Souhlasím s tím, že je třeba se chovat se k životnímu prostředí ohleduplně, ale nesmí se to přehánět. Tu sektu GD by měli rozpustit z moci úřední a její autory poslal k Chocholouškovi na psychiatrii. Největší přínos GD je, že EU se sama zbavuje konkurenceschopnosti své produkce, protože si sama sobě nastavuje množství omezení a poplatků, které zvyšují konečnou cenu výrobků i služeb. Takže Čína, Amerika, Rusko i další jásají, jak sektáři GD působí jako pátá kolona v EU a vnitřně ji rozkládají.
Nejdřív je třeba nalézt novou zdroje energií a teprve pak můžete ty staré zdražovat a vypínat. Jen mě zaráží, že se zdražuje to základní, co každá rodina i firma potřebují.....ale tam, kde se jedná o zbytečné, snadno nahraditelné se se zdražením neuvažuje. Tím mám na mysli jablka v supermarketu dovezená z Nového Zélandu a ty naše se od zemědělců nevykupují.
Svět se nám směje. Amerika, Čína, Rusko...všichni jásají jak jsme blbí, když si řežeme větev na které sedíme. Každá generace Europoslanců vymýšlí další a další blbost, aby se se tu hůře žilo, hůře podnikalo a nebyli jsme konkurence schopní. Vše je složitější, dražší, komplikovanější. Čím větší blbost eko-úchylové vymyslí, tím větší šance, že se uchytí. To máme zato, že do europarlamentu volíme ten odpad, který by neprošel žádnými domácími volbami.
Jsou to nešikové. kteří schválí cokoliv, co je dál než špička jejich nosu. Pokud nám zdraží vstupy, zdražíme jim státní zakázky. Die Grune unsinn vznikl v Německu a jak praví klasik: Nedělali někde soudruzi z NDR chybu ? Nejdřív musí existovat nová alternativa energii a teprve potom, může ty stávající zdroje zavrhnout a vypnout. To, že ekoúch.....ové zblbli politiky neznamená, že je to odpovídající náhrada spalovacím motorům. NENI ! |Funguje to jen někdy a někdy. Elektřina je drahá a bude ještě dražší a bude jí nedostatek. Nejdřív spustit atomky, a teprve potom můžeme vypnout uhlí. A né, že tydýt rozhodne, který den končí uhlí a dál nic.
Nejde o to jestli se poplatky zvýší o 5, 10 15 nebo 20 korun. jde o to proč a jakou formou to je prezentováno. Nejprve by se mělo definovat co je účelem a úkole veřejnoprávního media. Obvykle se hovoří o objektivním zpravodajství, já přidávám osvětové a vzdělávací pořady. Na to ale stačí 1 program. proč jich musí mít ČT nebo kolik jich dohromady je. Proč potřebuje ČT soupeřit s komerčními stanicemi.
Potom by měl někdo udělat analýzy zač se utrácí. Ne jestli jsou faktury správně zaúčtovány, ale jestli byly peníze vynaloženy smysluplně a v souladu s účelem veřejnoprávní televize (ne žádný komerční kanál). V minulosti byly prezentovány zprávy, že ČT podpořilo tento soukromý projekt, tutam nezávislou tvorbu a pod. a kamarádíčkům se rozdávaly desítky miliónů. Takže hospodaření v televizi vypadá stylem zvykli jsme si rohazovat a chceme ještě více, tak národe připlať a neptej se za to to utratíme.
Ten text je úplný blábol a vůbec nekoresponduje s videem. Vždyť se nejedná o opravu nefunkčního granátu, ale mužík místo vyšroubování zatlouká zátku do vnitřní dutiny granátu. A ta terminologie autora je taky úžasná..." na očištěné nábojnice se snaží našroubovat pojistky"... Nejedná se o nábojnice, ale o střely (granáty), na které šroubují zapalovače. A jen tak pro pořádek se jedná o střely kumulativní svítící (BP 540).
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je tak, když automobilky uvěří Grétě a manipulovatelným politikům včetně sekty GD ovládající EU a místo motorů do aut strkají elektrodebilitu. Dnešní elektroauto jsou v podstatě nedotažený funkční vzorky (navíc předražený), který se automobilky neštítí prodávat. A to by mohlo být téma na obšírnou analýzu.... Zpět k autům. Mohu porovnat minulou a právě přicházející generaci Grand Cherokee. Nové auto je prostorné, pohodlné, plné luxusu, jen má malou chybku....nejede. Kombinace 2 litrový benzín+ elektro nabízí podle prospektu (asi jenom tam) 380k. Při skutečné jízdě ale nedosahuje dynamiky a plynulosti při běžném cestování jako 250k diesel. A taky se změnily ceny. zatímco funkční 3,0 V6 TD se dal pořídit okolo 1,6m, tak dnes dvoulitrový benzinový čtyřválec s elkro(něco) sice v plný palbě , ale za 2,8m to už nedává smysl.
1 odpověď