuji a hledat se mi ji nechce. Bylo to jen omezené množství traktorů. Pak se vrátil k červené barvě.
Milí dezoláti, takhle vypadá začátek cenzury a vytváření té "jedné pravdy", o čem tu pořád melete.
Veřejnoprávní média bez přímého napojení na rozpočet a tedy bez vlivu vlády jsou základ demokracie a my bychom za to měli být vděční.
Milý dezoláte, jak vypadá začátek cenzury, to jsme poznali velmi zřetelně u nás v ČR díky pětidemolici a to, jak vypadá vytváření "jedné pravdy" sledujeme již více ja dva roky také v naší ČR denně. Takže by měl nastoupit čas změn, nejlépe hned po nových volbách do PS ČR.
Nutella se musí rychle pochválit? Hlavně ať už se rozhodne kdo je zodpovědný za inflaci. Když byla vysoká, tak tvrdil, že za to může ČNB.
Zapomněl dodat, že cenová hladina zboží, která tak vyletěla za jeho nicnedělající vlády, již tady zůstane a ceny se budou dále zvyšovat. Pochválí se, že již méně rychle. Bohužel drahé Česko tady už po jeho vládě zůstane.
Opravdu bys nás chtěl krmit svými proruskými lžemi, vyčtenými z komunistických učebnic? Pokud jsi nepochopil článek, tak jsou tvoje "znalosti" opravdu pokřivené.
Pane Dvořáku, nedovolil jsem Vám mi tykat. Přečetl jsem docela dost knih německých, anglických, francouzských, českých i sovětských autorů a vytvořil si svůj názor na 2. SV a poválečný vývoj v Evropě. Doporučuji to i Vám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to je opravdu článek! Člověk by si mohl myslet, že snad nic důležitějšího není, než pózování děcek.