Jako hlupák se projevujete Vy sám, já jsem Vás hlupákem nenazval. MHD máte nejspíš jako zaměstnanec DP Praha zdarma, ale to neříká nic o Vašich znalostech hromadné dopravy a dopravy celkově, které jsou zjevně dost zoufalé.
Je vidět, že za každou cenu musíte napadat. Tak si to užijte, s Vámi já vést diskuzi nehodlám. Naučte se nejdříve diskutovat slušně a pak se pouštějte s někým do diskuze.
Placácáte akorát nesmysly, je vidět, že nejste ten, kdo by hromadnou dopravu používal. Jezdil jsem od Kačerova a přestup na Florenci na metro B a následná jízda na Náměstí republiky vycházela časově tak nevýhodně, že jsem jí použil jen tehdy, když silně pršelo, protože s sebou nenosím deštník. Bylo a stále je časově výhodnější toto absolvovat pěšky. Takže ze sebe svými nesmyslnými radami děláte zbytečně akorát pěkného hlupáka 🙂.
Nenazývejte nikoho hlupákem, pokud nevíte s kým vedete diskuzi. Zatím jste to jen Vy, kdo dostatečně nepochopil, co jsem se Vám snažil vysvětlit.
Samozřejmě, že využívám pražskou MHD velice často, neb ji mám zdarma. Nemusím snad zdůrazňovat, že o pražské MHD, toho vím opravdu dost.
Na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let minulého století byla ale tendence tramvaje z Prahy vytlačit zcela, protože se spoléhalo na metro a autobusy, přičemž se mělo za to, že tramvaje konečně přestanou blokovat automobily. Asi Vám historie nic neříká, nebo jste jí už vytěsnil z hlavy. Vůbec není pravda, že tramvaje na Václavském náměstí nikomu nechybí. Lidem chybí a to hodně, jen se bez nich museli naučit žít. Včetně mne, který před mnoha lety musel každý den chodit ze stanice metra Muzeum do školy na Příkopech. Kdyby tramvaje soudruzi nezrušili, jezdil bych tramvají. Jenže tramvaje zrušili, tak jsem chodil pěšky. A tak to měli a mají stále mnozí další. Jenže to už své od klábosnice odpůrci návratu tramvají samozřejmě nevidí. A argument, že automobily budou brzděny na křižovatce u Muzea tramvajemi je typický argument odpůrců návratu. Ale příliš velký automobilový provoz tramvaje na náměstí I. P. Pavlova tramvaje samozřejmě brzdí a i proto je zájem díky obnově tramvajové trati na Václavském náměstí odlehčit Ječné ulicí, čili tramvajový provoz tam redukovat. Redukce automobilové dopravy na magistrále je zatím politicky neprůchodná, ač by byla žádoucí.
Evidentně jste mne zcela nepochopil, bohužel.
Na Příkopy jste mohl jezdit tramvají např. na Náměstí Republiky, určitě byste to měl blíž. To, že jste chodil ze stanice Muzeum pěšky byla jen Vaše volba. Nikdy se nedá vyhovět všem.
Magistrála sice byla vybudována pro auta, ale nepíše se rok 1974, ale je rok 2024, což jste zřejmě nepostřehl. Autům už nemusí jít vše z cesty pryč, tedy i tramvaje 🙂.
Nemějte obavy, že jsem nepostřehl, že je rok 2024. Nechápu, jak můžete takovouto hloupou větu vůbec napsat.
Ale teď k věci.
Nikdo tady netvrdí, že by měly jít tramvaje z cesty autům, nebo máte pocit, že ano? Ale při zavádění nových tramvajových úseků by se měly zohlednit pokud možno všechny aspekty. Hledě i na to, že při téměř 50-ti leté absenci tramvajové dopravy na Václavském náměstí už dnes zmíněná doprava drtivé většině obyvatel ani nechybí. Jsou zde vedeny všechny 3 linky Metra a tramvaje v ulicích Vodičkova - Jindřišská.
A konkrétně tramvaje na I.P. Pavlova, nejsou prakticky bržděny auty skoro vůbec. Jedná se o dvě za sebou umístěné křižovatky řízené světly s vzájemnou synchronizací s minimálním dopadem na brzdění tramvajového provozu. Stejně tam přecházejí chodci. To byste musel považovat všechny křižovatky, kde je tramvajový provoz za brzdění provozu. Nebo byste raději automobilový provoz všude zrušil? A přechody pro chodce také? To už mi přijde poněkud fanatické.
Podobná situace vznikne i na Václavském náměstí při křížení magistrály. Tramvaje budou křížit magistrálu v intervalu, kdy budou na zelenou přecházet přes magistrálu i chodci. A to se děje už nyní.
No právě, že jsem tam několikrát byl, se známými v nemocnici. A dost dlouho jsem to právě považoval za okraj nějakého parku. Až později jsem se domáknul, že jsem byl na náměstí.
Ano, ve středu náměstí je opravdu park. Jinak je tam velice čilý automobilový a tramvajový provoz z několika směrů. Aspoň kus zeleně v centru. Zaplať Pánbůh za něj.
Nejde o obchodování s akciemi, ale dlouhodobé investice do akcií a indexů a podílení se tím na růstu světové ekonomiky. Je spočítané, že kdyby lidé necpali peníze do hloupých transformovaných fondů tak tam nemají dnešních 400 miliard, ale 1,2 biliónu korun. Tím, že do akcií investuje jen asi 4 % českých občanů(v USA přes 50%) a polovina úspor leží na běžných účtech (1,6 biliónu) a velká část druhé poloviny úspor na spořících účtech a termínovaných vkladech, stavebkách a většinou s mnohem menším úročením než je možné mít, proto lidé chudnou. Proto se lidé nepodílí na růstu světových ekonomik, nepodílí se na růstu úspěšných světových firem, nic z toho nemají. Pak si stěžují. Navíc si zdražují nemovitosti, protože přehnaným cpaním peněz do cihel dávají impulz i zahraničním investorům a ceny nemovitostí jsou mnohem výše, než by mohli být.
V zásadě s Vámi lze souhlasit. Ale musíte si taky uvědomit, že spousty lidí zkrátka na investice nemají peníze. A pokud je mají a investují špatně, např. do stavebka, to je zase druhá věc.
Nojo, kdyby lidé neustále nehledali na všechno jen výmluvy, ale něco malinko se naučili. Jaký je problém si založit pravidelný vysoce spolehlivý investiční produkt, který kopíruje americký trh, největší americké firmy a je nízko nákladový, má velmi malé poplatky? Je to otázka půl hodiny například v bance.
Myslíte si, že když budeme všichni obchodovat s akciemi, tak se všichni budeme mít lépe?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Británie raději zdrhla a věděla proč, první kamínek se uvolnil. Je možno se z tohoto vazalství anglosasů vyvázat. Být konečně nezávislí a obchodovat na všechny strany.
1 odpověď
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Nevím, zdali by bylo moudré v této době pro ČR z EU vystoupit. Přece jen nejsme zdaleka v situaci VB. Lepší by bylo podpořit její rozpad. Ale to bude běh na dlouhou trať a samo od sebe k němu nedojde.
1 odpověď