Pak nechápu proč to nikdo nekupuje. Příklad z realneho života : jezdí k nám do práce el. dodávka, papírový dojezd 400km ,reálný dojezd 280km , jak se ochladí k nule , už jen 180km Vím na menší město to stačí,ale stejně jsou to nervy.Kamarád v Praze je dispečer dopravy a zkoušeli to ,a prostě se jim řidiči z půlky trasy vraceli a překládalái do spalováků.
Ja mluvím o osobních automobilech s baterií o kapacitě 70 kWh plus a tomu odpovídající aerodynamický odpor vzduchu. Ne o krabici s odporem vzduchu letící cihly a baterkou 45kWh.
Čína je problém a to velký a všichni co jim umožnili, aby tam pro ně bylo vyráběno zboží jsou velkým problémem. To se týká nejenom aut, ale i léků a jiných výrobků.
Prostě hamižnost západních firem dělá komunistickou Čínu stále silnější a silnější a na to dojede celý svět. Druhá věc jsou nekvalitní výrobky z Číny.
Máte pravdu.
Koukám, že nemáte ani tušení o tom co je napadání (slovní) a co jsou to urážlivé poznámky. Takže si to v hlavě poskládejte ať tam máte pořádek.
To že napíši, že Vám nikdo nebrání v koupi čínského šrotu není urážka pouze fakt. Nu a to, že jste nadšený čínskými vozy na tom také nic není, někdo je nadšený německými jiný zase americkými.
To,že je Čína v EV před celým světem napřed, je fakt. To nemá nic společného s mým nadšením,či nenadšenim,tak mi nic nepodsouvejte. Za mě je to fakt velký problém pro evropské automobilky. Tohle žádné cla nevyřeší.
Vždyť si čínský šrot kupte nikdo Vám nebrání. Já bych auto z Číny nechtěl ani zadarmo. Nu i když zadarmo bych jej asi vzal a obratem bych jej prodal někomu tak nadšenému jako jste Vy.
Evidentně nevíte nic o čínských EV a jen napadáte lidi,co s vámi vaše urážlivé poznámky nesdílí a neplácaji Vás za to po zádech,jaký jste pašák.
Kdo sleduje obecně tyto soutěže i v zahraničí, ví, že i tam vystupují zahraniční účinkující. Nejen místní. Takže to,že tady vystoupila ukrajinská holčička je v této soutěži naprosto v pořádku. Ti,co se nad tím pozastavují ukazují jen svoji malost a českou povahu,za kterou by se měli spíše stydět a ne ji zde prezentovat a být se v prsa,jak to od klávesnice všem nandali.
Tak levná auta a natož elektroauta nechce nikdo vyrábět, nu a o čínské šroty není až takový zájem.
To by jste se divil jaké ,, šroty" Čína umí. Stačí se podívat na internet na čínské autosalonu výstavy. To jsou aspoň krásná auta. Ne já Škodovka, zepředu všechno stejně, že není poznat,co je to za model.
Tak jestli se taková baterie na 400km vejde do spalovacího auta, aniž by nějak výrazně zabrala místo oproti klasickým hybridům,tak jaký pak potom musí mít dojezd s takovým tybem baterie EV, který má pro akumulátor mnohem více prostoru. 1000,1200km?Tak to raději EV než hybrid. Mnohem méně věci,co se mi mohou v autě pos.at,větší zrychlení a hlavně klid.
Ok,rád vám budu věřit,ale zatím čtu a slyším jiné zkušenosti z praxe.
No vývoj baterií jde neustále dopředu. Dříve se baterie nijak zvlášť neopečovávaly. Dnes má každá teplotní management a když je potřeba tak se zahřívá nebo chladí. A na baterií máte záruku 8 let nebo 160 tisíc km. To je ale záruka,že vám nespadne kapacita pod 70 procent. Jenže ona nespadne ani pod 80 procent a jestli máte městský dojezd 500km,tak bude po 10 letech úplně jedno,že to už bude jen 400km,když denní nájezd má většina lidí do 50km.
Ono jde o to,na co auto používáte.Jsem invalida ZTP,auto potřebuju, nejezdím dálky,skoro vše po městě-tak 98%.Naposled jsem měl Hyundai Kona a když jedete jen 3 km k doktorovi,nebo nakoupit,tak se ani neohřeje a v zimě klidně 10L/100km.Tak jsem koupil městské Eauto.100 km max. do 140 kč.Dojezd +-300km.Každý kupuje podle svých potřeb. Nemá smysl se hanět navzájem.Před tím jsem měl 5 spalováků a pro mě je tohle nejlepší
Na vaše potřeby je vhodnější EV. Jak správně píšete,na krátké pojíždění není spalovací auto zcela ideální.
Leaf a Kona taky není auto na dlouhé trasy a jízdu po dálnici. Koupí si to člověk, co si to nabije doma a jezdí ve městě a po okolí. Pokud náhodou jede jednou za čas třeba z Brna do Liberce, tak si holt udělá někde 2x přestávku.
Z Brna do Liberce nepotřebujete po cestě dvakrát nabíjet. To s Konou 64kWh dáte na jeden zátah úplně v pohodě.
Přesně jak za koumoušů. Nikdo vás nikam netlačí, jen pokud nebudete v KSČ nebudete mít práci.
Nikdo vás do elektromobilů netlačí, je to dobrovolné a jen na vás, žádný nátlak není , je to zcela dobrovolné. Ale pokud nebudete vyrábět elektrovozy dostanete miliardové pokuty.
Ale nikdo nikoho netlačí.
Jen všem majitelům spalovacích vozů napaříme takové daně až pochopí, jak je elektromobil výhodný i za 3 milióny. A pokud budou chtít jezdit do města tak se prohnou za poplatek.
No a pro jistotu zakážeme prodej nafty .
Takže jak jsem napsal,lidi nejsou do ničeho tlačení. Stále mají možnost si spalovací vozy kupovat. A že se automobilky Bruselu nevzepřou,není problém elektromobilů,ale jejich. Co by se stalo,kdyby se té partě blá.nů v Bruselu postavily? Ale ony ne. Drží hu.u a krok.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ok,tak proc to nikdo nekupuje? a 30% majitelu elmobilu se chce vratit ke spalovakum?podle mne jeste nenastala doba k masovemu nasazeni o cemz jsne presvedcovani.Ale verim ze ta doba prijde.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To jsou lži. Nikoho takového neznám,kdo se chce vrátit. A to se v té komunitě pohybují.