Co by s tím měl nepomucký výpravčí mít do činění? Nakládalo se na manipulační koleji č. 7, která je BEZ trakčního vedení. Tato manipulační kolej je přitom určena pro nakládku a vykládku, tak měl zuřivý nepomucký výpravčí vyletět a nakládku neoprávněně zakázat jen proto, protože by mu to snad mohlo rušit "jeho" vlaky?!? Co to je zase za bejkárny? Krom toho v Nepomuku výpravčí stále je fyzicky přítomen, bez něj by stanice s elekromechanickým zabezpečovacím zařízením neměla šanci fungovat. Ano, dřív se vše hlásilo, všude se motali osožáci a další aktivní "nádražáci", pro které byl úhlavní nepřítel železniční fotograf pořizující fotografie vlaků, prostě dnešními slovy šotouš. Šmarja pano, dyť on by mohl pracovat pro západní imperialisty, tak je třeba ho vždy okamžitě nahlásit, ať už si s ním bezpečnost či osožáci poradí. To by to hrálo, aby naší socialistickou železnici takhle prozrazoval. A tohle by někteří chtěli i dnes. Pane bože, skoro 33 let po sametové revoluci a děje se tohle. Je to úplně stejně k zblití jako velký počet zdejších rusofilů.
Máte pravdu, ale výpravčí o tom věděl vždycky. Už kvůli křižování a pod. Prostě se to tak nějak nosilo.
Pro osoby znalé 90 cm, pro osoby poučené 150cm. On by měl spadat do té druhé kategorie. Ale on nepracoval pod trolejí, jak vyplývá z článku, ta by musela být vypnutá a zajištěná, zavadil o trolej na vedlejší koleji. Takových případů jsem za dobu své práce na trakčním vedení zažil mnoho.
Potom litá spousta barevných čmoudiku.
A byl prokazatelně proškolený ohledně manipulace v blízkosti troleje? Pokud ne, bude se za to zodpovídat úplně někdo jiný. Spousta podobných nakladačů má čidlo na přiblížení k vedení. On to čidlo neměl?
Dnes je nejhorší, že tohle se děje bez vědomí výpravčího, pokud zbyl, nebo dispečera. Dřív se vše hlásilo, dnes se tam motá, kdo má díru do pr......
Na uvedené koleji je trolej o napětí 25 000 V~!!! Výboj může přeskočit už na vzdálenost 30cm podle vlhkosti vzduchu. To napětí žádné pneumatiky nemohou vydržet. Myslím, že došlo k zanedbání bezpečnosti práce hlavně od ČD. Zařízení a prostor kolem kolejí je jejich. Pracovník měl být pro takovou práci minimálně proškolen. Není běžné pracovat s nakladačem pod zapnutou trolejí...
30 cm od troleje nepoznáte, to už jste po smrti. Doporučená vzdálenost je 80cm až 1m.
Stává se ze mě monstrum.
Ještě před rokem 2015 jsem byl člověkem a občanem. Ale od té doby se vše změnilo.
Dnes jsem šovinista, homofob, xenofob, sionista, islamofob a nově i antivaxer...
Nicméně mohou všechny ujistit, že jsem se ani o píď nezměnil. Snad jen o pár let zestárl.
Změnil se svět kolem nás.
Máte pravdu. Napřed boj straník- nestraník, kuřák- nekuřák, auto klasika- elektro atd. Teď očkovaný- neočkovaný a neřeší se nic. Plácáme se ve svojí louži a nahoře se smějou až se za břicho popadají. Je to padlý na hlavu. Preventivně jdu sehnat plechový trenýrky a potvrzení, že nejsem heterosexuální bílý muž. Člověk nikdy neví.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Začátek nad Valaskou,konec kousek od Kralovi holí. Rok cca 82. Nejkrásnější vandr mého života.