Ani se nedivím, kdykoliv jsem si tam cokoliv koupil z elektroniky, tak jsem byl nucen to reklamovat pro špatnou kvalitu a poruchovost. Nejrychlejší byla reklamace sluchátek, které už přestaly hrát sotva jsem je zkusil před prodejnou. Několikrát jsem se přesvědčil že zboží bylo snad 2. jakost. A to jsem viděl několik zákazníků kteří také reklamovali vadný výrobek ( televizi).
Co vím, tak amerčtí vědátoři nedávno přišli s tím, že lepší si sprostě ulevit, zanadávat,než to v sobě dusit. Stejně když se zveřejňuje komunikace jezdců, tak se cenzuruje (vypípává, nebo se ukazují hvězdičky). Proto se ta komunikace zvěřeňuje se zpožděním. Ovšem nejsem pro to aby se pořád mluvilo sprostě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sezname, to nemáte něco novějšího, když už vytahujete z archivu staré články?