Kdo sleduje obecně tyto soutěže i v zahraničí, ví, že i tam vystupují zahraniční účinkující. Nejen místní. Takže to,že tady vystoupila ukrajinská holčička je v této soutěži naprosto v pořádku. Ti,co se nad tím pozastavují ukazují jen svoji malost a českou povahu,za kterou by se měli spíše stydět a ne ji zde prezentovat a být se v prsa,jak to od klávesnice všem nandali.
Tak jestli se taková baterie na 400km vejde do spalovacího auta, aniž by nějak výrazně zabrala místo oproti klasickým hybridům,tak jaký pak potom musí mít dojezd s takovým tybem baterie EV, který má pro akumulátor mnohem více prostoru. 1000,1200km?Tak to raději EV než hybrid. Mnohem méně věci,co se mi mohou v autě pos.at,větší zrychlení a hlavně klid.
Hybrid je naprosto o ničem. Tahá se naprosto nevyužitá technika sebou a baterie, má tak malou kapacitu, takže bude za pár let na hranici životnosti a nová nebude za hubičku. Navíc, až ho budu chtít prodat, tak se mi to možná ani nepovede. Mrtvé baterie řeší majitelé Toyot celkem brzy. Ale tohle se zájemcům o koupi neříká. Důležité je prodat smraďocha.
Když ty jejich EV jsou tak škaredý a ještě drahý, tak si každý raději koupi Teslu,pokud se pro EV rozhodl. Ja se pro EV rozhodl už před 11 lety a nelituji. Dnes se dá koupit 4 roky stará Hyundai Kona electric 64kWh za 500 tisíc se sranda nájezdem a to je super EV. A degradace baterie je i po 100 tisíc minimální.Po městě 550km na okreskach 400km a po dálnici 300km dojezd. Na cestování naprosto v pohodě. Každý ať si jezdí čím chce. Ja mám jasno a nelituji. Proježděnou Evropu zcela na pohodu.
Důležité v článku chybí. Ano,při vkládání začaly hořet, ale začaly hořet samovolně? Nebo chybné zapojení?Nebo na baterie spadlo něco co je vyzkratovalo a způsobilo požár? A začaly hořet ty,co tam už byly a nebo ty,které tam někdo právě přenášet?Takže by bylo vhodné si počkat na závěr vyšetřování příčiny. Tu se ale už bohužel nedozvíme. Účelem bylo hlavně napsat, že baterie hořely. Účel splněn, v diskuzi je spoustu lidí, kteří už teď ví,co bylo příčinou zapálení a vzniku požáru baterií.
Myslím si,že o žádnou brutalitu nejde. Je to spíše tím,že příchod nové Tesly model 3 za 1 milion korun musí logicky stlačit ceny ojetin,i když by za normálních okolností tolik nepadaly. Kdo si koupí 2 roky starého Enyaqa za 1,2 milionu,i když stál 1,6 milionu,když muže mýt za 1,2 milionu novu Teslu model Y. Takže pokud chci prodat musím jít pod cenu 1 milionu za Teslu model 3,protože je to za ty peníze dobré EV. Takže je to spíše jen o trhu a snižování cen nových EV. A že se i tak nekupují? Lidi zatím neví,co tyto auta vydrží protože stále okolo sebe slyší jen zaručené zprávy ,,odborníků'' a na zkušenosti s ojetinami je ještě příliš málo času. Každopádně doba nákupu jetých EV se blíží. Ještě chvilku budou zkoumat emise spalováků náhodně na cestách a lidi pro klid přesednou do EV. Bude to dlouhodobý proces. Ale z koňů a krav do aut to taky trvalo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nový model Kony je jeden velký hnus. Není divu,že se elektrické Kony neprodávají,když ve stejné cenové hladině je lepší vzít Teslu model Y. Ve všech parametrech bude lepší. Takže to není jen o nezájmu kupovat EV,ale taky o vzhledu a ten je tragický, oproti modelům před tím. Ioniq 5 byl aspoň zajímavý, Ioniq 6 je parodie na Porsche,i když techniku má jako RWD dobrou. A Kona je škaredá a ještě navíc má vyšší spotřebu jako verze před ní. Zkuste si sundat růžové brýle a podívejte se na důvody neprodeje očima zákazníka a ne výrobce.