Uměle zdražovat spalováky? Až budem jezdit jen na el., čím nahradí příjem ze spotřebních daní? Zdaní tak eletriku, že si doma nerosvítíš, už nyní nevědí co s tím schodkem a výpadek příjmů odhaduji 200 miliard? Kdo zaplatí třeba MHD, nyní si zaplatí cca 20% s busem za 7 mega, až bude stát 15 mega elektrickej, a na ty kilometry budou potřeba 2, nebude se amortizovat 7 mega ale 30 mega ,jedna jízdenka by měla stát násobně víc, a když ne, z čeho to chtějí dotovat když jim bude chybět 200 miliard ze spotřebních daní. Bude se to muset celé přehodnotit, jinak se to ekonomicky v Evropě složí, a už to začíná, viz zpráva agentury Bloomberk. A to je jen jedno odvětví. Celá ekonomika EU připomíná RVHP.
Kvalitní a použitelný výrobek dotace nepotřebuje. Ve 20 stol. Traktory také převálcovali koně, ale koně nikdo nezakazoval, až budou alektroauta konkurenceschopná, levná a použitelná, zákazníci si k nim cestu najdou. Tímto způsobem to nepůjde, a kdo to chce, ať si to koupí, ale nikomu to necpete násilím, to je cesta do p..pekel.
1,6 Blu HDi od pažouta, 73 KW, 254 Nm krouťák, Sptřeba dle TP, 3,3, 3,8, 4,6, v reálu 4-4,5. Aby to žralo víc, to se fakt musíš snažit a na nádrž 1200km. A na rozdíl od dachny, nebo toho renoltího motoru to jede, ale trhač to taky neni. V tom benzínovém tříválci nevidím pokrok, vlastně v žádném tříválcovém antimotoru, tříválec 900, 85 KW mám v motorce, a to jede , aby ne když to má 220KG. Ale, kdo chce kam, pomozme mu tam.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Létat do Řecka? OK, ale co uhlíková stopa?