Je úsměvné jak místní odborníci komentují specifický výběr ojetin. Jakožto petrolhead můžu s klidem říct, že zjevně 99% z nich absolutně nechápe o co tu jde.
Jasně za 200 tisíc můžete mít superba, passata, Camry nebo bůh ví co. Jasně můžete si koupit pekáč za 30 a jet na dovolenou - tohle řešení i chápu, ale článek je o tom: Mám 200 a chci ZÁBAVNÉ auto. A toi je v dnešní době poměrně unisex, gender, mega displej, manual?????, ekogreen strom, Euro bambibilion norem docela problém. Někdo prostě chce manual - 6válec - náhon na zadek a prostě řídit! Ano, to slovo a jeho význam se pomalu za přítomnosti držení v pruhu, hlášení kolize, automatické vyfuckování kolemjdoucího a podobných super asistentů stává něčím, co poslední generace absolutně nechápou co znamená! Spousta z těchto aut je na provoz mnohokrát levnější než třeba vozidla nová, u třeba takového Lexusu si troufnu říct, že při pravidelné údržbě vás přežije a u BMW (měl jsem e91 325i) je servis úplně shodný jako například s octavií (plus minus) tato auta za a) udrží hodnotu - lidi s k tomu prostě jednou budou chtít vrátit, za b) pořád vypadají lépe než 99% unilé konfekce dnešní produkce.
V dnešní době elektromobility kdy z 0 - 100 vystřelíte za -3s a pomalu vás to vrátí v čase spousta lidí začíná chápat, že rychlost není klíč. Řídit je klíč. Proč je populární mx5? Protože je to prostě sakra dobré řidičské auto! Proč BRZ se prodává tak, že je furt vyprodané? Protže je to sakra dobré auto. Je rychlé? Ne! Je prostě pro řidiče, který chce řídit. Ne být řízen.
Ondřej out
velmi dobře napsáno
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Uvedení nových elektromodelů s pokrokovými bateriemi má být až v roce 2028 a nikdo neví, jestli do té doby automobilka vůbec přežije. ......nepřežije...RIP Nissan