Vám určitě ne, vám nepomůže ani svěcená voda.
Když jsem Vám to vysvětlil tak si stále vedete svou hloupoučkou rétoriku. Neměl byste nyní změnit názor? Jinak jsem pro Vás a další rozumem slabší dohledal něco o Slovanech: Za předchůdce Slovanů bývá někdy považována zarubiněcká kultura, rozšířená mezi 3. stoletím př. n. l. a 1. stoletím na Ukrajině. Podle některých badatelů byla tato kultura částečně baltská či baltoslovanská. Za praslovanskou bývá také považována převorská kultura, existující od 2. století př. n. l. do 4. století v Polsku.
Všiml jste si o Rusku ani slovo. - Takže z toho vyplývá, že azijšťí barbaři napadli slovanskou Ukrajinu [matičku všech Slovanů] . Tedy musíme co nejvíce pomáhat lidem Ukrajiny zahnat tu verbež z východu zpět do stepí.
Názor jak sviň....fakt. Kolik máte doma aut? Jedno do města, druhé na dlouhou cestu, třetí na víkend na chalupu, nebo jak? Evidentně nemáte ani ponětí o tom, jak takový motor a jeho emisní systém v autě funguje a hlavně jste nepochopil vůbec o čem jsem psal. No a k té druhé větě... Dnes už to je trochu jinak, ale ještě donedávna nebylo skoro na výběr a kdo chtěl normální auto na pohodlné ježdění, musel se spokojit s naftovým motorem, protože těch benzínových bylo jak šafránu a spousta z nich už bylo zprzněno downsizingem, takže to při delších trasách, v dálničních rychlostech, žralo i trávu okolo silnice. Poslední normální benzínové motory jsou v autech do roku 2010 maximálně a i tam už najdete motorizace, které mají víc problémů, jak nafta. Já jsem třeba naftu nikdy nechtěl, protože ta jízda s tím je o ničem, ale taky už jsem neměl na výběr, protože šunky typu Fabia prostě nechci, nevejdu se tam, pohodlí nula, prostor nula, auta o ničem. A ač jezdím převážně dlouhé trasy, někdy se stane, že taky jezdím den, dva, jen po městě a v ten okamžik tomu autu ty emise prostě nenaměříte, ač může jinak ten kyslík třeba samo vyrábět.
To je pohádka. Tak jste si mohl koupit Octavii 1,6 MPI. Přestaňte mě poučovat hospodskými teoriemi, mám automobilní školu. Hlavní problém je že spousta lidí kupovala flotilové ojetiny v naftě, které jezdily 70 tis. ročně. Pak se dostaly k lidem, kteří je neudržují a provozují špatně. Celkový problém je že takové auta mají. Bylo to špatně nastavené od začátku.
Nevím, co víte o tlustých lidech, jestli nějaké znáte, nebo se jim raději vyhýbáte. Ale předpokládám, že nezdůrazňujete před vozíčkáři, že jsou na vozíku, před slepci, že jsou slepí, před hluchými, že jsou hluší, a neděláte to JEN proto, abyste jim nezvyšovala psychické trauma. Nebo ano???
Proč to zlehčujete? Jsme 4. nejobéznější národ ve světě. Většinou je to chyba rodičů. Měli by za to být postihy.
A víte, kolik i těch "nečoudících" by na emise neprošlo, protože zrovna když jim budou chtít změřit emise, bude DPF těsně před regenerací a pár dní zpátky jezdí třeba jen po městě? Každé takové, to je totiž ta nejhorší kombinace pro naftový motor k měření.
Tak neprojdou a to je dobře. Naftové auta jsou na dlouhé trasy. Kdo si koupí takové auto na projíždění po městě je bezmozek.
Co máte přesně na mysli tím "extrémem?" Já mám Santa Fe s 2,2CRDI, které stálo taky cca milion. Tento motor jede kopec-nekopec, je prakticky jedno, jestli jedu sám, nebo nás jede šest.
Docela se zdráhám věřit, že s CVT a 1,3MHEV budete s naloženým autem v kopci stejně agilní, přesto své auto nepokládám za žádný extrém - je to běžné a pohodlné dálniční přibližovadlo.
Smradlavý a hlučný traktor 🤔, to musí být hrozné cestování.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Se vzhledem Mercedesu 🤔😁.