Před pár týdny jsem podplatil techničák u firemního auta, takže jsem si přestal dělat iluze, že by tam byla nějaká rozumná kontrola.
Občas na ulici potkám auta, ze kterých jde černý dým.
Auta by měla jezdit dlouho. Klidně dvacet let. Je to ekologičtější, než neustále kupovat nová. Ale musí být v dobrém stavu.
Ceny nájmů vyskočily po covidu, protože to koresponduje s válkou na Ukrajině. Před válkou tu bylo oficiálně asi 60 000 Ukrajinců, teď jich je tady asi 600 000. A půl milionu lidí musí někde bydlet, tudíž vytvořili ohromný převis poptávky a nabídková strana na to samozřejmě reagovala nárůstem ceny.
Nevidím z toho Ukrajinu, ale Rusko, které zahájilo válku. Nicméně, tohle je prostě jeden z problémů, který padá na vrub uprchlické vlně a co slyším, dost lidí je z toho už unavených.
Na začátku emoční vydírání, hnus.
Co se operace týče, komplikace se mohou vyskytnout i při vypalování bradavic. Tady se asi nepovedla úplně, ale nebylo to, asi, díky šlendriánu, tudíž by se to mělo řešit zpřesněním procedur pro tuto operaci.
Co se následné péče týče, tam asi byl problém, za který by se nemocnice měla omluvit, upravit postupy a případně vyplatit určité odškodné. Nicméně u samotné operace se prostě musí počítat s tím, že nebude vše 100%
On je problém v tom, že chlapy neuvěří. Jim se to neděje. A co je popisováno, není moc viditelné, takže to ani nevidí.
Je to jako s rasismem. Já rasismus nevidím. Ale moje opálená přítelkyně se s ním setkává. Ono stačí, aby bylo rasistických 5 % lidí. Když denně potká tisíce lidí, je slušná šance, že se nějaký hlupák projeví viditelně a nahlas.
Platit bude ten, kdo má hnědé, blond, černé, zrzavé, šedivé vlasy či je plešatý. Zbylých 0,0001 % je od nedaně osvobozeno.
Jestliže má televizní poplatek platit každý, pak se má platit ze státního rozpočtu. Protože tam už je zavedený princip platby. Pokud všichni platíme zvlášť příspěvek státní organizaci, několik procent vybraných peněz jde na správu poplatku.
Abyste tomu rozumněli. Když jste se třeba oženili v cizině a přivedli manželku, museli jste vypláznout okamžitě přes 70 000 Kč na tři roky. Pokud je přítelkyně těhotná, přes 200 000 Kč. Jinak byste porušili podmínky víza. Přicházející cizinci jsou většinou zdraví, mladí lidé.
Turistické pojištění v EU stojí podle krytí 500-2 000 Kč. Někdo z tohodle ohromně profitoval tím, že to vyvedl mimo kontrolované vody. A samozřejmě, odstřihl konkurenty, kteří by ho dokázali poskytovat mnohem levněji.
Pojištění není u VZP, ale u pVZP, což je dceřinná společnost VZP. Proč asi?
V Mexiku jsou krásné pláže bez turistů. Ale také bez turistické infrastruktury, občas bez silnic či špatně dostupné. Proto jsou bez turistů.
Hlavní místa pro bílé jsou Yucatán, Oaxaca a sever, zejména kolem La Paz. Chacahua je v oblasti Oaxaca, tudíž logicky tam bude plno bílých. Je to i blízko Puerto Escondido, což je jedno z hlavních shromaždišť greengos.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako občasný řidič boltu.
Co jsem se tak díval, u Boltu mohu být 12 hodin. A to se dá nastavit, když budu přepínat mezi Uberem a Boltem. Což já nedělám, ale nedělám si iluze o jiných.
Na Boltu je největší bezpečnostní riziko jejich aplikace a navigace. Aplikace má zpoždění v navigaci, takže je nutné používat jiné mapy. Tj. neustále se přepínat. Za jízdy by měl člověk přijímat jiné jízdy, tj. podívat se odkud kam a kolik stojí a přijmout jí. Za jízdy. Navigace, obvláště na rampách, je hodně matoucí. A nakonec, je rozdíl sledovat navigaci na malém mobilu a na velké obrazovce.
Další věcí u Boltu je, že do Kyjeva pokuty nedorazí. Tudíž mi třeba večer jeden kolega urazil zrcátko, když se kolem mě prohnal docela slušnou rychlostí, když mě předjížděl na dost nevhodném místě. Nehonil jsem ho.
Co se parkování týče, také bezpečnostní riziko. Věčně se předjíždí zaparkovaný bolt na nebezpečném místě. Užitečné by bylo, aby zákazníci mohli Bolt zavolat jen na vybraných místech. Tj. ne 10 m od Karlova mostu na kolejích.
Ale pokud si budeme povídat o bezpečnosti, v Praze jsou místa, kde na bezpečnostní předpisy kašlou všichni. Předjíždí se tam na plnou autobusovým pruhem či je plný pruh doleva, prázný rovně, takže auto projede na zelenou rovně a zařadí se na odbočku doleva. Všichni tato místa znají. Krom dopravních policistů.