Já si osobně myslím, že pokud jsme se obešli bez tramvají celých 45 let (a to je pěkný kus života), tak bysme se bez nich dokázali obejít i nadále. Každý si za ta dlouhá léta našel svoji variantu, jak se tam či onam dopravit.
Dříve, když jezdily tramvaje až na Můstek a dále po Národní a po Příkopech, a vzhledem k množství obchodů, kin a jiných podniků, to určitě smysl mělo. Ale dnes?
Varianta bez tramvají sice ideální není, ale s nimi také ne. Zejména za ty peníze...
"Klíčovou proměnnou však je, jak na tom bude trh s ocelí a jaké ceny energií se Liberty podaří dojednat s klíčovým dodavatelem Tameh Czech. Právě této firmě dluží Liberty kolem dvou miliard korun. Tameh kvůli tomu zkrachoval, ale zatím funguje dál."
Může mi někdo, prosím, vysvětlit, jak může TAMEH fungovat, když zkrachoval?
"Pokud bohužel vysavač vtáhne větší věc, která uvízne v trubici, tlak v něm se začne zvyšovat, a tak se motor může začít přehřívat. "
Jemže ono to je obráceně. Při ucpání hadice nevznikne přetlak, ale podtlak, motor nemá co sát, jeho otáčky stoupnou a jeho příkon klesne a tudíž klesne i tepelná ztráta v něm. Přehřívání se jaksi nekoná.
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
"Evropská unie totiž schválila právo na opravu, která mimo jiné výrobcům ukládá povinnost dodávat i několik let po konci záruční lhůty náhradní díly a umožnit zboží za rozumnou cenu opravit. Do české legislativy se má dostat do roku 2026. Podle odborníků jde o dobré opatření, protože přístroje vydrží v provozu déle. Domácnosti si ale zároveň při jeho nákupu připlatí."
Toto už v české legislativě dávno bylo. Pak se to díky EU zrušilo. Povinnost dodávat náhradní díly byla 10 let. A nyní se to zase bude zavádět?
Ví EU, co vlastně vůbec chce?