No, až na to že nám (příslušníkům) 2 roky mažou med kolem huby jak je bezpečnost priorita a jak jsou odhodláni ji udržovat a podporovat z toho poslední třičtvrtěrok Vít slibuje od ledna minimálně 10% a že nic jiného nepůjde akceptovat 😄
Jinak 5 procent navíc, základem je asi to, že 5 % do tarifu samozřejmě neznamená, že příslušník dostane o 5% víc peněz na účet... Podobně jako učitelé, se plat skládá z několika položek, v oblibě se začal používat pojem nadtarifní složky, tyto nadtarifní složky se nevalorizují, naopak postupně krátí. Takže dostanete sice do tarifu 5%, ale na účet přijde několik stokorun navíc....
tak to si hezky vyláme zuby, když Epiq má stát asi 700 tis 😄 navíc Kia a Hyundai mají předepsané časté návštěvy servisu, kde za "nic" platíte celkem tučné výpalné.
No a topově vybavený, velký torres EVX stojí s tepleným čerpadlem 905 tis 😄
No nic jdou to zkusit, asi se budou divit.
Bože vždyť i Eniaq v základní provedení je za 900 tis a je to úplně jiné auto.
Co takhle cílit na lidi co jezdí denně do 100 km a dát tam jen 350-400 Km baterku a hodit to za normální peníz
no, asi toto schvaluji. Jsem bývalý odnaučený kuřák cigaret, kouřil jsem přes 10 let, přestal jsem kouřit cca 5 let zpět a letos jsem si od kamaráda párkrát půjčil elektroniku s mango příchutí no a už se to se mnou veze.... Ke klasickým cigaretám se už nevrátím, nicméně zákaz vapovaní by mi asi dostatečně motivoval.
PS: ale s touto logikou by se snad měli zakázat i cigarety a zahřívaný tabák, nebo ne?
Hned několik chyb v tvrzení zastánců zálohování. Tím že se budou zálohovat PET lahve (a plechovky), nezmizí veškerý (plastový a kovový) odpad a tím veřejné náklady s ním (například částky které nesou samosprávy), právě naopak, tento náklad jim zůstane nebo se spíš zvýší, protože stále se budou vyhazovat igelity, nápojové kartony, kelímky od jogurtů, od masa atd. atd. Jenže o tento odpad už nebude takový cenný zájem a pro obec už nepůjde o příjem za prodej plastového opadu s kterým dotují sběr ostatního opadu.
Vytřídíme 85% veškerého plastového odpadu a i bez zálohování jsme lepší nebo stejné dobří jako okolní státy se zálohováním. Takže za cenu neúměrných nákladů, jak na straně zákazníků tak obchodníků (a samospráv), zvýšíme (nebo možná nezvýšíme) o pár %, aby na tom někdo jiný dobře vydělal 😄 a to se vyplatí.
Skutečný problém jsou, ale jiné plasty, kde se vytřídí mnohem méně, například obaly od masa a jinak znečištěné obaly, které každý hned háže do směsného odpadu, protože tento obal rychle zasmrádne, ale tento odpad není tak lukrativní, tak se o něj nikdo nezajímá.
Úplně tomu nerozumím. Proč se dotují auta jedné skupině obyvatel a ta druhá se diskriminuje? Přitom ten podnikatel má tolik možností daňových optimalizací... Teď pro ně je v akci škoda Enyaq a po odečtení DPH a dotace je to auto vyjde na 570 tis. Kč a ještě k tomu budou mít 100 tis. na nabíjecí infrastrukturu. Běžného zaměstnance tohoto podnikatele stejné vozidlo přijde na 1 mil. Kč a nabíječku si bude muset zaplatit sám 😄
Chudáci chudí Němci, ti na tom byli tak špatně, že tuto (podobnou) dotaci dávali plošně všem.
Tak za prvé, policisté si určitě nevybrali zánovní auta, ale spis auta blížící se vrakum, v překladu, výběru byl asi tak náhodný, jako když jdu do obchodu s nákupním seznamem.
Za druhé, to že vozidlo kouří, nemusí znamenat špatný technický stav. Pokud je to EURO 3, nebo 4, tak stále dokáže krásně v určitých chvílích kouřit - například prudká akcelerace. Jde o způsob provozování, kadlani na nízké otáčky a spoření paliva a pak se ve vyfukove soustavě zachytí vic sází, které akceleraci utrhneme ven.
Za další víme že nejspíš SME nebude probíhat úplně košer, ale asi úplně nechceme skončit jako Němci, kde jim prvním STK (po 3 letech) neprojde přes emise 20% vozidel...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevím proč se divíte, že se neevakuji... Vědí, že když bude průser, někdo přijde... Plošně každému dat 100 litrů flastra!