Děláte si srandu, že jo? Čím kdo jako buzeruje řidiče? Řízení vozidla není žádné základní právo, ale nabytá výsada pro kterou musíte splnit určité předpoklady a zaplatit s tím spojené náklady.
Jestli daní z pořízení vozidla myslíte DPH, tak to platíme všichni na všechno a tedy rozhodně nejde o cílenou buzeraci řidičů jak tady předhazujete.
Ekologickou daň při převodu vozidla platíte pouze tehdy, když to auto nesplňuje ani EURO3, a je to kompenzace společnosti za to, že lokálními emisemi poškozujete okolí větší měrou než je nezbytná.
Spotřební daň slouží k regulaci trhu, tedy abyste si rozmyslel každý ujetý kilometr a každý kubík vyprodukovaných emisí, kterými svému okolí škodíte.
Modré zóny s tím směšným poplatkem 250 Kč/rok nepokryjí ani náklady na údržbu, natož aby pro města byly rentabilní z pohledu záboru veřejného prostranství - aktuálně když budete chtít koupit pozemek na vlastní parkovací místo, tak jej v centru města pod 600 tis. neseženete, tedy cenu využívaného prostoru městu na poplatcích zaplatíte nejdříve za 2400 let. Tedy vám ty modré zóny všichni dotujeme, tak přestaňte pindat.
Poplatek za přepis vozidla je nějakých 850 Kč, a sotva pokryje byrokratickou zátěž, kterou tím vytvoříte.
Povinné ručení platíte proto, že je auto ve Vašich rukou smrtící zbraň, a když se něco přihodí, tak někdo bude muset poškozeným zaplatit přiměřené odškodné.
Dálniční známku Vás nikdo kupovat nenutí, a pokuty platíte proto, že se chováte jako ignorantské hovado.
Proč mám jako platit povinné ručení na několik aut a motorek, když řídit mohu jedno? Proč má taxikář platit více? Když ho někdo nabourá, tak mu zaplatí jen opravu auta, náhradní vozidlo, kterým by mohl jezdit taxi mu nikdo nedá a za týdny, kdy mu auto opravují musí vymáhat z neschopných řidičů ušlý zisk soudně. Není to pojištění, je to majetková daň reálně.
Děláte si srandu, že jo? Čím kdo jako buzeruje řidiče? Řízení vozidla není žádné základní právo, ale nabytá výsada pro kterou musíte splnit určité předpoklady a zaplatit s tím spojené náklady.
Jestli daní z pořízení vozidla myslíte DPH, tak to platíme všichni na všechno a tedy rozhodně nejde o cílenou buzeraci řidičů jak tady předhazujete.
Ekologickou daň při převodu vozidla platíte pouze tehdy, když to auto nesplňuje ani EURO3, a je to kompenzace společnosti za to, že lokálními emisemi poškozujete okolí větší měrou než je nezbytná.
Spotřební daň slouží k regulaci trhu, tedy abyste si rozmyslel každý ujetý kilometr a každý kubík vyprodukovaných emisí, kterými svému okolí škodíte.
Modré zóny s tím směšným poplatkem 250 Kč/rok nepokryjí ani náklady na údržbu, natož aby pro města byly rentabilní z pohledu záboru veřejného prostranství - aktuálně když budete chtít koupit pozemek na vlastní parkovací místo, tak jej v centru města pod 600 tis. neseženete, tedy cenu využívaného prostoru městu na poplatcích zaplatíte nejdříve za 2400 let. Tedy vám ty modré zóny všichni dotujeme, tak přestaňte pindat.
Poplatek za přepis vozidla je nějakých 850 Kč, a sotva pokryje byrokratickou zátěž, kterou tím vytvoříte.
Povinné ručení platíte proto, že je auto ve Vašich rukou smrtící zbraň, a když se něco přihodí, tak někdo bude muset poškozeným zaplatit přiměřené odškodné.
Dálniční známku Vás nikdo kupovat nenutí, a pokuty platíte proto, že se chováte jako ignorantské hovado.
S etatistickým bezmozkem jako ty nemá cenu ztrácet čas, ale v Praze rozhodně zóna nestojí 250Kč/rok jako někde na venkově ani na první auto. Z třetího auta už je to několik desítek tisíc, atd. Vrchol je však to, že ani po zaplacení tohoto výpalného nemám téměř šanci zaparkovat, páč prodali mnohem více parkovacích oprávnění, než je reálně míst. Například u veteránů chtějí eko výpalné 10K a je asi jasné, že když jich mám deset, tak nemůžu jezdit všemi na jednou a jsem s bídou schopný je občas nastartovat a protočit motor. Nejlepší fór je, že zákon je stejný, ale v Ostravě a Olomouci nemusím eko výpalné platit, když má auto historickou testaci po předchozím majiteli. V ostatních městech musí být testace na mne, jinak chtějí při přepisu výpalné. Meleš samé hovna, ale nemám na tebe čas.
Jasně, kdo má pár milionů volných a spoustu času, ten to může tahat kvůli bločku klidně až do Štrasburku. GIBS je fraška pro veřejnost, která pochybení policistů pomáhá naopak maskovat. Opakuji Vrána vráně oko nevyklove. "Evropský soud pro lidská práva (ESLP) ve Štrasburku během měsíce dvakrát rozhodl o tom, že má Česká republika nedostatky ve vyšetřování postupů policie. Musí tak platit odškodnění oběma stěžovatelům." Odkaz 1
Aha, diagnóza Ostrava.. Tak za prvé, ty bločky co rozdávají jsou výzvy, ne pokuty. Zrovna včera jsem jeden dostal a soptil. Za druhé pochybuji, že by je rozdávali jen tak bezdůvodně. Zneužívali by pravomoci, riskovali práci a vy si mohl nárokovat ušlý zisk atd. Nebylo to spíš v zóně zákazu, která zahrnuje často celé bloky ulic a jsou snad ve všech městech? Tipuji, že ano. Navrch v případě pochybností máte právo svoje vize hájit u správního orgánu. Sám to tak dělám, když mě olepí naposledy při opravě celé ulice, kdy není ve 2km od baráku kde parkovat a parkuju v křižovatce do jednosměrky. Jste plnoletý, zaveďte lepší systém bez daní, zákazů a nutných omezení, kde zároveň bude vymahatelné právo. Tipuji, že lepší systém, než máme teď vymyslíte težko, i když prostor pro zlepšení tam určitě je. Jen by měl každý začít u sebe.
btw Ředitel dopravní policie je z Ostravy. Byl se svým gay přítelem ve výměně manželek. Jak se říká: "Ryba smrdí od hlavy."
Aha, diagnóza Ostrava.. Tak za prvé, ty bločky co rozdávají jsou výzvy, ne pokuty. Zrovna včera jsem jeden dostal a soptil. Za druhé pochybuji, že by je rozdávali jen tak bezdůvodně. Zneužívali by pravomoci, riskovali práci a vy si mohl nárokovat ušlý zisk atd. Nebylo to spíš v zóně zákazu, která zahrnuje často celé bloky ulic a jsou snad ve všech městech? Tipuji, že ano. Navrch v případě pochybností máte právo svoje vize hájit u správního orgánu. Sám to tak dělám, když mě olepí naposledy při opravě celé ulice, kdy není ve 2km od baráku kde parkovat a parkuju v křižovatce do jednosměrky. Jste plnoletý, zaveďte lepší systém bez daní, zákazů a nutných omezení, kde zároveň bude vymahatelné právo. Tipuji, že lepší systém, než máme teď vymyslíte težko, i když prostor pro zlepšení tam určitě je. Jen by měl každý začít u sebe.
PČR odmítla přijmout trestní oznámení na zneužití pravomoci. To, že ze zákona musí je aspoň v Ostravě vůbec nezajímá. Dokonce je odmítli poučit o platnosti značek. Argumentovali stejně scestně jako Vy těmi bločky, ale tak víme, že většina řidičů raději zaplatí jejich neoprávněné výpalné, než aby běhali po úřadech. Kvůli dvou městapákům neschopných uznat jejich nedostatek mentální kapacity na pochopení dopravních předpisů přece nemají stovky lidí někde běhat po úřadech a řešit neoprávněný bloček každý sám za sebe. Navíc jsem zrovna přijel z Prahy, kde mám trvalý pobyt. V Ostravě jsem chtěl nechat auto a jet na dvou týdenní dovolenou. Sám jsem bloček nedostal, ale chtěl jsem mít jistotu, že mi nějaký expert neodtáhne káru z perfektně legálního parkovacího místa. Ostrava je sice diagnóza, ale rozhodně ne moje.
Tím chcete říct, že měšťáci v civilu totéž neplatí? Důkaz? Tyhle bolševický vypatlaný názory, mají typický dezoláti. Práva by to chtělo, ale povinnosti to né. A tím se měšťáků nezastávám, spíš poukazuji na Vaší debilitu.
Bolševik nebo minimálně mentálně nedostatečný etatista jste Vy. Řidiči mají mnoho povinností a žádné realisticky vymahatelná práva. Tady za barákem v Ostravě například rozdalo městapo sto bločků za stěrače s tím, že všichni stojí v zákazu zastavení. Tak jsem si ty prvoky chytil a vysvětloval jim, že křižovatka ruší platnost značky. Jejich "argumenty" byly typu, že kdyby vzali metr, tak tam polovině aut rozdají pokuty stejně. Jejich nadřízený taky nechtěl nic řešit, tak jsem jel na státní podat trestní oznámení na zneužití pravomoci úředních šašků. Přijeli se podívat, hádali se, že křižovatka není křižovatka, že je to složité a odmítli se mnou cokoliv sepsat. Vrána vráně oko nevyklove. Oni mají práva, smrtelníci mají povinnosti. Hlavně, že kolem budovy městapa, kam musí několik tisíc řidičů jezdit platit pokuty je fůra místa a všude zákazy, takže řidič musí hezky potupně půl kiláku pěšky.
Skutečný agresor je městapo. Ti paraziti mají čas, kdy někoho obtěžují zaplacený z našich daní. Nikam nespěchají. Jasně, že můžou být klidní. Řidiči platí obří výpalné. Daň z pořízení vozidla, "eko" daň při přepisu starších vozidel, spotřební daň z PHM, DPH ze spotřební daně a PHM, modré zóny, parkovné, poplatky za přepis vozidla, povinné ručení, dálničku, různé pokuty za nesmysly a vjezdy do měst v cizině. Za to dostanou rozbité cesty, kde se omezuje průjezdnost automobilů kvůli cyklo pruhům za EU dotace a velmi omezené parkovací možnosti. Mají důvody být nasraní, když je chtějí pomahači chrániči dodatečně dojit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Baští za dva a diví se, že se nevleze na sedadlo pro jednoho.