Jestli to je nebo není chyba, nechť si každý uváží sám. Ale jisté je jedno - dítě se při hře nehýbe. Dále je to nápor na oči. Další je jednostranné používání prstů. Osobně to vidím tak, že jako občasná zábava je to možné, ale brát to jako hlavní způsob, jak naložit s časem, není nic moc. To už je lepší mu dát na hru starší počítač s dostatečně velkou obrazovkou.
„Tmelící funkce k veřejnoprávní televizi jistě patří. Je ale otázka, kolem jakých hodnot lidi sdružujete, a pořad momentálně pracuje s hodnotami heteronormativity, šovinismu a antifeminismu. Prezentuje maloměšťáckou idylu založenou na třpytivém bohatství a buržoazní nádheře,“
Tyto věty evokují jiné vyslovované horlivci, vyznávající spravedlivý svět v druhé polovině 20. století. Klidně bych si danou paní socioložku dokázal představit jako bohyni s atributy podobnými srpu a kladivu.
Samozřejmě má v něčem pravdu, osobně se na tuto soutěž nekoukám. Přesto bych řekl, že o tom, jestli se má daný pořad vysílat rozhodne jeho sledovanost. Paní socioložce bych doporučil, aby si vážila toho, že je na světě, kam se dostala díky hodnotě heteronormativity. To je pane slovo, ani AI ho ještě patrně nezná.
Pokud platí, že cesta je důležitější, než cíl, tak ten výlet měl určitě smysl. Možnost si popovídat, aspoň byl k tomu důvod. Ale logicky je téma svobody natolik obšírné, že ptát se na to kohokoli nemá valný smysl. Stejně jako se ptát na chuť, vůni. Protože je svoboda myšlení, slova, volného pohybu, rozhodnutí, dobře se najíst a napít, v sexu, zajistit si bydlení atd. Ale jedna věc určitě platí, že pokud se preferuje určitá forma svobody, jde jiná do háje.
"Finanční rozdíly mezi partnery mohou vést k frustraci." Určitě, ten, který bere ve vztahu míň, bývá tím závislým. Obzvlášť v klasickém partnerství, kdy žena vydělává víc.
Jinak vztah k penězům závisí i na době, ve které se žije. Vzpomeňme na ty, kteří prošli válkou a museli s tím málem umět hospodařit. Zpravidla je to ovlivnilo i na dlouhou dobu po válce.
Nyní může podobným způsobem dávat příkazy AI asistentům a ti za něj mohou psát skripty. „Vlastně jsem zase šéf programátorů. A otevřelo mi to oči, začal jsem dělat věci, na které bych dříve nedosáhl, nebo se do nich nepustil,“ všímá si Šlerka. „V tomhle je to skvělé.“
Toto platí pro přechodné období, než ti, kteří dělali nebo dělají věci postaru, odejdou. A až se propojí jednotlivé segmenty AI, bude všechno jinak.
Takových reklam bylo víc, např. Zonky.... Ano, úspěšné byly ty, co měly v sobě nějakou přidanou hodnotu, jako je vtip. A vtip z principu nemůže být korektní. Rozhoduje míra nekorektnosti, např. vulgarita apod. Korektní reklamy jsou jako jídlo bez ingrediencí, pokud něco sleduju a začne reklama, vypínám zvuk.
Na nějakou skutečnou recenzi seriálu je asi ještě dost času. Kdyby byl první tohoto druhu, který od p. Stracha vidím, tak by mne asi spíš zaujal i tento úvodní díl. Takhle jsem se nedokázal vnořit do děje. Bohužel mne nevzala ani hudební složka. Třeba se to v dalších dílech vylepší. Přijde mi to zatím dělané víc na efekt, takže v některých místech, kde jsem se měl bát, jsem se spíš bavil.
V praxi rozhoduje kšeft a marže. Umění bylo doteď výsadou polidštěné opice. A to jen té, která k tomu měla nutkání. Pak mohla vytvořit něco pěkného, co mohla i s úspěchem přetavit ve finance a potlesk obecenstva. V tuto chvíli ale toto přestává platit, protože generátor, který se bude sám učit, nepřeválcujeme. Jedině že mu sebereme energii.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
"Strach, jakoby se tu stal rutinérem a aktuální příběh, který neměl zrovna nejsilnější scénář, natáčel na jistotu."
Zastavím se u této věty. Slůvko jakoby je tady zbytečně navíc. Vydržel jsem do 4. dílu, ale to už jsem se vyloženě trápil.