Ústavní právník v tomto případě asi nemám pravdu. Ministr obrany zajišťuje a má kompetence v obraně a řízení armády pouze po politické stánce, neboť bývá neodborník a často nemusí být i kompetentní, viz. poslední dvě ministrině. Velitelem armády je náčelník generálního štábu, vrchním velitelem president. Nejasnosti v kompetencích vyplývají z pravděpodobně nedokonalé legislativy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dám Vám jiný pohled. Co když nejasnosti v kompetencích vzplývají z toho, že NGŠ vzešel ze speciálních jednotek a i v dalším působení se nikdy nemusel mioc ohlížet na názor nadřízeného. Co když není zvyklý na to, že na něho někdo dohlíží a nedej bože má nadřízený jiný názor.
Neodborník a nekompetentní. Nemyslím si, že ministři vzešlí z armády byli obzvláště kompetetní.....
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Váš jiný pohled jen potvrzuje to co jsem uvedl. NGŠ je odborník vzešlý i z praxe a má velké zkušenosti z nejlepších jednotek armády. Je tedy nejvíce fundovaný na velení armády i jako odborník. Ministrině je ve všem pravý opak a dále nemůže velet armádě, protože jako politička nemá žádnou odpovědnost.
1 odpověď