V českém překladu, co běží dole pod videem, mají pravopisnou chybu. V čase 0:55-0:59 ať ocenění slouží jako hold odvaze a nezlomnosti atd. je v překladu holt s T. To je prostě do očí bijící. Jinak holce už to sice život nevrátí, ale možná rodinu v té smutné době aspoň trochu potěší, byť in memoriam. Nakonec můžeme být rádi, že praotec Čech zakotvil v té naší české kotlině, kde je život proti některým částem světa jakžtakž normální.
Dal bych to bez rychlostního limitu. Ten byl zaveden v dobách stodvacítek, kterým to víc už stejně nejelo. Dnešní auta už jsou naštěstí jinde a pohodlná cestovní rychlost je u moderních aut vyšší, než tento starý limit. Myslím, že změnu bychom stejně ani nepoznali. Kdo má slabší tříválec, rychleji by stejně nejel. Kdo jezdí na úsporu benzínu, taky plyn nepřidá. Pár střelců co jedou dnes 200+, ti by tak jezdili i nadále. Jen velká část řidičů "střední třídy" by se mohla přestat bát pokuty, když občas sešlápnou plyn o pár kilometrů více, než je dnešní limit. Provoz by zůstal stejný jak dnes, nemyslím že by po té nastala totální divočina, jak si každý myslí. Samozřejmě by nějaké omezení za špatného počasí nebo hustého provozu bylo OK.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Návštěvníci Paříže, jejichž auto se spalovacím motorem nebo hybridní vozidlo přesáhne 1,6 tuny, respektive dvě tuny v případě elektromobilů, budou platit 18 eur (449 Kč) za hodinu parkování v centrálních čtvrtích. Šest hodin parkování v centru nově vyjde na 225 eur (5 600 Kč) místo současných 75 eur (1 870 Kč).
-----------------
18 eur x 6h=108 eur.
449 Kč x 6h=2 694 Kč. Kde vzal autor těch 225 eur(5 600 Kč)?
Ať tak nebo tak, je to šílená suma za blbý parkování na jedno odpoledne.