Jsem rád, že jsem poznal dalšího spokojeného majitele 😉 Tak to už zvedli i cenu té baterie. Já se na ni ptal při koupi auta a bylo mi tenkrát řečeno 45 000,- za novou.
Máte opravdu, že je škoda, že jsme nestihli tu verzi bez DSG a baterie. Úplně stejný spolehlivý motor a spotřeba jen cca o půl litru vyšší ( kolega jezdí bez DSG po městě za 5,2 l ). Ten malý rozdil ve spotřebě mi ,, nezaplatí " novou baterii ani do konce životnosti auta ☹️.
Tak ať Vám slouží ke spokojenosti 👍
děkuji, nápodobně
Koupili jsme si Ignis před čtyřmi roky taky na důchod. To už se prodával jen jako mild-hybrid. Zatím naprostá spokojenost..po okreskách kolem 4l/100 km a ,, poskakování " po městě za 4,5 l ( i v zimě pod 5l ). Zatím bez potřeby záruční opravy a ještě rok záruka. Motor ,, nesmrtelná klasika"... 4 válcová 1,2 atmosféra s nepřímým vstřikem... takže maličko nervózní zůstávám jen z životnosti té malé baterie pro DSG. Tak snad to mají Japonci vychytané 😉
Jinak se stále v Japonsku vyrábí a dováží do Evropy, protože verze 4x4 je ve všech testech vychvalovaná a vzhledem k ceně je o ni pořád zájem.
Ale i když v Japonsku neprobíhá šílený GD jako v Evropě, tak nejspíš díky různým ,,flotilovým sankcím" se cena stejné verze co mám, za ty čtyři roky zvedla z 280 000,- na 360 000,- a to je u ,,prcka pro důchodce " hodně znát.
Přesně tak pane Beneš. Jelikož občas jezdíme k rodině na hory, tak jsem před těmi čtyřmi léty zakoupil čtyřkolku. Vybíral jsem hlavně podle motoru. 4 válce, atmosféra. Bere mi kolem 5 litrů. Prozatím spokojenost. Jen se bojím toho, až odejde ta baterie pod sedadlem řidiče. Minulý rok jsem se ptal na její cenu, a nová se blížila 100 tisícům. Tak mi to vyrazilo dech, abych zaplatil za baterii cenu čtvrtiny auta. Prostě výmysl tohoto světa. repase kolem 65tisíc. Je mi z nich zle
Přečetl jsem si komentáře a nejvíce se mi líbí ty chytré komentáře lidí, kteří socialismus nezažili a svůj názor prezentují z ideje jedna baba povídala. A kdybychom znali celou pravdu o kapitalismu, taky byste se divili, kolik lidí musí umřít pro jejich blaho. Kolik válek se vede jen proto, aby bylo pár bohatých bohatších. Nebojte, žádný politik nejedná pro blaho svých voličů. Blaho voličů přijde až tehdy, když něco zbude . Pěkný den
Vidíte to moc zkresleně, musíte vzít v potaz, že jako doprovod jsou bezpečnostní složky, deportovaní musí sedět v předepsaných odstupech a krom bezpečnostních složek ještě pár lidí z vyjednávacího týmu a tlumočníci. Se proberte a buďte rád, že to konečně začalo, a já doufám, že se další státy co nejrychleji vydají stejnou cestou (Rakousko, Švédsko, Británie a tak dále). čuz blůůůz
No, a pak budou hledat někoho, kdo vytře hajzly, složí zboží, vykope kanál atd, atd. Ale i to se dá rychle řešit. Stačí přiškrtit podporu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Skvělá práce. Jen ten náš stát zapomíná u výplaty kdo tu skvělou práci vykonal :-(
2 odpovědi