Neznáme konkrétního žáka, především jeho logické myšlení ani celkový osobnostní profil, ani učitele a jeho styl práce. Nicméně dalo se to vyřešit tak, že za správné výsledky dostal jednu známku a za rozklady druhou. Jedná se o prvňáčka, který si buduje matematické myšlení v tom nejširším slova smyslu. Navíc se to dá doplnit slovním hodnocením a vysvětlením jednoduchého principu testu. Jsou v tom další prvky emoční, sociální, etické, postojové a motivační, které se těžko chápou bez zkušeností.
Známka je jen reálná zpětná vazba, která je přesně definována požadavky a dána dle klasifikačního řádu. Žák tak ví, jak zvládl učivo. Podle toho může upravit své učení. Žádný učitel nemá přístup do hlavy žáka, kde učení probíhá, čímž je žák zcela odpovědný za svoje učení. Neboli učitel se nemůže učivo naučit za žáka, stejně jako lékař se nemůže vyléčit za svého pacienta. Žalovat učitele, který jen odvedl svoji práci dle školského zákona, je zajímavé. Někdo se chce jen zviditelnit, a nebo nepochopil nic z teorie učení.
Pár hesel z dob komunismu a bolševizmu u nás🙂. Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak. Ať žije Sovětský svaz, největší záruka světového míru. Po příkladu Sovětského svazu znásobíme své úspěchy. Sovětská armáda – nezdolná záštita pokojného budování a strážkyně míru. Sovětský svaz – opora míru a pokroku na celém světě!
Dobrá a blbá nálada je individuální záležitostí. Neexistuje kolektivní blbá nálada. Kdyby mělo 10 mil. lidí blbou náladu, pořád to není kolektivní blbá nálada, ale 10mil. individuálních blbých nálad. Takže přeji všem dobrou náladu v roce 2024 a nejenom to. Přeji , ať se setkáváte s lidmi s dobrou náladou, čímž se vytvoří 10 mil. dobrých nálad.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Většina neucitelů vůbec nechápe o co tady jde. Rozklad byl vysvětlen žákům v průběhu a procesu asi 100x a přechod byl před testem procvičen ještě vícekrát. Proč dítě chápe složitější operaci a "nechápe" jednodušší matematickou operaci? Tady jde úplně o něco jiného!
1 odpověď