A že polákům nevadí jezdit do zaměstnání do ČR, registrovat se s celou familií u našich zdravotních pojišťoven a využívat náš zdravotní systém. Vůbec se nebudu divit, až Poláci po šichtě v česku přijdou k autu před firmu nebo před nemocnicí a budou mít auto na ráfkách, jak se na nich zahojí někdo, komu v pl rozpichali pneu...
Na to, že v podstatě nikoho nezaměstnává a odpovědnost téměř 0%, tak pořádný ranec. Taky bych chtěl tolik brát za levičácké řeči a neumazat se při tom, neshánět zakázky, neskřípat zubana, aby klienti včas zaplatili faktury a já mohl poslat zaměstnancům včas platy na účty, příspěvek na jejich penězijka a roční bonusy, aby mi schopní lidi neutekli jinam! Kdyby měl Střediska polovinu toho co mu platí, tak by toho bylo i tak až moc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Jančura, na VZ Mirell při nakódování návěsti Stůj lze přepnout Mirell do manuálu tlačítkem Enter a tu červenou projedete i maximální rychlostí, protože VZ Mirell bude hlídat už jen bdělost a nic jiného. Pokud někdy budete vjíždět s vlakem do stanice a u cestovného návěstidla se vlak změní v posun, tak ten přechod do manuálu budete taky dělat. Nebo při jízdě na přivolávací návěst taky na VZ Mirell využijete přechod do módu manuál. Vy to moc dobře víte, že to tak lze. Ale ani slovem o to nepromluvite!!! Když se zmiňujete o statistice o počtech projetí návěstí Stůj , tak proč taky nemluvite jaký podíl na tom mají rychlíkové vlaky na koridorech, jejichž strojvedoucí vidí Stůj za běžného provozu takřka jen ve výchozím a koncové stanici, protože tyto vlaky mají přednost před všemi ostatními??? To se to s rychlíka na koridorech dobře vaří polívčička. Regionální osobní doprava není zajímavý byznys, že?