Bohužel to je dneska problém spousty maloobjemových motorů s turbem, takže si moc nevyberete. Přímé vstřikování má navíc ještě za následek zanášení sacích ventilů karbonem, k tomu ještě ty samozápaly při použití benzínu s nižším oktanovým číslem... a motor můžete po 100tkm vyhodit. Na druhou stranu se to dá ale i eliminovat, nejen používáním paliva 98+ ,ale také stylem jízdy. Ty motory potřebují vyšší otáčky, takže se toho nebát a jakmile se ohřeje, klidně mu nakládat okolo 4000 ot. a měnit olej do 10000km maximálně, protože pak už bývá dost naředěný benzínem. Já se zabývám hlavně servisem zn. Opel a tam na to trpí nejvíc 1.4T ...pomalu každý druhý motor klekne na upálený píst, nebo ventil. Ani nově vyvinutý typ oleje tomu moc nepomáhá. Jedině, kdo s tím nemá problém, jsou ti co jezdí svižněji a nebo jezdí na LPG.
Moc děkuji za info. Někde jsem četl, že při používání benzinu Verva 100, hrozí u těchto typů propálení pístů. Už tankuji u EuroOil, kde mají Natural 95 bez biosložky.
Jestli ten šicí stroj má turbo, tak tam u takového obsahu musí být samozápaly jako kráva a proto je lepší 98+ benzín, než po pár desítkách tisíc km řešit propálené písty. Na to dojíždí dnes a denně poměrně dost těchto travních sekaček.
Dík za info, tohle mám přímo od prodejce, potřeboval jsem auto na krátké trasy a takhle mi poradili. Dnes už vím, že blbě. Prostě prodat a šlus 😡
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ten "člověk" měl být dávno v lochu
1 odpověď