Náklady na ujetý kilometr netvoří pouze cena energie potřebné k pohybu. Ať již ve formě elektřiny, nebo benzínu, nebo nafty, nebo CNG, nebo LPG, nebo vodíku. A pokud se tedy započítaji položky jako je cena vozidla, náklady na spotřební materiál, servis, pojištění a zůstatková hodnota, tak je diskuze o ceně elektřiny skoro bezpředmétná.
Až zase budou v autech haptické ovladače namísto displayů, nepřímý vstŕik bez turba ve dvoulitrovém čtyřválci s manuální převodovkou, trvalým pohonem 4x4, mechanickou ruční brzdou, bez asistentů na hlídání rychlosti, čtení dopravních značek, hlídání pruhu, samovolného spouštění stěračů a vypínání motoru a bude to normalní pětidvířko a ne koza SUV, tak si rád nějaké nové auto zajdu koupit.
Celé slavné ANO je obchodní model Agrofertu založený pro získání moci estébáka Babiše. Sám to kdysi vysvětlil svým sloganem ,,ŕídit stát jako firmu". Bohužel, Agrofert je založený na dotacích, takže takhle řídit stát nejde. Jenže tohle hlupáci s věčně nataženou rukou nechápou. A tak pokud vás sejří váš vlastni život i vaše děti, tak volte Babiš a ANO, ať jim také posejŕíte i jejich život.
Běžná zlomyslnost autobusáků. Co nejvíc zatížit ostatním řízení. Počká si, až bude auto vedle něj, teprve potom dá blinkr, že vyjíždí. Auto se už nemá kam za něj zařadit a do odbočovacího pruhu ho autobus nechce pustit. Paní s takovou neomaleností evidentně nepočitala. Jinak by místo brzdění při míjení autobusu zrychlila.
2
Sledujících
6
Sleduje
2
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Autor je Pat, nebo Mat?
1 odpověď