Není to jen o pacientech. Lékařská péče je u nás na mizerné úrovni, kvalita lékařského řemesla je bez zájmu o pacientovo zdraví hlavně lékařů, tak sester . Ti mají své jisté, s pacientem nekomunikují a vůbec nemají zájem o jejich zdraví. Když jdu se psem na vyšetření, to byl úplně jiný přístup a ochota. Tak kde je problém???
Všude stejná situace. Majstři v obchoďácích udělali parkovací boxy pro Trabanty a chtějí, aby přijeli zákazníci nejen s malými auty, ale i ti, co vlastní velké (široké) auta, která se samozřejmě na to prťavé místo nevejdou. Takže pokud chtějí odjet bez újmy na své káře za desítky tisíc a jelikož ostatní parkující nehledí na to, jak za své káry vystupují, musí zaparkovat přesně takto. Za mě by měli dostat pokutu provozovatelé těchto parkovišť za svoji tupost při realizaci parkoviště, které neodpovídá požadavkům ne bezpečné parkování. Žádný provozovatel parkoviště neuhradí škodu, kterou mě na autě udělal jeho zákazník, přestože za službu zaplatím.
Česku po vládě Babiše stoupl státní dluh na REKORDNÍCH 2,5 BIL. KORUN, zatímco majetek Andreje Babiše roste téměř každoročně od chvíle, kdy vstoupil do politiky. Začínal na zhruba 40 miliardách, nyní se pohybuje okolo hranice 100 miliard korun. Tak na tohoto borce nikdo nemá a snad dlouho ani mít nebude. Jeho koblihy nás vyšli hodně draho.
Také podnikám od 97 roku, mám malý servis, pracuju pouze sám bez zaměstnanců a brigádníků, a nejhorší období podnikání bylo za vlády ANo s Babišem včele. To, co vymýšlela Šilerová, jak nás nazývali zloději a že každý krade, zavádění EET, kdy bych strávil daleko více času nad úředničinou a vybavením, který bych musel pořídit a zaplatit ze svého, bylo opravdu deprimující. Mám stejný názor na dotace a také si myslím, že je to největší zlo, které se v podnikání vyskytuje a narušuje běžný chod trhu a obchodu. A to se ukazuje ještě více v dnešní době. Velké firmy využívají právníky na získání peněz pro svůj byznys odkudkoli, dostávají neuvěřitelné výhody a ústupky. Malému rodinnému podnikání nikdo nepřeje a ještě se po vás vozí úřednický šiml. Uděláte jednu chybu a hned se do vás pustí úředník a vede s vámi řízení, jako byste byl ten největší zločinec. Vy uděláte jednu chybu, úředníci chybovali v jednom řízení více jak tři krát a stejně to odnese vy tučnou pokutou. Když chybuje úředník, tak se nic neděje, vaši chybu těžce zaplatíte. Ale i tak tady pracuji dál i když je to stále těžší. Velké firmy ukazují dnes a denně, jak si váží zákazníků a jak se na nás obohacují. To, co se tady rozjelo za vlády Babiše jeho ANO, jak se zaklekávalo na slušné nebo pro něj konkurenční firmy bylo hrozné období a dnes ještě sklízíme "plody" jejich "práce" a odnáší to běžní lidé.
Dnešní rychlovýroba je prostě problematická. Koupíte drahé auto a nestačíte se divit, co dáte za servis. Škodovce se to daří stále častěji. U dieselových Superbů s 1,6 motorem je to jeden velký průser za druhým a nikdo to neřeší. A majitel zapláče nad výdaji za servis. Dpf -ko, které má vydržet 300000 km se mění po 50-60 tisících samozřejmě i EGR ventily a když už si myslíte, že je klid, rozpadne se chladič vzduchu, který zničí motor. A je po autě. A Škodovka si na své přijde. Zatím co vy si koupíte za velké hromadu šrotu, která nenajede ani 100000 km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Schody, schody, schody a zase jenom schody. Chudáci domácí. O schodech se jim bude i zdát ve snech, a navíc studený nepřítulný dům.
1 odpověď