Pořád nechápu, proč je práce na dráze tak podřadná. Proč se na strojvůdce pořád trochu kouká jak na nějakého kotelníka, vždyť nemají ani uniformu. 🙁 Přitom zodpovědnost na počet lidí v prostředku je větší než v letadle. Zvednout peníze, zvýšit kvalitu a dát tomu trochu prestiž, stejně jako v letectví...
To je hrozně subjektivní článek, snažící se vyvolat, že takhle to mají všichni a být v 50 bez práce je katastrofa. 😕 Vůbec to není pravda. Pokud máte co nabídnout, tak po Váš prostě skočí. Já mám do důchodu kousek a prostě jsem v životě zlepšoval to co dovedu a zvyšoval svojí konkurenceschopnost a světe div se, práci jsem měnil 3x. 2x sám a 1x nuceně a žádný problém. 🙂 Prostě autor se může jen chovat jako blb, arogantní člověk, personalista byl slabší... je tam 100000x faktorů, které to ovlivňují a nejde to zobecnit. 🙂 Dělejte něco, co společnost potřebuje. Jasně, že sedět někde zašitej v kanceláři na zbytečný pozici nemusí do důchodu stačit. 🙂
Se článkem v zásadě souhlas. 🙂 Má to jedno ale, hrozně se očekává, že všichni budou na důchod střádat v dubamických investičních fondech, který jsou z 80 % postavený na S&P 500... takže s kolika penězi půjdete do důchodu závisí na 500 americkejch firmách... což je trošku stejná loterie, jako spoléhat na stát. 🥲
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V česku není problém pokutu udělit, ale vybrat jí. Já většinu pokut ignoruju a za dva roky je všechno promlčené. 🙂
3 odpovědi