Naprosto nechápu, proč se důchod nenastaví dle toho, co osoba odvedla.
Např. vezme se průměrný věk dožití. příkl. 85. Bež si do důchodu kdy chceš a co jsi odvedl, to dostaneš. Pracoval jsi 35let, odvedl jsi 10tis měsíčně = 4,2 mil.
Do důchodu jdeš v 60-ti, tedy 4,2mil/25/12=14000. Dostaneš 14tis. měsíčně a nazdar.
Situace, kdy je obří hustota provozu, problémy na objížďkách, nebo při zvláštních událostech by si tak strašne zasloužili pomoc od PČR, která by pomohla s řízením provozu. Ale to je pouze sen, kterého se nikdy nedočkáme. Mám pocit, že naposled jsem viděl policistu řídit provoz někdy v 90. letech. A tak se musíme stále akorát nervovat a domlouvat mezi sebou. (kam se cpeš, dyť není kam jet.....už tu stojím hodinu.....prosím pusť mě, už tu stojím hodinu....prostě se tam nase/nacpi atd. atd.)
Hurá. Já jsem rád, protože konečně se ta sobeckost a bezohlednost řidičů vrátí těm správným.
Pro řidiče NA se nic nemění. Akorát místo 2:30 pojedou těch 200 km 2:45. = ztráta 15min
Ti pohodáři a klidaři to vpoho snesou a ti co vždy tak strašně spěchají a skáčou OA před čůmák a předjíždějí 15min mají po ptákách (pokud dostanou pokutu). Ovšem toto už bylo zákonem ošetřeno a stačilo to pokutovat!!!
A pro řidiče OA. Ti co věčně spěchají a strašně ročilovalo zpomalení na 40s a svou bezohledností nedokázali soucítit s řidičem NA budou mít po ptákách, protože nyní budou mít 2 souvislé kolony a pomalý levý pruh v rychlosti cca 110km. ( Stačí jeden autobus. ) A ti co byli v klidu, když na chvilku zpomalili, ti budou vklidu i nyní. Pro ně ten rozdíl nakonec bude také minimální. Ale ti co věčně spěchali budou mít místo 1:30 najednou 2 hod jízdy a ztrátu 30 min. Takže nakonec to postihne přesně ty, kteří si to zaslouží a je jedno v jakém sedí voze.
Ta dálnice měla mít dávno 3 pruhy a spousty parkovacích míst pro kamiony. A na tom měla ČR vydělávat, že je středem Evropy. Toto obrovské lemplovství pouze přináší nenavist mezi řidiče a ztěžovaní jak pracovního živata řidičů NA, tak i řidičům OA. Obě dvě skupiny se pouze snaží žít a řídit na totálně nevyhovující dálnici. A tím vzniká stres nervy a vzájemná nevávist. Místo toho, aby se ta nenávist přenesla na ty lemply, co za to můžou, tak si to vybíjíme vzájemně na sobě. Ps. Co udělá řidič NA, který ví, že po 18. hod nezaparkuje? Zaparkuje včas, dokud je místo. Co je důsledkem? Jede přesně ve špičce se všemi řidiči OA, protože v noci spí. Jó, to kdyby věděl, že v poho zaparkuje i třeba ve 23 hod, tak si klidně dá přes špičku pauzu a pojede po D1 21-23hod a ne v 16-18.
Názorná ukázka, jak stačí narazit na .... a neštěstí je na světě. Při výchově řidičů považuji za velkou chybu, když se učí jenom, že já jako řidič musím jet tak, abych nikoho neohrozil a nezabil. To je samozřejmně pravda, ale je hodně důležité vychovávat řidiče tak, že já jako řidič musím jezdit takovým způsobem, abych dokázal eliminovat chyby, sv.ňárny a agresivitu ostatních řidičů. To podle mne chybí. Mám pocit, že každý se stará pouze o svou jízdu a o to jak sám ovládá auto. Např. Stačí si sednout před nějakou zatáčku a sledovat, jak do ní lidé vjíždí. Dle rychlosti většina vůbec nepočítá s tím, že za zatáčkou mohou být 2 auta vedle sebe.
Odkaz - ukázka pro ty, co nechápou proč jen jeden kočárek.
Krev na rukou máme všichni, protože nejsme schopni vypnout. Každý, kdo si natankuje palivo do auta z ruské ropy. Každý kdo si rožně el. vyrobenou z ruského paliva v Dukovanech. Každý kdo si zatopí ruským plynem. atd. atd. atd. Je to stejné jako by ti pekař znásilňoval dceru, ale ty k němu dál chodil pro chleba, protože prostě bez chleba nemůžeš být. Je to smutné ale je to tak.
Kdo za to může? Jednoduché. Babiš. A proč? Má monopol (pro toto slovo mi stačí 80% z trhu u nás a už to nazvu momopolem) na osiva, má monopol hnojiva, má monopol na mouku a obrovské množství z trhu jak pečiva, tak i masa. Zkrátka a jednoduše, má monopol na potraviny. K tomu používá STBácké metody pro likvidaci konkurence a nepřátel. K tomu přikládal do roztáčení kola inflace jak zběsilej a k tomu nehorázně zvýšil zadlužení republiky. A ovce mu to žerou, protože jim dal 500,- To že si od nich následně vybral 1000,- v potravinách a ze státního, to už ovce nevidí. Zkrátka a jednoduše - může za vše. Tečka HOWGH domluvil jsem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli rozumí obyč. lidem není zajimáva otázka. Zajimávé otázky jsou:
Je Babiš (jak to říct slušně) LUMP?
A jste ochoten/na ho volit i když si myslíte že je LUMP?
To by byl teprve zajímavý průzkum.