No tak s takovou kapacitou baterie se nedivím. EV na cestování musí mít minimálně 70kWh baterii. Všechno ostatní jsou EV do města. Navíc EV s 50kWh baterií jsou většinou EV Stelantisu a ty si rozhodně s efektivitou pohonu žádné starosti nedělají.
Dnes jsou efektivnější značky,které takovou cestu dají. Takže to není o EV obecně,ale o provozu EV s neefektivním pohonem a navíc s malou kapacitou trakční baterie. Pokud auto jezdí po městě za 15kWh/100km průměrnou rychlostí 50km/h tak je logické,že tímto tempem počítač ukáže hodnotu 400km. Jenže při 130km/h to EV nejede za městskou spotřebu. Na dálnici si takovéto EV vezme i 20kWh/100km a možná i víc a pak je tam nájezd logicky menší. Jenže tohle zkušený majitel EV ví a nezkušený se jen diví a píše takovéto články, jak je to všechno na dvě věci. Není,jen je potřeba si uvědomit, že s UL taky nedoletíte do Ameriky bez tankování,byť je to taky letadlo.
Kdyby tam chtěl developer stavět kanceláře, tak těch prázdných je všude okolo dost a kdyby tam chtěl stavět byty, musel bych být blázen, abych si tam koupil byt v tom smradu z přilehlých křižovatek na Nových sadech a Úzké. Typická mega stavba po bývalém Prioru/Tescu. Kanceláře, byty v místě obrovských exhalací a hluku z dopravy, v tomto případě ještě z dopravy železniční.
Nový model Kony je jeden velký hnus. Není divu,že se elektrické Kony neprodávají,když ve stejné cenové hladině je lepší vzít Teslu model Y. Ve všech parametrech bude lepší. Takže to není jen o nezájmu kupovat EV,ale taky o vzhledu a ten je tragický, oproti modelům před tím. Ioniq 5 byl aspoň zajímavý, Ioniq 6 je parodie na Porsche,i když techniku má jako RWD dobrou. A Kona je škaredá a ještě navíc má vyšší spotřebu jako verze před ní. Zkuste si sundat růžové brýle a podívejte se na důvody neprodeje očima zákazníka a ne výrobce.
Kdo sleduje obecně tyto soutěže i v zahraničí, ví, že i tam vystupují zahraniční účinkující. Nejen místní. Takže to,že tady vystoupila ukrajinská holčička je v této soutěži naprosto v pořádku. Ti,co se nad tím pozastavují ukazují jen svoji malost a českou povahu,za kterou by se měli spíše stydět a ne ji zde prezentovat a být se v prsa,jak to od klávesnice všem nandali.
Tak jestli se taková baterie na 400km vejde do spalovacího auta, aniž by nějak výrazně zabrala místo oproti klasickým hybridům,tak jaký pak potom musí mít dojezd s takovým tybem baterie EV, který má pro akumulátor mnohem více prostoru. 1000,1200km?Tak to raději EV než hybrid. Mnohem méně věci,co se mi mohou v autě pos.at,větší zrychlení a hlavně klid.
Hybrid je naprosto o ničem. Tahá se naprosto nevyužitá technika sebou a baterie, má tak malou kapacitu, takže bude za pár let na hranici životnosti a nová nebude za hubičku. Navíc, až ho budu chtít prodat, tak se mi to možná ani nepovede. Mrtvé baterie řeší majitelé Toyot celkem brzy. Ale tohle se zájemcům o koupi neříká. Důležité je prodat smraďocha.
Když ty jejich EV jsou tak škaredý a ještě drahý, tak si každý raději koupi Teslu,pokud se pro EV rozhodl. Ja se pro EV rozhodl už před 11 lety a nelituji. Dnes se dá koupit 4 roky stará Hyundai Kona electric 64kWh za 500 tisíc se sranda nájezdem a to je super EV. A degradace baterie je i po 100 tisíc minimální.Po městě 550km na okreskach 400km a po dálnici 300km dojezd. Na cestování naprosto v pohodě. Každý ať si jezdí čím chce. Ja mám jasno a nelituji. Proježděnou Evropu zcela na pohodu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ja si kupují auto,abych s ním jezdil a ne proto,abych řešil ztrátu jeho hodnoty. Pořídím si model,který mi nabídne co já chci a potřebuji a nekupuji ho proto,abych na něm ztratil časem co nejméně. Chci ho užívat a ne spekulovat na pozdější cenu při prodeji. Ten může být klidně až za 10 či 15 let.
3 odpovědi