Tohle už zdaleka není jen o tom, že "... videa se vesele šíří temnými uličkami internetu, lidé si je přeposílají „vocapem“ a s tím, jestli je obsah skutečný, už si hlavu nikdo neláme."
Mě se nedávno video s Babišem lákajícím na investice zobrazilo jako běžná reklama před videem na YouTube. Hned jsem jí nahlásil Googlu a co myslíte... za pár dní přišla odpovědi, že video neporušuje žádná pravidla a nebude odstraněno. S tím se pak těžko bojuje... Na Facebooku je situace naprosto stejná, zjevné podvody nechávají i po nahlášení a dvojité kontrole dál běžet. Ještě bych to pochopil u placené inzerce, kde z toho ty společnosti finančně profitují, ale nechápu to třeba u očividných podvodných profilů na Marketplace, kde nad tím technická podpora také téměř vždy mávne rukou. Na tohle by EU měla najít nějaký spolehlivý bič, pokud chce být užitečná...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Oni se prostě nepoučí...