Na silnici máš používat vozidlo, které má určitý technický stav, včetně vypouštěných emisi.
Pokud to tvoje nesplňuje, buď ho opraviš, koupíš jiné, které splňuje nebo budeš jezdit veřejnou dopravu. Tečka.
Mimochodem. Jakým způsobem si ráno před odjezdem do práce kontroluješ stav vozidla? Jen pro zajímavost, jestli kromě kontroly světlometů atd. provádíš i preventivní měření emisí. Případně, pokud se ti za jízdy rozsvítí kontrolka motoru, odstavíš neprodleně vozidlo a voláš odtahovku?
Na silnici máš používat vozidlo, které má určitý technický stav, včetně vypouštěných emisi.
Pokud to tvoje nesplňuje, buď ho opraviš, koupíš jiné, které splňuje nebo budeš jezdit veřejnou dopravu. Tečka.
To já nerozporuju. Já jen říkám, že tohleto, co teď vymysleli není absolutně systémový řešení a o nějakou ekologii u toho vůbec nejde. Jen byznys.
Ty policisti za ten stav nemůžou a musí dělat to co jim řeknou. Toto vymýšlí jinde než řadový polda. Tento politický systém v Evropě potřebuje velkou změnu a jestliže nenastane , tak máme zaděláno na velký problém. V Bruselu jsou schopni likvidovat v menšině společnost ve většině. Jde o to , jak dlouho jim to budeme v klidu trpět. Nemůže několik stovek nebo tisíců lidí šikanovat miliony obyvatel v Evropě .To si nesmíme nechat líbit.
"Ty policisti za ten stav nemůžou a musí dělat to co jim řeknou."
Co je to za nesmysl? Tak ať se na to vys.rou. Tohle jsou nesmyslný výmluvy. Pokud mě budou v práci nutit dělat něco, co se mi příčí, tak jdu do háje, ne? Takže jim to evidentně vyhovuje. Ono to totiž pomáhá léčit bolavé sebevědomíčko, víme?
Pokud nemáte opravdu starší auto, tak vám to hlásí, mi teda jo.
No a navíc na to jsou emisní stanice...problém je ten.vze těmi stanicemi prošly auta co neměly.
Vy si auto opravujete sám? Ptám se proto, že klidně můžete jezdit s Euro pětkou, která si vesele neplní emise a nic vám hlásit nebude. To všechno jde zařídit, věřte mi. A pokud si necháváte na STK jezdit svýho mechanika, můžete úplně v klidu, až vás změří na silnici, skončit bez techničáku a s flastrem. Vy možná jezdíte na STK sám, co já vím, ale lidí, co to prostě celé nechávají na servisech, budou mraky. Dají auto, zaplatí opravu a TK a v dobré víře jezdí. A přitom servis, než by se s tím jbal, prostě upraví sw a cálnou na STK. Vůbec bych se nedivil, kdyby tak půlka těch, co se tady bijou v prsa, jak oni mají nový a super ekologický auto a všichni, co mají problém s tímhle paskvilem, jenom chtějí úmyslně ničit planetu a kdoví co, až na ně dojde a na tý silnici je změří, neprošla. A jak jsem psal výše. Neprojdou a přesto jejich auta znečišťují prostředí násobně míň, než auta jiná, která legálně projdou. Tohle prstě postrádá logiku.
Desítky let tu skoro nikdo auto neměl a nikdo se s toho neposral.
To je fakt, akorát v každým prdlákově byla fabrika a v každý vsi krám, nebo tam aspoň jezdily nějaký rozumný busy. Dneska je v menších městech veškerá výroba zlikvidovaná a lidi jsou bez auta, kterým můžou dojíždět do práce, v prdli. Doba se mění, takže srovnávat to, co bylo před 30 lety s tím, co je dneska, jaksi postrádá smysl. A mimochodem, ať je to, jak chce, tu absurdní situaci, kterou jsem popsal výše, to moc neřeší. Jde tam jen o to, nahnat prachy do kapes správnejch lidí a to na úkor těch, co si to můžou dovolit ze všech nejmíň. Absolutně nesystémový řešení.
Kdyby místo maskovanejch dálničních stíhačů a různejch kravin typu ferrari, nakoupili policajti běžný osobáky v policejních barvách, mohlo by jich bejt dost na to, aby se pohybovaly v dostatečným počtu v provozu a po nocích stály na každým druhým rohu a nemusely by probíhat žádný pouliční honičky. Když ale není policejní auto v běžným provozu skoro vidět, tak si každej jezdí, jak chce. Pravda je, že by asi nenalákali tolik lidí, když by nemohli nabídnout akci ála Simir. Takhle se aspoň chytne pár ubožáků se sníženým sebevědomím, když má vidinu toho, jaký budou akční hrdinové. Obzvášť to platí o borcích v autech v civilním provedení. To se musí ráno vstávat do jobu jedna báseň, co kluci? V nějakejch jednadvojkách s majákama, kdy by vás hned každej poznal, by to byla nuda, že?
Fakt jednoduchý. Ten kdo je tady proti má přesně tu popelnici. Ten kdo je pro, má vůz v pořádku.🙂
btw. ty lidi těma starejma popelnicema, jak ty říkaš, nejezdí proto, že by chtěli nějak zatěžovat ekosystém, ale protože na jiný auto prostě nemají. Vidím to taky. Přijede borka, dítě na krku, starej v prdli, na dítě neplatí, ona to táhne, jak může. Když se jí podělá auto, tak je s nervama v kýblu. Nový si fakt nekoupí. To je prostě realita. Jo a chytráckejma egoistickejma kecama to nezměníš, tomu věř.
Fakt jednoduchý. Ten kdo je tady proti má přesně tu popelnici. Ten kdo je pro, má vůz v pořádku.🙂
Jsi uplně mimo. Já třeba jezdím starým dieslem z roku 1977, kterej papírově neplní nic a tedy jakýmkoliv měřením projde vždy a může hulit, jak chce. Jsem automechanik a vidím, jak se některý novější auta, třeba euro 5, která mají nějakej nájezd skoro nedají těma emisema protáhnout, i když to stojí zákazníky hodně peněz a ve finále ty auta, i když neprojdou, protože neplní to, co papírově mají, kouří zlomek toho, co nějaký euro2, který plní to, co mají v papírech a mužou v klídku jezdit a hulit. Je to zcela absurdní situace, takže nechápu, proč bych měl bejt pro.
Nevím teda, jak to vidí odborníci, ale já to používám při nutnosti pomalu se rozjet do hodně velkýho stoupání, kdy to motor přes hydroměnič prostě ve volnoběhu neudrží a auto by mělo tendenci couvnout. Levou nohou si podržím brzdu a pak se rozjezdu, jako s manuálem. Přidám, nechám hydroměnič zabrat a pustím levou nohou brzdu. Kdyby byla brzda stejně velká, jako u manuálu, šlo by to dost blbě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
konzum nesmyslů...
Jeden z faktorů, co dělá z normálních lidí bezduchý trosky neschopný nebo neochotný vnímat, co se kolem nich děje,