Jakýkoliv nákup auta je spláchnutí peněz do záchodu, pokud neslouží jako služební a nevydělává na sebe, takže jestli nejsi ekonomický negramot sám, auto pro soukromé účely nevlastníš a chodíš pěšky, či jezdíš na kole či hromadnou dopravou, jelikož tohle zmíněné ušetří desetitisíce až statisíce Kč oproti vlastnictví auta přece :-D
Ten kdo si koupí auto za 3 miliony,protože mu vyhovuje ,je taky nepamatuji,protože za pár let hodně prodělá. To by prodejci nových aut obecně, podle vás,neprodali nic,aby lidé neprodělali. Vy si raději nekupujte ani rohlík,protože by jste mohl předělat. Vám je úplný exkrement po tom,kolik lidé při prodeji prodělají a kolik jich je z toho podle vás,,negramotů".
Uvažujete prodat EV za 15 let?? Kolik doplatíte budoucímu kupci, pokud se najde?? Cenu nové baterie nebo repasi stávající??
Vůbec netuším,kde jste přišel na to,že jsem majitelem EV. Nikde jsem se o tom ve svém příspěvku nezmiňoval. Ale když to vezmu z informací co mám. Tak při pouhých 1000 plných cyklech nabíjení a dojezdu 500km v letních měsících EV s baterií 70kWh je to 500 tisíc km. Toto asi většina lidí nenajede za celý život.VĚTŠINA!. Ano je baterie třeba na 70% své kapacity a pořád je pouzitelna pro člověka,co denne nenajede víc jak 100km. A to se ta baterie dá ještě dál provozovat jako úložiště. Takže je otázka na cenu baterie asi pro majitele EV o ničem.
Elektřinu nezdraží? A co nahradí ty miliardy co stát vybere na DPH a spotřební dani za fosilní paliva? Jste naivní
Nejsem naivní, a v příspěvku jsem to taky psal,že elektřina zdraží, ale také i palivo. Je to napsáno v poslední větě,ale asi nerozumíte planetu textu.A o tom,že se fosilní paliva prodávat nebudou jsem nepsal vůbec. Tak nevím,co tu píšete o spotřební daní a státním rozpočtu.
Vy asi nejste technik. Elektřina se nedá ve velkém skladovat. V létě sice mohou nakoupit čistou energii z FVE, ale v zimě vám místo ní dodají špinavou, jejiž složení je dané aktuálním energetickým mixem. To je ted v zimě cca 40% z jádra, 50% z uhlí a zbytek s ostatních zdrojů - pálení biomasy a plynu.
Asi jste nepochopil, jak to marketingové oddělení myslí. Myslí to tak,že nakoupí třeba cca 5GW zelené energie. Elektromobily pronabíjí za rok 5GW elektrické energie a distributor prohlásí, že dodává do stojanů zelenou energii. Je to čistě jen matematika. Nikdo nemá speciální dráty na zelenou energii,ani ji nerozpouští do vedení do stanic postupně celý rok z nějakého úložiště. Stačí to takto,nebo jste to opět nepochopil?
A co když vypne elektrika,nebo zamrzne?Ty auta si nabíjí kde potom? Už vidíme stát jedno auto na půl hodiny u nabíjecího stojanu, další čeká další půl hodiny, než si nabije auto . Takže místo,aby jste někam dojeli za pár hodin, čekáte a čekáte, než si další a další nabije svůj elektromobil.A nemluvě o tom, že elektrika je čím dál dražší.Greendyl to vychytá..
Nevím,co si mám představit po pojmem,že zamrzne elektřina. To není voda. A pokud elektřina vypne, tak bude úplně jedno na co jezdíte, protože nenatankujete ani benzín a ani naftu,protože nepojedu čerpadla, která ji vytahují ze zásobníků. A proč by jste měla stát u nabíječky půl hodiny?Dnes se nabíjí nová EV rychleji. A pokud přibudou EV, přibudou i stanice. Za komunistů bylo jedno auto v ulici a jedna pumpa na město. Dnes je to vše taky jinak. A co se týče nabíjení EV tak ty kupují lidé, kteří nabíjí doma za ceny,které jsou odlišné na nabiječkách. A pokud nabíjí na 500km, tak většina řidičů to za den nespotřebuje. A co se týče cen,tak věřte tomu, že cena fosilních paliv vzroste s nástupem aplikace emisních povolenek i na tyto paliva včetně plynu na topení v domácnostech. Takže ceny půjdou nahoru se vším. Zapomeňte na to,že elektřina půjde nahoru,ale vy budete jezdit stále za 30 Kč za litr pohonných hmot.
Pokud ten HUB bude do kilometru od mýho paneláku, tak dejme tomu. A co když bude dál? A co v noci? Poběžím to ve dvě ráno nabitý přeparkovat, abych zbytečně neplatil? Malinko to nedává smysl, co?
A proč by jste měl někam běhat? Vývoj jde neustále dopředu i v nabijení a pokud budete mít nabito 100km za 5 minut,tak to není pro spoustu lidí překážka, chvilku v autě zůstat sedět. Čím novější EV bude,tím bude mít modernější technologie i pro nabíjení. Měl jsem pujčenou Teslu model Y SR a ze 40% na 80% kapacity jsem byl nabitý za 12 minut. Chtěl jsem jít do obchodu,ale ani bych to nestihl.
Už vidím jak přijede 50, 100 lidí nakoupit a všichni budou nabíjet, po celé republice.
Z koňů a krav se na automobily přecházelo postupně. To byl mnohaletý proces. Než bude potřeba nabíjet 50 EV v jeden okamžik,tak to bude trvat ještě pár let. Aspoň v ČR. Dnes je nabijecich míst dostatek. A až bude potřeba kapacitu navýšit,tak se to udělá. Již dnes se staví tzv. nabíjecí Huby,které mají třeba i 18 nabíječek. Všechno to jde ruku v ruce s potřebami. Stejně tak to bylo i s benzinkami po revoluci,když se navyšovaly počty aut na silnicích
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já potřebuji jezdit tak si koupím elektro ? To je protimluv. Potřeba je oboje. Snad je rozdíl když budete mít zůstatečnou 50 nebo 300 tis. .
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ne všichni potřebuji denně najezdit 1000km. Někomu 400km úplně stačí.