V Brně jsme byli. Ceny normální / přiměřené. Navíc třeba 5. grog zadarmo. A ten bramborák - cena mi přijde naprosto adekvátní, 240 Kč za 750 g chutného bramboráku, což je dejme tomu 30 Kč za 100 g. Však ten nájem stánku taky není od města zadarmo, minimální mzda je 112 Kč / hodina a suroviny taky nejsou zadarmo.
Politici řeší blbosti. Ale aby zákony přizpůsobili běžnému chování lidí, to nikoho ani nenapadne.
Přitom by stačilo jen upravit pravidla pro přiznání vdovského důchodu tak, že namísto plnohodnotného sňatku, který může být rozveden pouze dohodou obou stran nebo soudem, by mohl vzniknout i párový vztah na základě potvrzení provedeného na matrice, které by bylo možné také jednostranně odvolat.
Obraťte se na poslance či senátora za váš obvod s tímto nápadem. Psaní na diskuzi je zbytečné.
Docela by mne zajímalo, proč se ve skutečnosti vlastně platí dálniční známka? Vždycky jsem si myslel, že je to na opravy kvůli opotřebovávání dálnic, ovšem v tom případě mi není jasné, proč by elektromobily měly být od placení osvobozené? Elektromobily na dálnici levitují?
Protože majitelé elektroaut se na dálnice spíš bojí, protože by nedojeli :-)
Víte, co to muselo stát peněz? Jeden zařve Alahu Akbar a druhý podlehne panice. Fakt bych je oba dohledala a poslala na vyšetření. Jsou to dospělí lidé.
Ti policisté a další nejsou placeni od zásahu, takže ten výjezd nestál o moc víc, než kdyby seděli v sídle, ne? Navíc když už nic, tak aspoň potrénovali.
Dnes jsem trochu zklamaná.
Všichni tancovali pěkně nebo krásně, a že soutěž opouští Lucka Vondráčková, která byla jednou z nejlepších, je, podle mě , škoda.
Podle výkonu měl odejít Patrik Hartl, ale je to bavič a bavičství je pro většinu našinců oblíbená disciplína. Takže jedeme dál.
Tanec snů předvedl Oskar.👍
A teď už je to pdole vás 🙂 Lucka zpět, Hartl out.
Hrozné a nejspíše neschopnost zvládnout takovou situaci. Měli by ČD trénovat podobné situace, aby věděli, co dělat. To je zátěžová situace, tudíž zajistit občerstvení, teplé nápoje, deky. Když mají na velké platy a odměny managementu, tak musí dokázat lidem, kteří služby ČD používají, že si ty platy a odměny skutečně zaslouží. Jízdné je vyšší a platy managementu nepřiměřeně velké.
Když je problém v trakčním vedení, tak stojí nejen ČD, ale i ostatní dopravci, ne? Zkuste jim zavolat a poradit managerům 🙂
Možná to vidím naivně, ale z článku jsem pochopil, že v Ústí nad Orlicí už šťáva šla. A to je takový problém celý vlak přetáhnout i s vůdčí elektrickou lokomotivou náhradní dieselovou lokomotivou z ČT do UO a odtud už jet zase normálně? Vždyť to je pár kilometrů. Pohotovostní náhradní lokomotivy - nafťáky v minulosti běžně fungovaly. Pokud dráty spadly na nádraží v ČT, pak snad byly i volné objízdné koleje, nepopadalo to tam asi všude.
Škoda, že se vás nezeptali. Dejte SŽ své číslo pro příští mimořádky :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Klobouk dolů,bez dotací vede úspěšně několik scén no ,kdo umí,ten umí,pan Jan Hrusinsky by si měl vzít příklad a vzor.
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bez dotací? Odkaz =