A jindy zas najdete světla až málem u země. Jo, jo, to je ten tzv. design.
A před tím byla móda světel vysoko - až na skoro vodorovné části karoserie os. vozu. Byl vůbec kumšt, aby to svítilo dolů a ne odrazem nahoru. A z té doby zřejmě pochází umístění světel Ducata tak vysoko. A to se zásadně změnit nepodařilo.
Tak aspoň že jede Fiat Profesional. Fiat byl - myslím - první, který vytvořil velké dodávky tak, jak je dnes všichni dělají: Přední náhon s mot. napříč + zadní lehounká tuhá náprava posunutá hodně vzad (s listovými péry s volnými lity při menším zatížení). Vliv velikosti a nerovnoměrnosti zatížení je tak nadmíru potlačen a jízdní vlastnosti jsou jakkoli velmi dobré.
Jinak úpravami - podle mne - vozy zkrásněly. Zjemnily a mají konečně zase italského ducha.
Giulia je krásné auto .
Kufr sedanové karoserie Giulie pak nabídne objem 480 litrů, což na denní potřeby bohatě dostačuje. A pokud byste k autu nutně potřebovali tažné zařízení, zvládne až 1 600 kg v benzinovém i naftovém pohonu.
Umíte číst a pochopit prosté sdělení? 480 litrů a 1600 kg na kouli.......Chápete??? Jste komik Kavalíre 😄
Prius má kufr 284 litrů a tažné zařízení připojit nelze - neutáhne ani 1 kg. Prius je malé auto s nekonkurenceschopnou cenou a nulovou schopností tahu. Užitná hodnota je pro mne nedostatečná. PRO MNE...chápete co píši Kavalíre?
Vzhledem faktu že nemáte ověřený profil mohu usuzovat že jste možná jen další fiktivní blábolil bavící se svými nesmysly. pokud jste osoba skutečná a myslíte vážně to co říkáte, potom je skutečnost o to smutnější. Sbohem pane.
Menší kufr a kratší zadní dveře jsou přeci dány koncepcí pohonu, tj. posunutím sezení a celé kabiny dozadu, a tady i uchycením zavěšení zadních kol do kostry karoserie nad těžištěm vozu. I Alfy s motorem vepředu napříč a předním pohonem mají kabinu nezvykle posunutou dozadu. Je to sice na úkor podélného místa vzadu, zkrácení zadních dveří a menšího kufru, ale to je všechno pro upřednostnění jízdních vlastností.
Toto všechno je ale velmi umě vycizelováno!
Zkrátka Alfa je Alfa - radost ze svezení - ať jen jako výlet, tak i daleko.
Právě chybou Alfy je že nemá kombi a něco jako vyšší oplastované kombi což by prodeje zvedlo hodně. Sedan je sice hezký a jizdně skvělý ale nepraktický. Každý nechce SUV a podle mě by Alfa potřebovala auto typů Audi A6 kombi. 🙂
Máte pravdu. Kombíky mívala - třeba 156, nebo 159. A byly elegantní a neubíraly nic na stylu a zamření Alfy.
No, mně tam přebývají ty díry před předními koly. Na co to tam je?
To jsou vstupy do vzduchových clon předních kol - i když by nemusely být tak neforemně křiklavé. BMW s tím začalo a dělá to dnes skoro každý. BMW to dovádí do konce odvodem vzduchu škvírami za předními koly - to nedělá nikdo a tady to kupodivu taky není.
Koupili jsme ho od příbuzných. Když jsem si ho měl vyvézt ze dvora ( sedl jsem do něj poprvé), myslel jsem že se do vrat nevejdu ( 4- metrová vrata 😀). Oproti mé Felicii - tehdy, mi zevnitř připadal " velký". Super autíčko, živé, prostorné, do města ideál.
Jo, jo - převratný prostor, který mohla závidět auta o dvě třídy delší. A přitom výška vozu jen něco malinko přes 1400 mm.
Když jsem poprvé viděl Twingo, tak jsem si říkal : „ Kdo si něco takového může koupit. " ?
No potom jsem si koupil od firmy z nájezdem asi 90 000 km.
Psal se rok asi 2 000.
A naprostá spokojenost.
Kámoš, který má asi 198 cm mě vezl na nějaké opékání prasete, a tak se ptal : „ Nemám si vytrhnout přední sedačku a sednout si na tu zadní? "
Když si sednul za volant, tak řekl : „ Ve své feldě dřu volantem o stehna, ale tady je místa daleko víc.".
Jistě, nebylo to auto pro rodinu k cestě na dovolenou, ale do města, nebo jako druhé auto do rodiny ideální.
Ale raději bych to nové Twingo viděl ve formě hybridu, i když je asi problém do tak malého auta nacpat spalovák a baterii.
Ale Renault má už zkušenosti s celým pohonem i silovou elektronikou vše vepředu a vzadu jen malým aku a menší nádrží = sériový hybrid. Uvidíme.
No KONEČNĚ navazují na kořeny.
První Twingo patří k nemnoha vozům, které jsou jako milníky ve vývoji osobního vozu. Je nápadité po mnoha koncepčních a estetických stránkách - a "větší uvnitř než zvenku". Patrik Le Quément ho tenkrát dal udělat mladým lidem - nezatíženými stereotypy - pod jeho zkušeným dohledem.
Pravda - při všech estetických a konstrukčních nápadech mělo trochu horší výsledky nárazových zkoušek (při čelním nárazu se ohýbaly prahy a horní naddveřní nosníky), ale to by jistě další vývoj vyřešil, ale ten už v jeho duchu nebyl. Nakonec toto nové dnešní 4-dvéřové provedení na tom bude už jen z tohoto důvodu lépe.
Toto se zdá po létech dalších JINÝCH Twing opět to PRAVÉ Twingo. No uvidíme. Žádné pohledy dovnitř a do konstrukce tady zatím nevidíme.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nevím co s Tatrou 87 má společného Porsche
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Uberlacker (s přehlas. U)
1 odpověď