Upřímně jsem rád za každého takového podnikatele, který se chová skutečně patriotsky, myslí na své zaměstnance, pomáhá a podporuje super projekty v Česku (a tento dokonce silně podporuje obranu proti tomu hnusáckému RuSSku). My tady v regionu máme třeba dalšího takového patriota, majitele Marlenky, který zachraňuje bývalou historickou Lembergerovu textilní továrnu, kde chce rozšířit výrobu (přesto že by nový objekt byl tak 5x levnější) a hned pozemek před ní posyktl pro rozšíření festivalu FM city fest a taky postavil pro lidi krásný přírodní Marlenka park.
Nebýt tady 40 let toho hnusného komunismu a ukradení (znárodnění) podniků a zakázání živností, tak tady je mnohem více "rodinných" českých, baťovských a podobných firem, patriotsky se chovajících.
A co třeba super primátor Prahy? Jenže o tom ani o jiném článek ani diskuze není. To vám nejspíš uniklo, tak ukazujete kolem, že vlastně to vaše vyžrané prasátko je úplně skvělý člověk
Uvedl jsem další příklad, to je celé. Tím jsem nezpochybnil, že další takový ještě není. Ale obávám se že tohoto rekordmana už sotva někdo překoná.
Ve všech případech to odsuzuji (ať je z jakékoliv strany), to jsem ale na začátku jasně uvedl.
Na sto procent odsuzuji takovéto nehospodárné jednání a projev papalášství !
Když je ale řeč, že nikdo takový není (uvedli pouze pár příkladů), tak já o jednom takovém vím a je to ještě horší exemplář:
Ing. Josef Bělica (ANO)
A pokud nevíte o koho jde, tak je to úplně největší příklad papalášství, protože, než se stal hejtmanem tak seděl na 3 židlích takto:
1) Poslanec v parlamentu za hnutí ANO, 2) Krajský zastupitel v MSK 3) Primátor stutárního města Havířov
A nyní to je stále na třech židlích takto: 1) Poslanec v parlamentu, 2) Městský zastupitel v Havířově, 3) Hejtman Moravskoslezského kraje......Čímž si ještě polepšil.
A ještě aby to nebylo málo, tak sedí ve výboru pro bezpečnost, takže tento superman řeší kromě komunální politiky, celý MSK kraj, v poslanecké sněmovně státní záležitosti a jako bonus globální celosvětové hrozby. Bere tři platy a bonusy za podvýbory. No není to šikula ?
Ne, jen jsem dobrý technik, co si dokáže představit různá lidská chování. Říká se tomu schopnost empatie 😉
Vy zřejmě obdivujete dopravu v Bangladéši. Já raději tu na západ od nás. Dálkově ovládaná vrátka se dají pořídit za poměrně malý peníz.
Můžete mi ukázat prosím ukázat v Evropě služební přejezd se třemi nástupišti, kde se nacházejí 5 dálkově ovládaných vrat? Čekám na spoustu fotek.
Zřejmě nejste dostatečně odborně zdatný. Zmiňujete zábradlí na druhém konci kolejiště: "A oni se rozhodli přejít koleje s tím, že následně přelezou to zábradlí." A to je přesně to špatné, co na tom vidím. To zábradlí s vrátkami totiž musí být již na tom nástupišti, kde je ta cedule a to tam není. Nemůžete po lichch chtít, aby měli všichni zdravé oči a viděli až za kolejiště, že se tam nedá pokračovat. To zábradlí musí být udělané tak, že ani pes skrz něj neproběhne. Nemůže to být zase tak moc drahé, že by to tam nešlo dodělat. Nechápu, že se tady u nás, ve vyspělé zemi, musíme o takových samozřejmostech bavit.
Aha, tak to by to to zábradlí muselo být pokud máte 3 nástupiště minimálně 5x, pro takovéto lidi, kteří nepřemýšlí, např. když se rozhodnou přejít z 1. nástupiště na druhé tak aby tam bylo taky. Nebo naopak z 2. nástupiště na 3. Jak by přes takvýto služební "přejzezd" asi pak přejížděli pracovníci SŽDC nebo dopravců s elektrickými vozítky přepravujícími např. poštu ? A podívejte na reportáž např. Primy, ty vrata tam jsou jako kráva. Ty vidí i skoro slepý. A cedule jsou taky krásně viditelné.
Psal jsem o tom, že když skrz to nádraží má jezdit vlak vysokou rychlostí tak to musí být lépe zabezpečené. Např. zábradlím. Do zásuvek jsem montoval záslepky, aby to děti nezabilo. Nelepil jsem k nim cedule, jako to asi děláte vy. Dálnice přejít nelze, protože uprostřed jsou svodidla. To Pendolino je ale mnohem nebezpečnější než auta na dálnici, protože vyjíždí zpoza stojícího vlaku, takže není do poslední chvíle vidět. Dřív některé kočáry tažené koňmi neměly dvířka. Potom přišla éra automobilů a vypadávání cestujících se vyřešilo dveřmi. Vy by jste snad chtěl, aby auta neměla dveře a nad tou dírou by byla varovná cedule? Já myslím, že takové řešení je dobré tak maximálně pro golfové vozíky. Všimněte si, že když se jezdí rychle, dávají se dveře. Proto, když se jezdí skrz nádraží rychle, musí se namontovat zábradlí. Tvrdí se nám, že jsme součástí moderního světa. Dveře v autech nemají v Bangladéši. Vy se chcete přibližovat raději Německu nebo k Bangladéši?
Jenže tam, jak psal pan Tomis, zábradlí je. A to není problém přelézt, stejně jako ta svodidla na dálnici. Ach jo. Ale pro Vás ještě speciálně jednou a přehledně:
Celá trať Praha - Ostrava je hlavní koridor, kde se prohánějí vlaky rychlostí 160 (přes stanici zpomaluji, nižší stanovenou rychlostí). Celý koridor prošel rozsáhlou modernizací, včetně bezpečnostních prvků:
Máte tady celkem 6 opatření, nejrůznějšího charkteru. Fakt nevím, co proto ještě udělat, snad jenom natáhnout elektrický ohradník, aby se těm, co nepoužívají mozek rozsvítilo.
Tam je přecházení zakázáno ze zákona? Tak to Vám děkuji za tu informaci. Já to nevěděl. Začínám si myslet, že jízda vlakem je asi spíš pro právníky a ne pro mě a cizince. Cizinci si asi také nenastudijí celou sbírku zákonů, když k nám přicestujou.
Na to, že se nemají strkat prsty do zásuvky taky potřebujete sbírku zákonů ? Nebo, že se nesmí přebíhat dálnice ? A v tomto konkrétním případě, když uvidíte služební přechod přes koleje, který je na konci zahrazený plotem (brankou), tak ten plot budete přelézat ? Nebo začnete používat to co, máte na krku a použijete podchod, který je od Vás pár metrů a který tam sakra k něčemu asi je ? Ach jo.....
Super takže je lepší ohrozit lidské životy ale přijet včas.Když stojíte na peronu a kolem vás projede vlak rychlostí cca.120 km/h tak vás to může jednoduše vcucnout.Zažil jsem to.
Možná by jste se měl zajet podívat do zahraničí, vlaky běžně takto projíždějí nádražími. A od toho jsou na perónech bezpečnostní žluté čary (je to všude na celém koridoru), za které se nemá vstupovat, právě z důvodu projíždění vlaků. A taky bezpečnostní hlášení o projíždění vlaků přes stanici.
Nejde o nejakej koridor, elektrifikaci. O tom jsem se rozhodně nebavil a žádného cestujícího to taky zajímat nebude. Nezažil jsem aby se někdo ptal na tohle průvodčího. Ale tady pán Tomis, tvrdí, že každé nádraží je přesně stejně standartizované a normované ku příkladu s mikrovlnkou. Já říkám, že tomu tak není.
Nadraží normované s mikrovlnkou ? Prosím co to berete ? 😂
To je ovšem nesmysl. Nikoliv přesně. V Trutnově se přes koleje normálně přechází. Chytrolíne 😂
Trutnov, to je dobrý joke 😂
Od kdy vede přes Trutnov hlavní koridor, přes který se prohánějí Supercity rychlostí 160 ?
Bavíme se o stejném Trutnově, kde nejede ani žádné Intercity a kde není trať ani elektrifikována ? 😂
No, shrňme si to:
Celá trať Praha - Ostrava je hlavní koridor, kde se prohánějí vlaky rychlostí 160. Celý koridor prošel rozsáhlou modernizací, včetně bezpečnostních prvků:
Fakt nevím, co proto ještě udělat, snad jenom natáhnout ostnatý drát nebo elektrický ohradník, aby se těm, co nepoužívají mozek rozsvítilo.
Dementní na tomto příkladu je to,že vlak jede kolem nástupiště takovou rychlostí.Měl by jet někde po koleji mimo nástupiště.A jinak je tam normální přechod,žádná cedule.Je to jednoznačně vina českých drah.
Vést vlaky po obslužných kolejích přes několik vyhýbek, tím by jste je značně zpomalil (někdy i trojnásobně) a prodložil časy těchto spojení. A to ještě případě, že všechny stanice po cestě takovouto kolejí disponují, což nedisponují. A svádět vinu za nezodpovědnost rodičů, kteří porušují zákon a hazardují s životy svých dětí, na SŽDC (české dráhy s tím nemají nic společného, když už) je mega úlet.
On ovšem nelezl na rybník, ale šel vyšlapanou cestou po přechodu, jak se běžně chodí na spoustě nádraží a stanic. Tak příště něco lepšího, ty mentální skvoste...
Na takovýcto koridorech, kde se prohánějí vlaky 160 jsou všude podchody a vstupovat se nesmí ani za žlutou čáru, natož do kolejiště, vy vyšlapaná cesto.
Ne, není chyba jinde. Stjeně jako nejsou stoprocentně zabezpečeny i jné věci, třeba dálnice proti přebíhání. Proti debilitě některých se nelze stoprocentně zabezpečit. Každému malému dítěti zodpovědný rodič vysvětlí nevstupovat za žlutou čáru, natož do kolejiště ? Na takovémto koridoru, kde vlaky prohánějí 160 km ?
7
Sledujících
3
Sleduje
7
Sledujících
3
Sleduje
Je to hezké, ale slušelo by se poděkovat zákazníkům, protože ti to zaplatili.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy jste to asi nepochopil, že ? Jsou firmy A) kde si ten zisk od zákazníků rozdělí pouze manažeři/majitelé a pak jsou firmy B), kteří myslí na nějakou společenskou odpovědnost, podporují své zaměstance a taky okolí a spolufinancují super prospěšné projekty. Tu volbu jestli ze své firmy bude A) nebo B) neudělá zákazník, ale pouze majitel. Takže tomu se sluší poděkovat a ocenit ho za super rozhodnutí.
1 odpověď