Platila to EU (pořád tam posíláme méně než čerpáme), tak proč to nevyužít. Jen hlupák by to nechal ležet Odkaz 1
Letos jen na dividendách odplulo do zahraničí 5o miliard.
Reaguji zejména na tu část "žádné limitující baterky".
Ty baterky tam stále jsou a jsou stále limitující (byť v jiném ohledu než je dojezd na jedno nabití někde u nabíječky) a ten vůz má potenciálně větší náchylnost k degradaci baterie než samotný elektromobil (který když člověk není pako, tak jej drží v drtivé většině případů nabitý v rozmezí, které dělá baterii "nejmenší problém"). Tohle je úplně zbytečný kočkopes a slepá ulička.
Jediná výhoda je rekuperace (kterou může mít i mild hybrid) do baterek a lepší jízdní charakteristika způsobená tím, že je vůz poháněn elektřinou.
V Japonsku tato auta jezdí od roku 2017. Čína totéž ještě vylepšila. Nissan Qashqai e-power vlastním rok a půl bez jakýchkoli problémů, spotřeba dlouhodobá 4.7 l/100km. Zrychlení 7.9 s., točivý moment 330...atd. Lidé kritizují obvykle něco co neznají, což je pošetilé, stačí se jít podívat a sledovat vývoj, ne jen hodnotit cokoli bez konkrétní znalosti.
Takže celý článek se mluví o elektromobilu, abychom se na konci (ne)dozvěděli, že se jedná o (ne)obyčejný plugin hybrid. Já mám elektromobil od Toyoty, co se nemusí dobíjet ze sítě a stačí jednou za 800 km natankovat plnou nádrž. Čistě na elektriku ujedu asi 5 km, se zbytkem mi pomůže chytrý spalovací motor, který dobíjí trakční baterii...
Souhlasím, mám Nissan Qashqai e-power, kola roztáčí jen elektromotor, spalovací motor slouží jen jako generátor energie. Dlouhodobá spotřeba 4.7 - 4.8 l, dojezd tisíc km.
Zbytečná rádoby soutěž. Pokud mohou diváci začít hlasovat s úderem konce pořadu a celý týden posílat hlasy, aniž by hodnotili taneční výkon, v podstatě ani nemohou, pak je to opravdu jen o sympatiích. V tom případě by mohl být jen jeden díl, diváci by se mohli ukojit hlasováním a na jednom večeru by byly sděleny výsledky, jako je tomu u Českého slavíka. A ty promrhané desítky milionů využít třeba na sociální služby.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Nelze než gratulovat Africe, že mohou vše dobíjet na každém kroku, tedy spíše poli. Kam se hrabe Evropa.