mě jednoduše vadí 1.6 a elektrina. a navíc světla prý nic moc. jinak mi to auto nevadí
Projekční světlomety, co mám ve výbavě, svítí suprově a samy si tlumí dálková světla na protijedoucí auta. Je třeba si uvědomit, že to není buď benzín nebo elektřina, ale ty motory spolupracují. Pokud netaháte jachtu, není to problém. Já jsem přesedlal z trojkového Superba, byl jsem zvyklý na naftu a nedůvěřoval hybridům, ale pak jsem si Santa Fe na 3 hodiny půjčil a vše jsem přehodnotil. Auto jede skvěle, má výkonu na rozdávání, je to pohodlná Amerika, technicky o parník před koncernem.
je to zase bez notoru. že to má max 180 km/h, to mi nevadí. ale 1,6 benzín? šlápnete trochu na něj, nebo v Praze v zápách a jdete na víc jak 11l. neříkám že to je špatné nebo ošklivé, pro mě nijaké. a cena 1,3-1,7 mil, to si můžu koupit třeba Kodiaq
Já to auto mám, jezdí fantasticky a v hybridním režimu pod 7 litrů. K té 1.6 si přičtěte elektromotor s výkonem větším, jak oktávka. Jen na elektriku ujedete 50 km. Kodiaq je technicky i výbavou o řád níže. Pokud nevěříte, zajděte se projet k dealerovi.
Mám objednáno 🙂 Zhlédl jsem asi milion videí, v USA je tahle kára hit. V ČR asi moc nepochodí, původní cílovka santa fe byla jiná, chvíli potrvá než si trh zvykne, že už to není pro chalupáře (na kouli moc neutáhne), ale pro rodiny.
Tak ať vám brzy dorazí! Já bral skladovku, je to úžasné auto se skvělou technikou i výkonem. Škodovka si k tomu ani nečichne. Kdo nevěří, doporučuju jít se mrknout a projet se naživo.
Byl bych rád, kdyby tohle dopraváci dělali běžně. Hrajeme si na elektromobilitu a přitom máme průměrně 16 let starej vozovej park a podle odhadu UAMK má milion aut v česku nefunkční katalyzátor. Mám nafťáka, co splňuje Euro 6 a předemnou jede tatrovka, co nechá dým přes celou ulici. Mám důvod přemýšlet nad elektroautem? No nemám! Začít se musí odspodu. Do velkých měst by se měly zakázat auta, co nesplňují moderní normy. Stejně tak, jako je to běžné v zahraničí. A kontrolovat emise stejně často, jako se měří rychlost.
Není to jen problém drahoty. Většina nových aut už nemá normální motor, k dostání jsou veskrze jen hybridy (vyšší cena a diskutabilní přínos) nebo elektro. Velká SUV už automobilky na EU trh mnohdy neuvádí. Lidé, co mají kupní sílu, si raději koupí rok nebo dva starou spolehlivou ojetinu. Jediné, co přinese na sílu zaváděná elektromobilita, bude stárnutí vozového parku a zhoršení ovzduší. Cca milion ojetin v ČR nemá filtr pevných částic, stáří vozového parku je 15 let. Není tohle větší problém, než nová auta splňující EURO 6, na které je políčeno?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kodiaq má přes 2t na tažném, kolik že má tahle krabice s benzínem a elektro motůrkem?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Utáhne něco málo přes tunu. Reálně je potřeba zákazníků tahat přívěsy těžší než 750 kg cca 5%. Např. Svaz dovozců automobilů má veřejně dostupné statistiky prodejů v ČR. Za rok 2023 bylo v Česku prodáno 221 422 osobních automobilů a 37 969 přívěsů, z čehož cca 70% je kategorie O1 (do 750 kg). Já vám vaše přesvědčení neberu, pro mě bylo rozhodující pohodlí, technická výbava, kterou Kodiaq nenabídne a skvělé svezení, kde rozhodně nechybí výkon. Navíc elektrický dojezd akorát stačí na mé každodenní cesty do práce.
1 odpověď