Ono je toho vic, co sobci nedělají. Třeba za tmy při čekání před spuštěných závorami nepřepnou světla na parkovací, nepostaví auto na ruční brzdu, ale stojí na provozní a vesele svítí do očí tomu, kdo stojí za nimi. Naopak zase za mlhy, nebo za deště na dálnici se neobtěžují zapnout zadni mlhovku. Častokrát ani netuší, že to za ně žádný asistent světel neudělá....etc.
Nadužívání a zneužívání dopravního značení se dostalo do fáze, kdy je většinově bráno jako nezávazné doporučení. Pak se neni čemu divit, že místo provozu je chaos. Na vině jsou správci komunikací, obecní úřady i policie, která to umístění dopravního značení schvaluje. A samozřejmě stavební firmy. které umisťují přenosné značky i v době a místech, kde dávno nepracuje.
Asi jsem výjimka. Mohl bych si z fleku koupit nové. Ale protože s novými pracovně jezdím, tak vím co to jsou ty asistenti za vopruz. Takže ne. Dokud to půjde, tak budu opečovávat svou dvoulitrovou Imprezu z roku 2012, bez turba, s nepřímým vstřikem, s permanentním náhonem na všechna kola mechanickou ruční brzdou, manuální převodovkou s redukci na všechny rychlosti, včetně zpátečky, tažným, poctivými ovladači s haptickou odezvou a vypinatelným ESP. Autíko ani nenašeptává jak mám řadit ani nebonzuje do EU kde jsem, kolik jedu a za kolik (mimochodem dlouhodobě za 9 l LPG/100 km) a poslouchá bez otravného pípání. Proti těm dnešním oturbeným tříválcovým verglům to je balzám na duši. Tak se nedivte, že vozový park stárne, když dnešní auta nemají co nabídnout i těm, kteří na ně mají.
2
Sledujících
6
Sleduje
2
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Než se piráti v čele s Hřibem a počítačovým expertem Bartošem pustí do digitalizace zdravotního potvrzení, tak by pro začátek stačilo, aby tu plachtu A4 změnili na formát řidičáku.