"Spolková agentura již upravila svou kalkulačku emisí oxidu uhličitého z různých zdrojů vytápění a nově zařadila dřevo mezi zdroje, které poškozují klima."
Nějakej dementní klimatolog "upraví" kalkulačku , a stejně dementní politik, ve vidině příjmů od daňových poplatníků, které by mohl "odklánět " se toho chytne. S ekologií to nemá nic společného.
V každém případě bude jednodušší dát majáček na střechu a opustit dálnici než jít 100 metrů a umístit trojúhelník. Ale proč by jsme neprotestovali když můžeme. Navíc proti EU.
Tady nejde jen o dálnici. Jsem zvědav jak vám pomůže majáček na střeše. když vám vozidlo zůstane stát tak 60m za zatáčkou nebo horizontem (pro představu patníky jsou od sebe vzdáleny obvykle 50m). Brzdná dráha při 90km/hod, za optimálních podmínek ( dobré brzdy, pneumatiky, soustředěný řidič a suchá vozovka) je 70m, běžně bude kolem 90m, za mokra s ABS tak 120m. Sejme vás první projíždějící auto, nedej bože, aby to byl náklaďák.
Europoslanci evidentně den co den dokazují svou degeneraci. Na přehledném úseku je odstavené vozidlo dobře viditelné, v nepřehledném úseku - odstavené vozidlo za zatáčkou nebo za horizontem, nebo jízda proti slunci je blikající maják k ničemu, zato trojúhelník 50 nebo 100m před vozidlem nenahraditelný..
Z rozhodnutí lze odvodit např.: „Občasnému výskytu námrazy (odpadu z prodávané zeleniny na podlaze prodejny) v daném úseku zjevně prakticky zabránit nelze, neboť jde o okolnost, která v posledku závisí na počasí (chování zákazníků), nikoli na správci chodníku (chování pracovníků). Po žalovaném pak nepochybně nelze rozumně požadovat, aby v každé minutě sledoval stav chodníku (každého zákazníka, který nakupuje zeleninu), zda se někde neobjeví námraza (mu neupadne několik listů zeleniny),“ konstatovali soudci.
Justiční chaos a mafie, ohýbání zákonů dle potřeby v praxi, dle takové rozhodnutí není šance ani na odškodnění při úrazu na zamrzlém chodníku,
Jako obvykle - tisíc "odborníků" na to, kdy je potřeba odebrat řidičák. Z pohledu řidiče Hyundaie je horizont vpravo ve vzdálenosti rozteče patníků, standardně 50m.
Takže úvaha - BMW přijíždějící zprava vůbec nemusel vidět. Proto je tam na hlavní 60-ka. Celková brzdná dráha při 60 je cca 37 metrů ( 17m reakční doba než auto začne brzdit a 20m vlastní brzdná dráha), při 80 je cca 57m, což by odnesly pravděpodobně pouze plechy. Pokud by na hlavní vjížděl traktor, patrně by karma řidiče BMW dostihla. Věřme, že policie to správně vyhodnotí.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Po přečtení části ( nesmyslných) komentářů jsem zjistil, že bude dobré vysvětlit jak se to ( podle mne logicky ) nejspíš seběhlo: řidič auta na vedlejší přijel ke křižovatce v okamžiku kdy jí po hlavní ( v pruhu blíž k němu... čili z levé strany ) projížděla dodávka. Koukl vlevo.. nic ...koukl vpravo ( a přestože odjíždějící dodávka mu clonila část protějšího pruhu ), rozhodl se projet křižovatkou. Jenže v tom vzdálenějším pruhu ( čili z pravé strany ) přijížděl motorkář a byl v tom okamžiku ,, zakrytý" ve výhledu tou dodávkou. A řidič auta mu stihl strčit čumák auta do jízdní dráhy. Podle toho co se píše a podle fotek motorky, tak motorkář rozhodně nejel rychle... když vám do cesty vjede čumák Fordu Fusion ( oproti některým moderním SUV naštěstí nižší ), tak se motorka ( obzvlášť takhle lehká a v kombinaci s brzděním ) snadno ,, postaví na přední " řidiče vyhodí na kapotu nebo na silnici a pak spadne na bok ( v tomhle případě to bylo nejspíš na pravý ). Před nárazem se doporučuje pevně sevřít nohama nádrž . Jenže i při 50km/h to vyhodí motorkáře ze sedla ( záleží samozřejmě na typu motorky, váze a síle motorkáře atd. ...ale to je zbytečné rozvádět ).
PS: prostě motorkář se na dodávku nelepil ( jak tu někdo nelogicky píše a sklízí souhlasná ,, srdíčka ") , ale řidič auta vjel do křižovatky v době, kdy měl ještě částečně zakrytý bezpečný výhled dodávkou ...tečka.
4 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
K tomu lze dodat jen jedno. Základní pravidlo nad všemi ostatními: NEVIDÍM - NEJEDU , kterého se měl řidič Fordu řídit.
1 odpověď