Nejsem odborník, ale ale ta automatická patrona je v letadle deaktivovaná. Jinak by padák vysetřelil v letadle při přistávání. Aktivuje se ručně před vyskočením z letadla, kdyby člověk při volném pádu ztratil vědomí. Pokud byl mimo smysli, těžko si to před vyskočením zapnul.
Máte pravdu, to jsem si neuvědomil, asi to bylo jak píšete.
Jak typické... sebevědomí to má až někam do řiti, ví kulový, ale hlavně že poučuje... a ještě blbě... hlavně že se cítil minutu na koni a získal dvě srdíčka od dalších, kteří vědí kulový...
Já se hlavně bavím vašimi asi 5000 příspěvky, které se vůbec netýkají obsahu, ale jen chybějících čárek ve větách a jiných drobností bez vlivu na význam textu.
Už jsem se u nového trackeru radoval, že konečně tracker pro Android a ono zase "Find My od Apple"... Nějak nechápu proč se zatím výrobcům nechce do trackerů kompatibilních s Android sítí, když "find my" od Google tu máme už relativně dlouho (pár měsíců). Zatímco trackery kompatibilní s Apple sítí koupíte u číňana klidně za stovku, tak pro Google síť zatím moc výrobců nedělá. Snad jen Chipolo a Pebblebee.
A Samsung. Ale za pár korun to není.
Přeprava osob byla vždycky ztrátová narozdíl od nákladní přepravy, provozovat trať stojí obrovské peníze (opravy, údržby, provoz včetně platů obsluhy) na to jízdenky nevydělají.
Úsek 6km stojí tam a zpět asi 150 Kč za jednu osobu. To je opravdu hodně. Z toho mám tušení, ze se o ziskovost budou snažit.
Jde o to aby se tam vrátila pravidelná osobní doprava a ne jen výletní vláčky. Stejně to platí pro další lokálky. A především jde o to aby se zachránilo nádraží v Brně v centru. Snad se to v třetím referendu povede odhlasovat.
Pravidelná osobní doprava se tam určitě nevrátí. Vlaky jezdily prázdné. Nový dopravce to plánuje jen jako turistickou atrakci.
Je to pravda, na druhou stranu učitelé mají strach s dětma cokoliv dělat. Tělocvik nezachrání zatvrdlé děti, které jsou pouze stočené v posteli u mobilu. Navíc, je tu mnoho rodičů, kteří mají své děti jako svátost a cokoliv se jim stane, tak hledají vinu u jiných a chtějí potrestání a ideálně i odškodné. Bohužel to je realita dnešních dní. I množství učiva je výrazně nižší, než bylo před 30-ti lety.
Nemají strach, nechce se jim (učitelům).
Za to dekarbonizovat dieselový motor je celkem bez šance. A i kdyby se vám to povedlo, tak budete mít stále emise NOx CO prachu a brzdových destiček 🙂 Elektrika je ve městech prostě budoucnost, přiznejte si to 🙂
Já proti trolejbusům nic nemám. Jen jsem se pozastavil nad zmínkami o čisté produkci elektřiny, když energetický mix výroby v ČR je cca 50% z uhlí.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak ono svým způsobem jediný realistický způsob, jak omezit změny klimatu bez kompletní změny současného socio-ekonomického systému je jedině likvidací velkého množství lidí. Takže z matematického hlediska to až tak proti sobě nejde.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jenže v roce 1980 bylo na zemi 4,5 mld lidí, v roce 2020 je to 8 miliard lidí. V tom nějaký ten milion velkou roli nehraje.