Autor tu míchá hrušky s jablky a požaduje po denním svícení funkci, pro kterou nebylo určeno. Denní svícení je denní svícení za nesnížených světelných podmínek. Primárně byl jeho smysl zviditelnit protijedouci auto pokud je jeho barva blízká barvě v pozadi. Typicky zelene auto v lese, šedé na betonce etc. A když se zhorší světelné podminky, tak má řidic povinnost použít potkávaci světla. A s těmi samozřejmě svítí i zadní obrysová světla. A když se podmínky dále zhorší, tak má zapnout zadni mlhovky. Zhoršené podmínky jsou mlha s dohledností nižší než 50 metrů, hustý déšť, husté sněžení a jízda na dálnici pokud se za autem zvedá vodní tříšt. A jestli se tu někdo domnívá, že tohle hodnocení situací za něj vyřeší nedokonalý asistent světel, tak nepatří za volant, ale na sedadlo spolujezdce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vím že všichni jednou zestárneme, ale myslím si že by důchodci neměli řídit.
3 odpovědi
2
Sledujících
6
Sleduje
2
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Sorry, od myšlení jsou tady jiní. Pro vás by samostatné akce mohly být problém.