Je to 35-40. Krátkodobě 10, ale pak to musí dlouhodobě být maximálně 8. V Německu se pracuje v troch jiném tempu. Čech se snaží to strhnout a pak se fláká, Němec je pomalejší, ale pracuje celou pracovní dobu a pak je nakonec výkonejší.
O tom by se dalo polemizovat. Určitě to nelze vztáhnout paušálně na celé Německo.
Na baterku máte 8 let záruku a vydrží vám cca 15 let dle statistik, které dnes jsou. Výdrž baterek naštěstí překonává i velmi optimistické odhady. Pak koupíte baterku nebo moduly do ní a jezdíte znovu. Nemáte ale vykvedlaný diesel, ale pořád solidní auto, kde se nic neklepe.
Ale to auto dokáže zestárnout úplně stejně jako ten diesel. Nehledě na to, že sice se Vám nebude nic klepat pod kapotou, ale stejně tak Vám může drnčet půlka interieru, pochcípat polovina displejů a čepy, silentbloky a tlumení má to auto taky.
Teplo si představuji jinak
Tohle období zimy a tmy je prostě něco strasnyho
Je, už aby bylo zase teplo. Hlavně ten posun času je pěkný nesmysl. K čemu je dobré, že ráno cestou do práce, školy, dříve uvidíte, protože kdo stává brzy ráno, tak stejně uvidí prd, když pozdě odpoledne bude zase tma. Kdyby se čas neposouval, mohl by člověk ještě nějaký čas po návratu fungovat a to ráno nějak přežije.
Nejhorší je, že všichni jedou v levém pruhu a pravý zůstává volnější. A jsou dvě varianty, jet 100 v levém v dlouhé koloně a nebo jet rychleji, když se občas někdo podjede. I toto by měla policie hlídat, začíná být hodně aut na cestách a soustavná jízda v levém pruhu je důvodem, že se dálnice brzo ucpou
Přesně tak. Kolikrát jsem se musel uchýlit k ošklivosti typu vyblikání slimáka v levém pruhu, protože se sejdou tři trotlíci, kteří zacpou na dálnici tři pruhy a všichni jedou souběžně 100 km/h, přičemž před nimi, za nimi i okolo nich je dost prostoru se zařadit. Tohle mi třeba hlava nebere. Jedna vepřice s mastným vlasem a šesti bradami (kolem padesáti let) mi ještě směrem dozadu vysílala signály v podobě zdviženého prostředníčku, což byl víceméně hlavní důvod, proč jsem ji z levého vysvítil do prostředního.
Rád byste něco s Novým, Haasem, Menšíkem, nebo Bohdalovou... Tomu říkám pokrok...
To zase poněkud blekotáte z hladu. 😄 Jde spíše o to, že se s Vámi klidně vsadím, že v dalším nadcházejícím filmu libovolného režiséra, bude hrát Vetchý, Geislerová nebo Dyková. A vzhledem k tomu, že téměř všechny filmy jsou si krom opakujícího se obsazení tak nějak podobné (žánr komedie nebo romantická komedie), splývají do jednoho nekonečného seriálu. Naštěstí jsou někteří, kteří sáhnou i po neokoukaných hercích a umí překvapit.
Není takhle blbě doleva vidět přes A sloupek jenom z suv. Je to dnes ze skoro každýho auta. Edit: když přijíždím např na některé kruháče, tak se v autě kejvu jak starej Brůna, abych viděl do leva.
Zlatá klasická MPV s posunutými zpětnými zrcátky a dvojitým A sloupkem, ve kterém bylo ještě trojúhelníkové okénko. Z takových aut je vidět nejlépe a na půdorysu nejsou delší než běžné auto, popř. kombík.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Určitě májí i jiné úvazky, ale po dvaceti letech práce s Němci jsem si jistý, že strop je osm hodin. Pokud nezvládá člověk svoji práci v této době, je pro ně flákač a tak to většinou i je. Na přesčasy jsou německé odbory hodně alergické a rozdávají pokuty jak firmám, tak zaměstnancům, že je neinformovali o nekalostech.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, také jsem dělal s Němci. Záviděli jsme jim tehdy, že jim na běžných pozicích ve čtyři upadla tužka, myš i klávesnice a šli domů. My jsme jako kokosáci makali ještě dvě hodiny po nich a v podstatě jsme se celý den nezastavili.
1 odpověď