Pochopit se dá jízda na střeše vlaku ale pochopit se nedá, že se postavili ,když jasně viděli, že před sebou mají překážku a ještě se postavili zády od směru jízdy, to je prakticky nepochopitelné jezdit na střeše vlaku je hlavně ne jen fyzické kondici ale o psychice, kdy to nezvládli a to je stálo život. Stačilo ležet dokud je vlak v pohybu a pak s rozvahou opustit střechu hloupí nápad ale dala se tato jízda přežít ve vyspělé Indii je jízda na střeše vlaku zcela běžným jevem.
To byl návod???
Pan "rovný pohled" Šídlo by nám mohl zjistit, jakým systémem prověrek a různých pohovorů a testů loajálnosti vůči Komunistickému režimu musel tehdy projít předseda ZO KSČ a voják Varšavské smlouvy Petr (Pávek)
Možná by to bylo také zajímavé počtení.
Do rozvedčického kurzu se jen tak někdo ani z řadových komunistů nedostal.
Musel být hodně tzv. uvědomělý a oddaný.
Už se těším na odpověď.
Bože to je zase blábol. Ta doba byla hnusná, ale co autor stvořil je
nesmyslná slatanina. Když nemáte na solidní kvalitní rozbor, tak raději nepište nic. Tím jen nahrávate milovníkům starých časů. Byli jme vystehovalá ( z domova vyhnaná) kulacká rodina, táta rok zavřený, ale díky pracovitost rodičů jsme měli kolem roku 1965 jiź auto, televizí, ledničku a i opět vlastní domek. Jenže rodiče pilně pracovali, měli dvě náročná zaměstnání. A šetřilo se. Jsme tři sourozenci, všichni mají VŠ.
Tak nepište kydy a dejte se do pořádné práce a budete mit taky úspěch.
Jenže Králíček nic jiného neumí.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Pokud narušíte, či přímo odstraníte kůru zdravého stromu, potom to lze přirovnat k poškození pokožky živočicha. Minimálně vniknutí plísní, hub a znamená to ohrožení stromu, takže více škod než užitku.